Huis gekocht waar suïcide in gepleegd is.

30-04-2010 19:46 208 berichten
Jakkes, wij hebben net gehoord dat in het huis dat wij gekocht hebben suïcide is gepleegd door de voormalige eigenaar.

Hij heeft zichzelf opgehangen in het trapgat!!!! Nu hebben wij gelukkig de trap vervangen maar toch, ik vind het een heel naar idee.....

Wat nu, niet dat we het huis nu zouden verkopen of zo. Maar het zit me wel hoog.
Alle reacties Link kopieren
quote:borderwalk schreef op 30 april 2010 @ 21:42:

[...]

Dan moet je snel naar Goedkoop Flavo-C Serum

De domste spammer die ik ooit op het forum heb gezien.Dankjewel! Het heeft absoluut geholpen zoveel domheid..
Mensen, ik ga er vandoor, prettige avond nog verder allemaal.

TO, ik hoop dat je gerustgesteld bent, dat er niet iets raars kan zijn.

Dag allemaal
In een manor in Engeland is het dus gewenst maar in een Hollands huissie liever niet.

Ik woon in een huis in Duitsland van rond de vorige eeuwwisseling met meerdere appartementen maar zou toch liever niet willen weten wat hier allemaal gebeurd is.
quote:Nyu schreef op 30 april 2010 @ 21:49:

[...]

Dankjewel, doe je toevallig ook iets met Feng-Shui?

Nee, daar geloof ik niet zo in.

Dag hoor
.
quote:Cateautje schreef op 30 april 2010 @ 21:53:

[...]

Nee, daar geloof ik niet zo in.

Dag hoor Nog een fijne avond!
quote:meds schreef op 30 april 2010 @ 21:18:

een huis voelt helemaal niet negatief aan

Nou jaaaaa bruine eikenhouten keuken en een leuke behangrand over je behang voelt heul negatief

TO niet aan de salie hoor, meegaan in zo'n soort angst voor niet bestaande onzin maakt je alleen maar onrustiger.

Het is hooguit een raar idee maar dat was het dan ook.

En dat het een verborgen gebrek is dat de makelaar had moeten zeggen? Welnee, dan zou hij ook moeten vermelden dat een vorige eigenaar etterende puspuisten had die nog wel eens lekte op de keukenvloer was want ja dáár kan ik niet mee leven hoor, wonen in een huis van "zo'n iemand".

Hoewel ik snap dat je een topic opende om je hart ff te luchten en van gedachten te wisselen met anderen, is het gewoon niet anders en ga je er zelf een geweldige sfeer in brengen!
Hoihoi,

een vriendin van mij woont inmiddels al een aantal maanden heel prettig in een woning waar de vorige bewoner zich had opgehangen.

Toevallig is in het huis naast ons hetzelfde gebeurd en ik heb zelf ook nooit iets gemerkt van rare dingen ofzo...

Wat volgens mij hier ook al gezegd is: zelf voldoende positieve energie in het huis brengen en dan kan het volgens mij niet stuk! Daarnaast zijn er (mocht je dat graag willen) inderdaad ook voldoende mensen die je kunnen helpen met het spiritueel reinigen van het huis.

Hoe dan ook, ik zou me er niet teveel druk om maken.

Veel plezier in jullie nieuwe huis!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
quote:Dibah schreef op 30 april 2010 @ 20:58:

Ben je er gevoelig voor, dan zul je het zeker merken.

We zijn toch zeker geen indianen? Als je er gevoelig voor bent, zul je jezelf dingen wijs gaan maken. Ik heb maar weinig verstand van doden, maar één ding weet ik zeker. Die doen over het algemeen niets meer hoor.
Wij wonen in een huis waarvan de Joodse eigenaren in de oorlog zijn overgebracht en overleden in een concentratiekamp. Ik had nou juist heel graag gezien dat zij in dit huis waren overleden,...........gewoon op 80 jarige leeftijd uiteraard.
.
quote:Dibah schreef op 30 april 2010 @ 22:16:

[...]

Jij misschien niet, maar niet iedereen is zoals JIj bent.

Het zou een dolle boel worden

Maar het is ook wel lekker dat er toch ook mensen zijn zoals mij, die dood zien als dood, en daar verder geen last van hebben. Ja toch
Een huis of een plek kan inderdaad, op de een of andere manier, een nare sfeer hebben.

Maar mensen: Sommigen hier maken zichzelf echt gek. Je huis reinigen met salie?? Kom op. Tuurlijk werkt het als je erin gelooft, maar dat is de enige reden.

Laat je niet gek maken zeg. Geesten die ronddwalen??

On topic: Ik zou er naar de makelaar toe, wel wat mee doen. Want het is alles behalve netjes dat hij dit niet heeft gemeld. Had je het huis ook gekocht, als je dit had geweten? Loop je voorbij het trapgat en denk je steeds aan de hangende man? Voel je je nu onprettig in je huis? Ik kan het me best wel voorstellen, hoewel het inderdaad zo is dat er in vele huizen weleens iemand is dood gegaan, en wat dacht je van ziekenhuiskamertjes etc
.
.
Ik snap dat niet van dat begraven in geboorteland/plaats.

Kan iemand me dat uitleggen?
quote:sweetsalsa schreef op 30 april 2010 @ 21:40:

Meds, hoe kan het dat jij bij dit soort onderwerpen juist altijd om het hardst roept dat het niet waar is?

Wat jij zegt is wat ik zeg: pas als het wetenschappelijk is bewezen geloven mensen iets. Zwarte gaten, kanker, een ronde aarde, voordat ze waren bewezen waren ze er wel.

Dus iets wat nog niet is bewezen, kan er wel zijn.

zwarte gaten kan je waarnemen door metingen, een ronde aarde kan je constateren door erover heen te lopen, en kanker is er omdat je er dood aan gaat, dat was ook al zo voordat men het een naam gaf of precies wist hoe het werkte. De enige aanwijzing voor het feit dat er geesten zouden zijn is dat mensen erin geloven. En dat is dus het problemen. Sommige mensen geloven ook in kabouters en elfjes en in een god en hel en hemel. Maar dat men erin gelooft is geen objectief gegeven. En dus gaat de vergelijking met de aarde, kanker en zwarte gaten mank.

Ik weet het niet zeker, maar kan alleen uit ervaring spreken. Dat heeft gemaakt dat ik erin ben gaan geloven. Ik was ook zo nuchter als wat een paar jaar geleden.

En jij weet het ook niet zeker. Want niemand weet het zeker. En als iemand heel hard roept dat hij het zeker weet, is dat volgens mij vooral om zichzelf ergens van te overtuigen.Ik weet niks zeker, dat zeg ik ook helemaal niet, ik zeg alleen dat de kans dat ze bestaan zo goed als nihil is. Dat kan ik onderbouwen met steekhoudende argumenten. jij komt met je argumentatie niet verder dan; ik geloof erin. Uitermate zwak ..
quote:Primabella schreef op 30 april 2010 @ 23:36:

Ik snap dat niet van dat begraven in geboorteland/plaats.

Kan iemand me dat uitleggen?je moet links van je placenta begraven worden met je hoofd naar het zuiden, het liefst zittend, anders blijf je spoken tot in den eeuwigheid
.
quote:Dibah schreef op 30 april 2010 @ 23:58:

[...]

Dat zou ik juist wel aan jou willen vragen, waar willen mensen in hun geboorteland begraven worden. De grond is even koud of warm als elders. Misschien bij de een wat kluitjes bij de ander weer iets drassiger en bij de volgende is het zand. Toch worden allochtonen massaal in hun eigen land begraven. Heb jij enig idee waarom?lijkt me totaal niet relevant in deze discussie behoorlijk OFF TOPIC
Ik dacht dat mensen die graag in hun geboorteland/plaats begraven willen worden een erg sterke binding met dat land of die plaats hebben en het dus een mooi idee vinden om daar hun laatste rustplaats te hebben oid.

En ontopic dan maar: ik zou het ook niet fijn vinden om in een huis te wonen waar suïcide is gepleegd. Elke keer als ik langs die plek loop zou ik er toch aan moeten denken. Ik zou er denk ik niet zoveel problemen mee hebben als een makelaar mij het niet zou vertellen. In dit geval is het voor mij dan toch: wat niet weet wat niet deert.
Van mensen die zelfmoord hebben gepleegd wordt toch altijd gezegd dat ze gaan rondspoken omdat ze geen rust hebben gevonden?
juist mensen die zelfmoord plegen hebben rust, ze zijn dood en dat wilden ze ook graag. Opstandigheid kan je juist verwachten van verkeersslachtoffers enzo
Ohja, zo zat het
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven