Idee voor briefje voordeur?

15-03-2013 17:33 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb duidelijk te veel tijd over, maar hier komt ie: ik irriteer me eraan dat mensen steeds 2x aanbellen omdat ik niet snel genoeg de deur open doe.

Ik woon in een bovenwoning, en voor ik bij de voordeur ben hebben 9 van de 10 mensen nog een x op de bel gedrukt. Vaak moet ik nu eerst nog de baby in de box leggen, wat zorgt dat ik nog slomer bij de deur ben.

Ik wil een klein beschaafd briefje bij de ruit van de voordeur ophangen, met de boodschap: ik kom eraan, we zijn niet zo snel bij de voordeur. Maar dan aardig, en wat beknopter

Wie helpt mij met dit dilemma
Ring bell....

If no answer pull weeds.

http://www.etsy.com/listi ... o-answer-pull-weeds-sign?
Oww erg is dat he. Hier ook de pakjesbezorger. Dan ben ik boven met mn hoogzwangere toeter en dan kan ik niet snel onze super steile/stijle? Trap af.. En hoppa daar gaat nog s de bel. Tegen de tijd dat ik buiten adem bij de deur ben.. Is die man weg
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik zou een leuk plaatje doen, bijvoorbeeld zoiets, met de tekst:

Even geduld aub, het kan even duren voor ik beneden ben

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
waarom erger je je eraan? het is maar een bel, of roepen ze door de brievenbus "hey schiet es op lui mormel?"
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 maart 2013 @ 18:17:

waarom erger je je eraan? het is maar een bel, of roepen ze door de brievenbus "hey schiet es op lui mormel?"Sommige bellen gaan door merg en been en je bent 5 minuten aan het bijkomen van zoveel plotseling geweld. En dat al bij 1 keer drukken. Laat staan 2 of meer.
quote:del_speciaal schreef op 15 maart 2013 @ 18:26:

[...]

Sommige bellen gaan door merg en been en je bent 5 minuten aan het bijkomen van zoveel plotseling geweld. En dat al bij 1 keer drukken. Laat staan 2 of meer. tip
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Haha pandemonium, die is echt briljant

Sabbaticalmeds, ik erger me eraan omdat ik teveel thuis ben met mijn nog brakke exzwangere lijf

Mensen horen soms inderdaad de bel niet goed, want die hangt boven in de gang.
quote:Dana schreef op 15 maart 2013 @ 18:30:

[...]

tip

Toffe tip, maar ik woon in een oud flatgebouw waar iedereen dezelde harde bel heeft aan de algemene voordeur.

Mijn eigen deurbel is kapot en volstaat een keer kloppen.
Een touwtje aan de deur? Zodat je boven aan de trap kan blijven!
Het is vooral iritant als je een pakketje verwacht. Dan zijn ze opeens weer weg en kan je het weer bij buren ophalen of kan je weer een dag wachten.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:mamalinus schreef op 15 maart 2013 @ 18:41:

Een touwtje aan de deur? Zodat je boven aan de trap kan blijven!Dan moet je toch wel heeeeel naief zijn veel vertrouwen in de mens hebben wil je dat in deze tijd nog [kunnen] doen.
quote:del_speciaal schreef op 15 maart 2013 @ 18:45:

[...]

Dan moet je toch wel heeeeel naief zijn veel vertrouwen in de mens hebben wil je dat in deze tijd nog [kunnen] doen.Niet een touwtje naar buiten, maar een touwtje zodat je vanaf boven de deur open kunt trekken.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Del, ze bedoeld van de trap naar de deur, niet van buiten naar binnen haha
Internagelaktisch
Sorry!

quote:del_speciaal schreef op 15 maart 2013 @ 18:45:

[...]

Dan moet je toch wel heeeeel naief zijn veel vertrouwen in de mens hebben wil je dat in deze tijd nog [kunnen] doen.Volgens mij bedoelt ze niet een touwtje dat buiten uit de brievenbus steekt, maar eentje die je zelf bovenaan de trap kunt bedienen. Dat hebben nog best veel mensen, hoor.
dana wijzigde dit bericht op 15-03-2013 18:51
Reden: Mosterd, dus.
% gewijzigd
Ook 1 druk op de bel is goed,

Dan kom ik aansnellen met haastige spoed.

Of:

1 druk op de bel is meer dan goed,

want mijn gehoor is nog goed!

Echter ben ik niet zo snel,

Maar jij red je daar beneden wel!
Ik moest kloppen want de bel doet niet

Ik vind hier dingen van.
Een draadloze intercom ?
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Voorbeeld draadloze intercom
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
of met beeld
Ik ben niet doof, en Gert en Samsom wonen hier niet..
Niet een touwtje naar buiten, maar een touwtje zodat je vanaf boven de deur open kunt trekken.

Del, ze bedoeld van de trap naar de deur, niet van buiten naar binnen haha

Oh solly..ja daar ben ik niet zo in thuis. Maar als het zo kan, prima oplossing!
quote:Maaique schreef op 15 maart 2013 @ 18:03:

Liefst maar 1 druk op de bel,

Bij nummer 2 krijg je een lel.

Ik heb geen haast en ben wat traag,

1 keer bellen dus graag!

Wil je voor deze deur geen rel?

Blijf dan met je poten van m'n bel!

Yel yel yel,

M'n bel hoor ik heus wel!
quote:Solomio schreef op 15 maart 2013 @ 18:48:

[...]

Niet een touwtje naar buiten, maar een touwtje zodat je vanaf boven de deur open kunt trekken.Ja dan kan een inbreker heel makkelijk via de brievenbus met een verbogen kleerhanger de deur openhengelen
Moet ie wel weten dat er een touwtje zit. En je kan het touwtje door een pvc buis laten gaan. Die zit dan achter de deur.

Nou wij hebben hier in ieder geval nooit iemand binnen gehad. De deur gaat 's nachts op slot en overdag als we weg zijn ook.

Trouwens, binnen komen ze toch wel (als de deur niet op slot zit). Een pasje langs het slot en open is de deur.

Daar heb je dan weer zo'n handige deurstrip voor.

Nou ja het is maar een tip
Misschien heel gek hoor, maar wat dacht je van: 1x bellen svp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven