Iets engs in de kast?!

28-05-2010 15:25 109 berichten
Ik ben nogal bang voor muizen, dus elk ritselgeluidje maakt me alert. Ik heb een inbouwkast in mijn kamer, en af en toe hoorde ik geritsel. Dus ik kijken, wat spullen verschoven, maar geen wegrennende muis, dus alles is wel oke, dacht ik.

Totdat ik het weer hoorde, en weer ging kijken. Op de grond in de kast ligt linoleum. Nu zie ik dat elke keer het linoleum een stukje omhoog gaat, alsof er een windvlaag onder komt, niet per se alsof er een muis of een ander klein dier onder zit.

Maar toch, vind het erg freaky! Ik weet dat niemand een glazen bol heeft, maar heeft iemand ENIG idee wat dit kan zijn?!
Alle reacties Link kopieren
er is geen leuker vermaak dan leed vermaak:P
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:Ste_ schreef op 28 mei 2010 @ 17:23:

[...]

Ik weet dat dit soort topics met spinnen/muizen/kastmonsters eens in de zoveel tijd voorbij komen. Normaal amuseer ik me fijn mee met de rest, maar als je zelf zoiets hebt is het echt niet leuk!

Ik las het hoor maar idd ik heb me wel vermaakt !

Fijn dat je nu weer zonder de kriebels je kast in kan duiken.
quote:Ste_ schreef op 28 mei 2010 @ 17:23:

[...]

Ik weet dat dit soort topics met spinnen/muizen/kastmonsters eens in de zoveel tijd voorbij komen. Normaal amuseer ik me fijn mee met de rest, maar als je zelf zoiets hebt is het echt niet leuk!Fijn dat het is opgelost. Tot het volgende monster dan maar!
Oh, het was dus niks? Jammer jammer. Ook geen natte pan??

Dat heb ik sinds dit topic dus de hele tijd in mn hoofd *zucht*
Wat kwam er nou eigenlijk naar boven, papier of linolium ?

Als het linolium is, dan is het zeker geen spin.

Papier kan van de tocht opwaaien.
Welterusten voor straks TO!

En mocht je vannacht iets horen, who your gonna call?

quote:roef schreef op 28 mei 2010 @ 19:50:

Wat kwam er nou eigenlijk naar boven, papier of linolium ?

Als het linolium is, dan is het zeker geen spin.

Papier kan van de tocht opwaaien.Nee, het bleek gewoon papier te zijn! (Woon nog niet zo lang in deze kamer, dus wist het niet)
Dit betekend nu wel dat die krokodil nog steeds ergens verstopt zit....
Het kastmonster kwam onverwacht toch nog tevoorschijn vannacht, maar het bleek wel een relaxte gast te zijn, dus we hebben nog even een wijntje gedaan!

En toen is hij gezellig bij me gekropen

Eind goed al goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven