Ieuw er zit een pad in mijn keuken

24-09-2010 09:30 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Getverdegetverdegetver. Er zit een dikke pad in mijn keuken. Ik liep de keuken in om koffie te pakken en daar zat ie. Hij schrok net zo erg van mij als ik van hem en kroop onder de afwasmachine.

Daar zit ie nu nog en Saar zit ervoor te snuffelen maar kan er (gelukkig) niet aan. Ik zet geen poot meer in die keuken tot die griezel weg is.

Ik zie 1000 keer liever die dikke spin van vannacht dan dat enge beest.

Hoe krijg ik dat beest weer buiten.

Hoe verwijder ik die griezel

Totaal aantal stemmen: 58

Met stoffer en blik. (Griezel) (26%)
Man bellen dat ie hem moet komen verwijderen. (45%)
Opzuigen ;-) (5%)
Wachten tot de honden hem te pakken hebben (dubbel griezel) (3%)
Net zo lang wachten tot ie vanzelf weer naar buiten kruipt. (17%)
Siep de kat voor het afwsmachien zetten en hopen dat die hem (3%)
Fiorah
Ik vind het wel hilarisch worden. Ik zie de trekker staan bij de achterdeur buiten. Ben moed aan het verzamelen, maar die is nog erg ver weg.
Ah, nog een goede tip!

Ik zeg doen!

Je kan toch de trekker pakken en de andere kant opkijken? Helaas woon ik in Noord_Holland anders had ik je wel geholpen, maar een pad is niet griezelig.

Dus als je een stoffer en blik pakt of de hond de keuken uit jaagt gaat hij van zelf wel weg. Waarschijnlijk is hij banger voor jou, dan jij voor hem.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Hé, je kan ook gewoon het plankje weer voor de vaatwasser zetten!
Ja lekker, een dode pad onder je vaatwasser .
Nee gelukkig kan hij niet onder de keukenkastjes. Wel onder de koelkast, die staat naast het afwasmachien. Helaas staat die net tegen de muur dus ik heb ook geen vrije doorgang meer als ie mijn kant uit komt. Ik ga die zaklamp eens proberen. Maar dan moet ik weer eerst moed verzamelen om dat te durven.
quote:meharis schreef op 24 september 2010 @ 10:29:

Waarschijnlijk is hij banger voor jou, dan jij voor hem.Jaja, dat zegt mijn moeder ook altijd als ik hysterisch sta te doen bij een spin. Maar als ze zo bang zijn voor mensen, dan blijven ze wel uit de huizen weg. Ik geloof d'r niks van.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 24 september 2010 @ 10:31:

[...]

Jaja, dat zegt mijn moeder ook altijd als ik hysterisch sta te doen bij een spin. Maar als ze zo bang zijn voor mensen, dan blijven ze wel uit de huizen weg. Ik geloof d'r niks van. Ik ook niet. Lekker dan. Nu durf ik helemaal niet meer.
Die pad gaat niet dood van een dagje onder de vaatwasser.

Gewoon de plank ervoor drukken en als je man thuis is mag hij het opknappen.
Gewoon wegschoppen.
Volgens Wikipedia lijkt hij groter dan hij is:quote:De gewone pad valt niet erg op door het kluit-achtige voorkomen en vertrouwt volledig op de camouflagekleur; als de pad wordt aangevallen houdt het dier zich dood in de hoop dat een vijand de aanval staakt. De gewone pad kan zich net als andere grotere padden met lucht opblazen om zich zo te verankeren in zijn hol. Ook als een pad een vijand buiten het hol tegenkomt, zoals een slang, blaast het dier zich op waarbij de poten worden gestrekt en de kop omlaag wordt gehouden. Hierdoor lijkt de pad veel groter en is het moeilijker voor een slang om de pad door te slikken en druipt de vijand soms alsnog af. De gewone pad laat als het dier in de hand worden genomen de urine lopen en maakt soms piepende geluidjes maar zal nooit bijten.
Wat een een onzin allemaal zeg! Padden zijn niet vies, glibberig en ook niet giftig voor mens en huisdieren!

Integendeel zelfs, ze voelen gewoon droog en koel aan.Gewoon oppakken en buiten zetten!
Of pak de stofzuiger.

Hal de stofzuigermond van de steel. Zet de telescoopbuis op de langste stand en hou hem van je af. Zet de stofzuiger aan.

Hou de stofzuigerbuis onder de vaatwasser. Als je "plopfffff" hoort en de stofzuiger geeft aan dat de buis geblokkeerd wordt, heb je beet. Trek de stofzuigerslang-met-pad voorzichtig onder de vaatwasser vandaan. Hou de stang buiten de deur. Zet de stofzuiger uit.

Waarschijnlijk heeft de pad dan een enorme zuigzoen op zijn rug, maar hey.. dat valt toch niet op tussen zijn wratten en bovendien... hij is wel weer vrij, daar moet hij maar iets voor over hebben!

(oh, bij een te kleine pad moet je dit niet doen, dat geeft een bende....)
Wat wilde ik nou toch typen?
Dat plaatje!

Stoer beest zeg!
Hier een zeer dappere Limburger! Voor al uw ongewenste beestenbende!

Waar moet ik zijn?
Geen plaatjes meer please. Dan durf ik helemaal niks meer.

Ik ga vriendin bellen en hopen dat zij auto kan rijden met haar verstuikte enkel. Die durft dat vast wel. Hoewel ik dan nog niet weet hoe ik haar binnen moet laten.
quote:mimsey schreef op 24 september 2010 @ 10:35:

Of pak de stofzuiger.

Hal de stofzuigermond van de steel. Zet de telescoopbuis op de langste stand en hou hem van je af. Zet de stofzuiger aan.

Hou de stofzuigerbuis onder de vaatwasser. Als je "plopfffff" hoort en de stofzuiger geeft aan dat de buis geblokkeerd wordt, heb je beet. Trek de stofzuigerslang-met-pad voorzichtig onder de vaatwasser vandaan. Hou de stang buiten de deur. Zet de stofzuiger uit.

Waarschijnlijk heeft de pad dan een enorme zuigzoen op zijn rug, maar hey.. dat valt toch niet op tussen zijn wratten en bovendien... hij is wel weer vrij, daar moet hij maar iets voor over hebben!

Oh gatver!

Ontplofte pad in je stofzuiger!

Wil je mijn Dyson lenen?
Nou, oppakken?

En hij gaat vanzelf wel weer weg hoor. Wij wonen buiten de stad en hebben geregeld slakken en padden/kikkers in de bijkeuken.. Gaan vanzelf wel weer weg
TO: dikke spinnen, padden... Woon je in de rimboe?

Ik vind padden zo vies, dat ik zelfs walg van het woord 'pad'. (iPad uitgesloten ) Vooral de grote die een doorsnee hebben van minimaal 20cm :puke:

En dan de mensen die dat oppakken :s (en misschien zelfs knuffelen)
quote:mimsey schreef op 24 september 2010 @ 10:35:

Of pak de stofzuiger.

Ze kunnen ook niet tegen de wasmachine

Je zal maar een kind van twee hebben die mooie dingen buiten in zijn broekzak stopt en een moeder die te moe was om de broekzakken na te voelen.

Mijn voorstel : geen stofzuiger

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zoeb, sorry maar ik vind het erg grappig, maar ik ben er dan ook niet bang voor. Heb je buren of iemand bekends die je kunt bellen?

Want als jij er echt bang voor bent is het natuurlijk niet leuk. Maar ik denk dat hij banger voor jou is dan jij voor hem.

Pak die trekker, je kunt het!
quote:banshee schreef op 24 september 2010 @ 10:36:

Hier een zeer dappere Limburger! Voor al uw ongewenste beestenbende!

Waar moet ik zijn?

Midden Limburg Banchee, ergens tussen Weert en Roermond en dan zit ik dichter bij W dan bij R.

Vriendin komt. Zal ik haar achterom over de tennisbaan, over het poortje kunnen laten klimmen zodat ze mijn tuin in kan en dan de keuken weer veilig maken? Mmm beetje moeilijk met haar voet in het verband hé. Ik moet dus echt die sleutels te pakken zien te krijgen.

Go Zoebie!

Go Zoebie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven