Iets engs in de kast?!

28-05-2010 15:25 109 berichten
Ik ben nogal bang voor muizen, dus elk ritselgeluidje maakt me alert. Ik heb een inbouwkast in mijn kamer, en af en toe hoorde ik geritsel. Dus ik kijken, wat spullen verschoven, maar geen wegrennende muis, dus alles is wel oke, dacht ik.

Totdat ik het weer hoorde, en weer ging kijken. Op de grond in de kast ligt linoleum. Nu zie ik dat elke keer het linoleum een stukje omhoog gaat, alsof er een windvlaag onder komt, niet per se alsof er een muis of een ander klein dier onder zit.

Maar toch, vind het erg freaky! Ik weet dat niemand een glazen bol heeft, maar heeft iemand ENIG idee wat dit kan zijn?!
Een homo die er nog niet uit is.
Alle reacties Link kopieren
Woon je in de buurt van Nijmegen?
Een kind uit Meerdijk
Jody Bernal? Die zit nog in de kast.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:wuiles schreef op 28 mei 2010 @ 15:26:

Woon je in de buurt van Nijmegen? staat zijn broer in jouw avatar?
Of skeletons....
Ik heb al gezegd: als je een kasthomo bent, kom er dan maar uit, en stop met mij bang maken! Maar niks hoor.
Mijn glazen bol zegt een mega spin!
Is het een ouder huis? Met spouwmuren etc?

Kunnen muizen zijn, kan tocht zijn. De enieg remedie: op onderzoek gaan. Durf je niet alleen? Nodig een vriendin of vriend uit, bel je vader of plaats een oproepje.

En, het belangrijkste: hou ons op de hoogte! (ik heb zo'n vermoeden dat dit topic een hoog amusementswaarde gaat krijgen, vandaar)
Derk oglogliglagloevive mailen?
Ik vrees toch een klopgeest.

Geloof je in geesten?
Char in de kast zetten?
Ik zou niet voor die kast gaan staan roepen. Dat kan lelijk aflopen. Men neme een

legge deze voor de geopende kast en gaat vanaf de gang om het hoekje van de deur staan kijken, de mobiele telefoon afgestemd op 112. Sterkte!
Niet om je bang te maken maar ik zou wel even goed kijken. De ongedierte/reptielen een andere enge beesten opvang heeft het momenteel erg druk met ontsnapte dieren die nu uit de winterrust komen nu het wat warmer word.

Gewoon een hamer mee naar boven, en een barbeque tang, een fototoestel ( want wij willen het ook zien) en een neut om moed in te drinken
wuiles!
wuiles je zal het meemaken hey, een levende handtas met bijjpassende laarzen in je kledingkast
Ow ze waren laatst ergens een krokodil aan het vangen....

dus.....
quote:dangeensuus schreef op 28 mei 2010 @ 15:34:

wuiles je zal het meemaken hey, een levende handtas met bijjpassende laarzen in je kledingkast Ik heb de deuren van al onze kasten zojuist geopend en hoop er het beste van!
quote:dangeensuus schreef op 28 mei 2010 @ 15:33:

Niet om je bang te maken maar ik zou wel even goed kijken. De ongedierte/reptielen een andere enge beesten opvang heeft het momenteel erg druk met ontsnapte dieren die nu uit de winterrust komen nu het wat warmer word.

het kan een muis zijn en dan moet je maar denken dat die beesten net zo goed in hun denkbeeldige broek schijten als ze jouw zien.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dan kan het natuurlijk ook nog altijd een zwevend tapijtje zijn...
Of je fantasie...
Wat dacht je van het zeil op tillen en kijken? En als je het niet durft een dappere buurman of vriend?

En anders wat anderen zeggen een hamer mee naar boven en flink slaan! Kleurt het daarna rood weet je dat het een levend diertje was die je even tot gehakt hebt geslagen.

Succes!
Het gras aan de overkant is niet groen.
rat?slang?leguaan? spook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven