Ik eet wc-papier

10-09-2010 19:33 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat zei mijn vader vroeger altijd..

En dat vond ik altijd héél erg want dat was Echt. Niet. Waar. Ik gebruikte helemaal niet veel, zij gebruikten gewoon weinig.

Maar nu zegt vriend het ook.. en mijn huisgenoten.. en ik ben nu 3v dagen logeren en de wc-rol is al op

Doe ik iets raars? Hoeveel wc-papier gebruiken jullie en/of zijn er speciale truukjes die ik niet ken die veel papier besparen?
Heb ik ook. Verder geen truukjes, ik ben ook erg benieuwd naar truukjes, dus ik lees mee.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ik zeg het nu ook tegen mijn kinderen. Mss ten onrechte, want ik ben zelf ook een grootverbruiker. Zij doen het tenslotte niet bij het plassen.
Ik herken het en heb geen tips.
Wel eens met een stel een discussie gehad en wat bleek, de rest had van dat zachte papier en hadden wel 4 x een groot stuk nodig om af te vegen. Ik heb van dat heerlijke harde spul van 30 cent en in 1 keer is alles schoon .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Eens met MV. Hoe zachter het toiletpapier, hoe meer je nodig hebt. Is mijn ervaring dan.
Maar als vrouw gebruik je toch sowieso meer toiletpapier?
quote:mylenevalerie schreef op 10 september 2010 @ 19:37:

Wel eens met een stel een discussie gehad en wat bleek, de rest had van dat zachte papier en hadden wel 4 x een groot stuk nodig om af te vegen. Ik heb van dat heerlijke harde spul van 30 cent en in 1 keer is alles schoon .

Ik noem dat harde altijd schuurpapier

Ik eet het ook volgens mijn vriend.....maar goed......ik kan nu eenmaal niet het schuurpapier gebruiken ( huidproblemen)

Je gebruikt daar inderdaad minder van..

Ik ben ook benieuwd naar jullie tips
Waar koop je nog schuurpapier dan? Voor een schuurpapierprijs, that is, niet voor een biologisch verantwoorde prijs.
quote:mamzelle schreef op 10 september 2010 @ 19:36:

Ik zeg het nu ook tegen mijn kinderen. Mss ten onrechte, want ik ben zelf ook een grootverbruiker. Zij doen het tenslotte niet bij het plassen.Niet? Jongens neem ik aan? Maar ook dan is het een beetje vies om niet even af te vegen toch?
quote:mylenevalerie schreef op 10 september 2010 @ 19:37:

Wel eens met een stel een discussie gehad en wat bleek, de rest had van dat zachte papier en hadden wel 4 x een groot stuk nodig om af te vegen. Ik heb van dat heerlijke harde spul van 30 cent en in 1 keer is alles schoon .Oh nee dat echt harde spul kan ik het ook niet mee, had het laatst omdat ik na de hele dag werken thuiskwam en de winkel aan de overkant alleen nog maar die had... daar heb k inderdaad minder van nodig maar die doet gewoon zeer!
mijn vriend gebruikt veel meer dan ik. Als hij op vakantie gaat en dat doet ie vaak een week of 4, dan hoef ik geen pleepapier te kopen. Anders elke twee weken een rol of 10.
quote:SalineXL schreef op 10 september 2010 @ 19:41:

Maar als vrouw gebruik je toch sowieso meer toiletpapier?Maar mijn moeder is ook een vrouw En die lukt het ook met veel minder. Zij gaat wel ook minder vaak naar de wc trouwens.
Gewoon blijven gebruiken wat je gebruikt zou ik zeggen. Mensen moeten niet zo moeilijk doen

Ik eet ook wc papier. Sinds ik in een studentenhuis heb gewoond waar altijd alleen maar van dat belachelijke schuurpapier was, koop ik alleen nog maar fijn zacht papier. En hoeveel gebruik je nou helemaal in je eentje?
quote:mamzelle schreef op 10 september 2010 @ 19:43:

Waar koop je nog schuurpapier dan? Voor een schuurpapierprijs, that is, niet voor een biologisch verantwoorde prijs.Bij de Action. Kost geen drol.
quote:mamzelle schreef op 10 september 2010 @ 19:43:

Waar koop je nog schuurpapier dan? Voor een schuurpapierprijs, that is, niet voor een biologisch verantwoorde prijs.Ik kocht het laatst bij de buurtwinkel voor 1 euro, belachelijk eigenlijk want volgens mij kostte het bij de ah vroeger nog geen 70 cent..
Wat is het probleem? Dan koop je toch iets sneller weer toiletpapier? Ik gebruik ook best wel wat. Maar ik vind het geen probleem
Ik dep/veeg sowieso na het plassen 2x met dus minstens 4 velletjes wc-papier per keer. En mijn familie vindt dat be-la-che-lijk.
Een rol in 3 dagen?? Hoeveel papier gebruik je dan ongeveer aan velletjes per keer?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:lassma schreef op 10 september 2010 @ 19:46:

mijn vriend gebruikt veel meer dan ik. Als hij op vakantie gaat en dat doet ie vaak een week of 4, dan hoef ik geen pleepapier te kopen. Anders elke twee weken een rol of 10.Jeetje, dat is nog erger dan ik! Hoe vaak gaat hij naar de wc dan?
Nu bij AH: 48 rollen page voor 9,99euro.
Ik gebruik ongeveer 6 velletjes. Ik ik wil lekker zacht papier, geen goedkoop schuurpapier.
quote:Zwup schreef op 10 september 2010 @ 19:46:

Gewoon blijven gebruiken wat je gebruikt zou ik zeggen. Mensen moeten niet zo moeilijk doen

Ik eet ook wc papier. Sinds ik in een studentenhuis heb gewoond waar altijd alleen maar van dat belachelijke schuurpapier was, koop ik alleen nog maar fijn zacht papier. En hoeveel gebruik je nou helemaal in je eentje?Nouja als ik echt mijn gang zou gaan 1 rol per twee dagen denk ik.. dat is toch best veel? Nu probeer ik me nog wel eens in te houden maar het voelt toch altijd nog een beetje... viezig.
Ik heb al zeer vaak "wc-papier-gebruik-les" van mijn vriend gekregen. Opvallend is wel dat mijn onderbroeken niet in de kookwas moeten. Die van de professor wel. Ik eet rustig door..
quote:Stephanietje schreef op 10 september 2010 @ 19:43:

[...]

Niet? Jongens neem ik aan? Maar ook dan is het een beetje vies om niet even af te vegen toch?

Besneden jongens, dus het valt wel mee met aanhangend water, schat ik zo.

Kan me trouwens niet herinneren dat ik als jong meisje mezelf afveegde na het plassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven