Iets engs in de kast?!

28-05-2010 15:25 109 berichten
Ik ben nogal bang voor muizen, dus elk ritselgeluidje maakt me alert. Ik heb een inbouwkast in mijn kamer, en af en toe hoorde ik geritsel. Dus ik kijken, wat spullen verschoven, maar geen wegrennende muis, dus alles is wel oke, dacht ik.

Totdat ik het weer hoorde, en weer ging kijken. Op de grond in de kast ligt linoleum. Nu zie ik dat elke keer het linoleum een stukje omhoog gaat, alsof er een windvlaag onder komt, niet per se alsof er een muis of een ander klein dier onder zit.

Maar toch, vind het erg freaky! Ik weet dat niemand een glazen bol heeft, maar heeft iemand ENIG idee wat dit kan zijn?!
Jullie zijn evil. TO is echt bang.

TO, ik zou toch maar poolshoogte gaan nemen. Als het wel een beest is, wil je toch ook niet dat 'ie ergens anders in je huis gaat zitten. Zijn er hulptroepen in de buurt die je in kunt schakelen?
Ik heb er nu een hoop spullen op gelegd, en de deur gewoon dichtgedaan. Als ik het niet zie is het er niet.

Anders laat ik binnenkort m'n vriend nog wel kijken.
quote:Ikbenanoniem schreef op 28 mei 2010 @ 15:40:

Jullie zijn evil. TO is echt bang.

TO, ik zou toch maar poolshoogte gaan nemen. Als het wel een beest is, wil je toch ook niet dat 'ie ergens anders in je huis gaat zitten. Zijn er hulptroepen in de buurt die je in kunt schakelen?Mja, maar ik denk eigenlijk niet dat het een beest is. Af en toe bolt het zeil gewoon een beetje op, alsof er wind onder komt. Zou alleen niet weten waar die wind dan vandaan komt.
En ik ben echt bang ja! Maar ik lees genoeg hier op het forum om te weten dat men zich meestal amuseert bij dit soort topics!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 28 mei 2010 @ 15:41:

[...]

Mja, maar ik denk eigenlijk niet dat het een beest is. Af en toe bolt het zeil gewoon een beetje op, alsof er wind onder komt. Zou alleen niet weten waar die wind dan vandaan komt.

We kunnen niet alles weten...
Nou, kom. Wees stoer..

Pak een schep, probeer je zeil een beetje op te tillen met de schep en zodra je iets ziet: als een gek met je schep gaan meppen.

Zet je je webcam even aan? .
Het kunnen er ook meer dan 1 zijn....

quote:Enneaaa schreef op 28 mei 2010 @ 15:32:

Derk oglogliglagloevive mailen?

wil je ff mijn kat lenen? heb er vier dus je mag kiezen

vind mezelf zo maf, voor ratten, muizen enz. ben ik totaal niet bang (altijd katten gehad, ben het gewend geloof ik...)

maar spinnen... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......
Sommige reacties zijn echt hilarisch pfffoe de tranen stromen me over de wangen.

Maar goed snap wel dat je een beetje bang ben mja wat is het ergste wat er kan gebeuren dat je even een schrik moment hebt omdat het een beestje is. Zal heus geen wurgslang zijn
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:wuiles schreef op 28 mei 2010 @ 15:26:

Woon je in de buurt van Nijmegen?
Peas on earth!
Leen de kat van de buren en kijk of die gaat likkebaarden.Dan is het vast een muis of rat. Zet de kat het op een lopen, dan zou ik als ik jou was er heel hard achteraan weg rennen. hahahah
quote:Kampen86 schreef op 28 mei 2010 @ 15:46:

Zal heus geen wurgslang zijnDat dacht die vrouw met die slang op het balkon laatst ook

http://www.nu.nl/binnenla ... w-vindt-slang-balkon.html
Peas on earth!
Kop op pak een bezem en een hark. Rommel met de hark het tapijtje uit die kast en sta klaar met de bezem om "het" nock out te tikken.

Je kan het....!

Of anders.... loop naar het raam, roep HELP!

Of je belt je vriend of vader... dát kan ook natuurlijk.
Nee, ik ben een veel te grote schijterd om nu nog in die kast te komen, erg hè.
Heee... kom op! Mobiel alert intikken....hulptroepen zijn gewenst nu.

Ons wel op de hoogte houden natuurlijk...
Mijn vriend komt over een uurtje even kijken. Hij begon ook al meteen "het is een dikke rat!"

Leuk zijn jullie allemaal!
Iets te vaak naar de Efteling geweest?

quote:Guinevieve schreef op 28 mei 2010 @ 15:46:

Het kunnen er ook meer dan 1 zijn....

[afbeelding]Passen die allemaal onder dat bollende hoekje zeil?
Ste_, ik vind dat je het ons nu verschuldigd bent om te gaan kijken! Nu!
Peas on earth!
Misschien is het een

Maar het is niet een hoekje he? Het is gewoon een vierkante meter ongeveer, en heel het stuk zeil gaat een stukje omhoog alsof er tocht onder blaast.
OMG
schaf purschuim aan, dan kan het gat onder je vinyl gelijk worden aangepakt. (tenminste ik neem aan dat het een gat is eronder)
GATVER!

ik schrik er gewoon van!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven