Iets om door de schutting te weven?
maandag 22 juli 2013 om 18:37
Aan een kant van mijn tuin is een paadje achter de huizen langs. Daar heb ik zo'n schutting waarvan de planken om en om iets naar voren en naar achteren staan. Je weet wel, van doe standaard goedkope schuttingdelen die je bij iedere bouwmarkt kunt kopen. Hierdoor kan je behoorlijk mijn tuin inkijken als je langsloopt. Bestaat daar een oplossing voor? Bijvoorbeeld iets om door de schutting te weven?
Zeg maar Spijker.
dinsdag 23 juli 2013 om 01:11
quote:streepjescode schreef op 23 juli 2013 @ 00:18:
[...]
Zeker leuk! Misschien een kolom er tussen maken van kippenren-gaas en deze dan opvullen?
Hmm. Bijv. 2 lagen kippengaas tegen elkaar aan en de tussenruimte vullen met knikkers? Moet het kippengaas wel strak (met tussenruimte van 2? cm) aan elkaar gemaakt worden.
Ik denk nog even verder. Iemand nog een andere oplossing/idee?
(Spijker, geen idee wat knikkers kosten hoor, voor jouw lange achtertuin, ik gebruik je topic om geïnspireerd te raken over mijn eigen achtertuin, die niet zo lang is als de jouwe )
[...]
Zeker leuk! Misschien een kolom er tussen maken van kippenren-gaas en deze dan opvullen?
Hmm. Bijv. 2 lagen kippengaas tegen elkaar aan en de tussenruimte vullen met knikkers? Moet het kippengaas wel strak (met tussenruimte van 2? cm) aan elkaar gemaakt worden.
Ik denk nog even verder. Iemand nog een andere oplossing/idee?
(Spijker, geen idee wat knikkers kosten hoor, voor jouw lange achtertuin, ik gebruik je topic om geïnspireerd te raken over mijn eigen achtertuin, die niet zo lang is als de jouwe )
dinsdag 23 juli 2013 om 06:49