ieeek

08-09-2013 15:12 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva-Lezeressen

Vriend en ik kwamen net thuis na een nachtje weg te zijn geweest. En we zagen dat er in de keuken erg veel groene vliegen zitten. Ik heb er toen zeker 7 dood gemaakt. Meteen in de prullenbak gekeken of er iets lag te rotten, onder de keuken, koelkast , eigenlijk overal

Kon niets vinden en niets opmerken. Er ruikt ook niks vreemd.

Eerste wat ik dacht, er ligt iets te bederven maar kan niks vinden dus lijkt mij niet. Wel , iedere keer als ik in de keuken kom zie ik er wel weer 1 vliegen. Waar komen die in godsnaam vandaan? We hebben het raam niet open staan. Ik snap er niks van

iemand enig idee?

Liefs Wished.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Morgen een hele grote schoonmaak houden. Alle keukenkastjes uitsoppen, alles van zijn plek halen en de hele boel in het sop....
We hebben net de hele keuken afgezocht. Overal onder gekeken, en zelfs de afvoerbuis van de afzuigkap nagevoeld en gekeken maar konden niets vinden. Dit is de enige afvoer die van buiten komt, en verder zitten er dus nergens gaten of leidingen waar de vliegen doorheen zouden kunnen komen.

ik snap er echt niks meer van

Ga morgenvroeg maar een bestrijdingsdienst bellen om te vragen of zij nog een mogelijke oorzaak weten of een keer kunnen kijken.

word hier zo gek van
Zo, nog even een update voor de lezers:

We hebben waarschijnlijk het probleem ontdekt. We zijn een nachtje weggeweest en de prullenbak zat dus vol. Dat is waarschijnlijk gaan ruiken en of rotten iets wat er in zat en daar zijn maden ingekomen, die zijn later uitgekomen tot vliegen en die hebben wij gezien de vliegen.

Verder zou ik het ook echt niet weten wat er moet zijn geweest.

Ik heb net de gehele keuken afgesopt... Alles schoongemaakt. Prullenbak met chloor.... Tot nu geen vlieg meer gezien! hopelijk is het nu voorbij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven