Iets engs in de kast?!

28-05-2010 15:25 109 berichten
Ik ben nogal bang voor muizen, dus elk ritselgeluidje maakt me alert. Ik heb een inbouwkast in mijn kamer, en af en toe hoorde ik geritsel. Dus ik kijken, wat spullen verschoven, maar geen wegrennende muis, dus alles is wel oke, dacht ik.

Totdat ik het weer hoorde, en weer ging kijken. Op de grond in de kast ligt linoleum. Nu zie ik dat elke keer het linoleum een stukje omhoog gaat, alsof er een windvlaag onder komt, niet per se alsof er een muis of een ander klein dier onder zit.

Maar toch, vind het erg freaky! Ik weet dat niemand een glazen bol heeft, maar heeft iemand ENIG idee wat dit kan zijn?!
Alle reacties Link kopieren
Wees es lief en post die foto op het schrale anus topic
Hahaha nu zeker snel een spin geplakt! Hilarisch dit.
Die eerste afbeelding was dus auteursrechtelijk beschermd. Of het was toch die homo die nog niet uit de kast was gekomen.

edit: ik deed dat zelf dus niet eens. Schrok er ook van. Maar die spin bij het schrale anus topic plakken is wel een idee.
Nou, ik kom over een uur wel terug.
Ik vind mezelf ook een huilie dat ik zo bang ben. Maarja, het is nou eenmaal zo. Ik ben zowat verstijfd van angst joh, durf bijna niet op te staan!

Nou, ik ga me nu vermannen, en douchen! En dan maar hopen dat IT niet onder het putje zit!

Ja, die vind ik ook wel eng.
toch die heaumeau dan als het 1 vierkante meter is die omhoog komt...
Zit It niet stiekem in de kast?

Ik heb liever IT in de kast dan een muis/rat/dier!
quote:Ste_ schreef op 28 mei 2010 @ 16:03:

Ik vind mezelf ook een huilie dat ik zo bang ben. Maarja, het is nou eenmaal zo. Ik ben zowat verstijfd van angst joh, durf bijna niet op te staan!

Nou, ik ga me nu vermannen, en douchen! En dan maar hopen dat IT niet onder het putje zit!Och ik krijg nu medelijden met je.... echt.
quote:Ste_ schreef op 28 mei 2010 @ 16:03:

Nou, ik ga me nu vermannen, en douchen! En dan maar hopen dat IT niet onder het putje zit!

Is dat nou wel zo verstandig?

Hoe kan dat? Als ik de pagina vernieuw komt die clown even recht op me af met zijn rotogen en dan ineens zit ie weer in de grond op het geplakte plaatje...

*gaat huisarts bellen*
Arm meisje... Sorry hoor.

Gelukkig is het overdag. 's Nachts was veeeel erger geweest.
Nou ja, het kan ook iets positiefs zijn.

Ben wel benieuwd wat het nou is

Misschien wel gewoon tocht!
Ik haat die clown... brrr
quote:monalisalove schreef op 28 mei 2010 @ 15:48:

Leen de kat van de buren en kijk of die gaat likkebaarden.Dan is het vast een muis of rat. Zet de kat het op een lopen, dan zou ik als ik jou was er heel hard achteraan weg rennen. hahahahProest! Cola door de neus!
Ja, die IT greep mij figuurlijk ook wel bij de strot. Vond dat een doodenge serie. Geef mij toch maar een muis/rat/spin.
quote:Enneaaa schreef op 28 mei 2010 @ 16:08:

Hoe kan dat? Als ik de pagina vernieuw komt die clown even recht op me af met zijn rotogen en dan ineens zit ie weer in de grond op het geplakte plaatje...

*gaat huisarts bellen*

Gek!

Of die gezelligerds van Monsters Inc.

Of misschien is die kast wel zo'n Harry Potter gang en komen er straks gewoon wat tovenaars uit.
Of toch Chuckie

mooi moment voor kruipruimte-isolatie.....
Viva la vida
quote:Stipjesbeest schreef op 28 mei 2010 @ 16:10:

Ben wel benieuwd wat het nou is

Misschien wel gewoon tocht!Help het me hopen!
Mijn vriend is er over een kwartier or so.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven