Idee voor kerstballen / versiering
donderdag 8 december 2011 om 15:45
Dit jaar heb ik geen kerstboom ivm allergie logé en een neppert wil ik niet. Volgend jaar weer wel. Maar nu wil ik wel wat kerstigs & versieren etc. Ballen in een plant hangen vind ik niks. Iemand een idee wat te doen met 3 dozen kerstballen, slinger & lichtjes? Ben zelf niet zo crea en op google kwam ik niet echt iets tegen.
Wie heeft een tip?
Wie heeft een tip?
donderdag 8 december 2011 om 15:51
ik heb jaren een kerstraam gehad ipv een boom. Raam tussen hal en kamer.
- Lampjes om een raam, met lint raam in vakken gedeelt en kleine kerstklokken er aan weerszijde opgeplakt. (opleuken met sneeuwsprau maar dat deed ik niet ivm hekel aan ramenwassen)
-glazen vaas vullen met kerstballen en lampjes
-Kerstster (plant) op tafel of een hele schaal vol met kleine kerstster-plantjes
- dienblad met rode en witte kaarsen (of welke kleur ballen je ook heb) en kerstballen er tussen
- Lampjes om een raam, met lint raam in vakken gedeelt en kleine kerstklokken er aan weerszijde opgeplakt. (opleuken met sneeuwsprau maar dat deed ik niet ivm hekel aan ramenwassen)
-glazen vaas vullen met kerstballen en lampjes
-Kerstster (plant) op tafel of een hele schaal vol met kleine kerstster-plantjes
- dienblad met rode en witte kaarsen (of welke kleur ballen je ook heb) en kerstballen er tussen
donderdag 8 december 2011 om 15:51
Ligt eraan wat je in huis hebt. Ik heb mijn staande boog hang lamp (tsja.. Hoe moet ik dat nou uitleggen haha) versierd met een slinger, om mijn hang lamp zit een slinger, aan de muur een slinger. Verder wat waxinelichthoudertjes versierd met van die parelkettingen en ik heb 3 vierkante 'bakken' aan de muur en daar wat ballen ingestopt. Wat vlindertjes en vogels op clips aan planten en de lampen en ik vind het weer prima.
Gewoon ff kijken wat je kan versieren haha. Succes ermee!
Gewoon ff kijken wat je kan versieren haha. Succes ermee!
donderdag 8 december 2011 om 15:54
donderdag 8 december 2011 om 15:57
quote:xmortality schreef op 08 december 2011 @ 15:51:
koop een glazen vaas.. doe daar lichtjes in en koop van die kersttakken. (eigenlijk net van die paastakken zegmaar, maar dan dikker) en dan hang je daar je spulletjes in ! de takken zet je in de vaas.. en klaar is kees.Bedoel je echte dennentakken? Want dat is nou juist wat niet kan ivm allergie. Of bedoel je ander soort takken? Waar moet ik aan denken?
koop een glazen vaas.. doe daar lichtjes in en koop van die kersttakken. (eigenlijk net van die paastakken zegmaar, maar dan dikker) en dan hang je daar je spulletjes in ! de takken zet je in de vaas.. en klaar is kees.Bedoel je echte dennentakken? Want dat is nou juist wat niet kan ivm allergie. Of bedoel je ander soort takken? Waar moet ik aan denken?
donderdag 8 december 2011 om 15:59
Ik vul de fruitschaal met kerstballen, heb op een kast 3 waterglazen staan, de buitenste met een bal en de middelste met een ketting er in. Verder alles van glas waar ballen in kunnen, gevuld. En ik heb van die acryl-pyramides neergezet, doet het ook heel leuk. Geen ruimte voor een kerstboom hier, maar zo toch de sfeer te pakken!
donderdag 8 december 2011 om 16:00
quote:Maja82 schreef op 08 december 2011 @ 15:54:
http://www.intratuin.nl/Document/kerstm ... /#Jeeeemig! Schrok mij dood met die muziek eronder!!!
http://www.intratuin.nl/Document/kerstm ... /#Jeeeemig! Schrok mij dood met die muziek eronder!!!
donderdag 8 december 2011 om 16:09
quote:sondra_74 schreef op 08 december 2011 @ 15:57:
[...]
Bedoel je echte dennentakken? Want dat is nou juist wat niet kan ivm allergie. Of bedoel je ander soort takken? Waar moet ik aan denken?je kan allerlei takken nemen.. hoeven niet per se dennentakken te zijn. gewoon wat je mooi vindt, laat je inspireren bij het tuincentrum..
[...]
Bedoel je echte dennentakken? Want dat is nou juist wat niet kan ivm allergie. Of bedoel je ander soort takken? Waar moet ik aan denken?je kan allerlei takken nemen.. hoeven niet per se dennentakken te zijn. gewoon wat je mooi vindt, laat je inspireren bij het tuincentrum..