Ik eet wc-papier

10-09-2010 19:33 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat zei mijn vader vroeger altijd..

En dat vond ik altijd héél erg want dat was Echt. Niet. Waar. Ik gebruikte helemaal niet veel, zij gebruikten gewoon weinig.

Maar nu zegt vriend het ook.. en mijn huisgenoten.. en ik ben nu 3v dagen logeren en de wc-rol is al op

Doe ik iets raars? Hoeveel wc-papier gebruiken jullie en/of zijn er speciale truukjes die ik niet ken die veel papier besparen?
quote:Helianthus2106 schreef op 10 september 2010 @ 20:01:

[...]

Wie doorstaat de deptest van Frizzy? Ik hoop zo dat ik niet de enige gek ben hier.
quote:frizzy schreef op 10 september 2010 @ 19:58:

[...]

Is het dan normaal dat anderen wel een vieze onderbroek hebben? Nouja ik las hier iets van onderbroeken in de kookwas.. en mannen staan over het algemeen wel bekend over hun niet zo schone onderbroeken vaak toch?
Mijn man spoelt trouwens na het poepen of plassen, soort bidet hebben we.

Wel erg schoon dat wel, maar gebruikt desondanks weer veel toiletpapier om de boel af te drogen.
quote:frizzy schreef op 10 september 2010 @ 19:59:

[...]

Doe even mijn test dan: ga plassen, dep 1x. Daarna opstaan met wat wc-papier er tegenaan en dan even wrijven. Blijft het droog?Nou, ik moet zo even naar de wc dus ik zal het uitproberen. Uitslag volgt!
quote:Stephanietje schreef op 10 september 2010 @ 20:02:

[...]

Nouja ik las hier iets van onderbroeken in de kookwas.. en mannen staan over het algemeen wel bekend over hun niet zo schone onderbroeken vaak toch?Oh ja, die info had ik een soort van geblokt. Ik heb gelukkig nog nooit een man gehad waarvan het ondergoed in de kookwas moest.
Anyway, je vroeg oplossingen. Maak jezelf schoon met een klaarstaande fles water (aan beide zijden lukt dit prima, wel handjes wassen na afloop). Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het daarna wel droog wil en alsnog pleepapier gebruik. Het is heerlijk schoon, maar bewerkelijk, dus ben er maar weer mee gestopt.

NB: ongeveer de halve wereld doet het zo.
Spoelen is lekker Zus!
quote:NymphadoraTonks schreef op 10 september 2010 @ 20:01:

[afbeelding]Dat voelt zo vies vind ik! Alsof je de halve dag nog natte sporen hebt.. brr
Frizz, ik word liever nat op een ander wijze

Ik gebruik eerst nattoiletpapier en daarna droog.
quote:NymphadoraTonks schreef op 10 september 2010 @ 20:01:

[afbeelding]Yuk
Hmmm ja dat spoelen klinkt altijd wel fijn, maar ik heb dan het idee dat ik alles natklieder. Het is inderdaad wel heel schoon..
Nog een oplossing: eet meer vezels.

Serieus, sinds ik dat doe produceer ik "schone drollen"

Ik hoef niets meer af te vegen.
quote:frizzy schreef op 10 september 2010 @ 20:02:

[...]

Ik hoop zo dat ik niet de enige gek ben hier. Ik niet. Maar gelukkig is dat ook nooit mijn methode geweest.
Het Viva forum is papaja.
Je kan ook een sigarettevloeitje gebruiken, in het midden scheur je er dan een rondje uit zodat je vinger er precies in past, vervolgens maak je met je vinger je kont schoon, hierna wrijf je je vinger schoon met het vloeitje wat om je vinger zit en vervolgens maak je onder je nagel schoon met het uitgescheurde rondje.....
Ik betaal het tegenwoordig zelf, dus gebruik zoveel ik wil!

Geen idee eigenlijk of ik veel papier gebruik, ik denk het wel.
quote:Stephanietje schreef op 10 september 2010 @ 20:05:

[...]

Dat voelt zo vies vind ik! Alsof je de halve dag nog natte sporen hebt.. brrWij zijn het wel erg met elkaar eens vandaag
Ik eet volgens mij best veel vezels.. zit ook nooit verstopt enzo. Maar kwaad zal het niet kunnen, dus ook die gaan we even proberen.

Ben er nu even vandoor, tot later!
Ik kreeg ooit de tip om de rol een mep te verkopen voor je hem ophangt. Een platgeslagen rol rolt lastiger, waardoor je niet zo makkelijk een hele sliert lostrekt. Werkte mij te goed. Doe mij maar lekker veel papier.
quote:mamzelle schreef op 10 september 2010 @ 19:50:

[...]

Kan me trouwens niet herinneren dat ik als jong meisje mezelf afveegde na het plassen.

Geen oordeel. Alleen verbazing.
quote:Ouwe schreef op 10 september 2010 @ 20:07:

Je kan ook een sigarettevloeitje gebruiken, in het midden scheur je er dan een rondje uit zodat je vinger er precies in past, vervolgens maak je met je vinger je kont schoon, hierna wrijf je je vinger schoon met het vloeitje wat om je vinger zit en vervolgens maak je onder je nagel schoon met het uitgescheurde rondje.....Wat??
Zo'n fles met de poepvingerafdrukken erop?

Wat is er nou vies aan vochtig toiletpapier? Je haalt daarna nog een velletje normaal toiletpapier erlangs en klaar.

http://sparkling-bidet.com/?gclid=CKL79 ... DgodpldtHA
quote:Zwup schreef op 10 september 2010 @ 19:58:

Ik ben idd ook pas tevreden als het papiertje schoon weer terug komt

Brrrr.....vieze onderbroeken :puke:

Is dat niet een vereiste voor iedereen dan?

Tja hier valt het toiletpapier verbruik wel mee. Heb toen de edah failliet ging zeker 80 verpakkingen van 4 rollen gekocht. Dat was toen best zacht toiletpapier en met heeeeeel veel korting. Een paar maanden geleden de laatste verpakking open gemaakt. Ben nog steeds zoekende naar een passende vervanging.

Heb nu die hamsteraanbieding van de eerste week gekocht.
quote:Ouwe schreef op 10 september 2010 @ 20:07:

Je kan ook een sigarettevloeitje gebruiken, in het midden scheur je er dan een rondje uit zodat je vinger er precies in past, vervolgens maak je met je vinger je kont schoon, hierna wrijf je je vinger schoon met het vloeitje wat om je vinger zit en vervolgens maak je onder je nagel schoon met het uitgescheurde rondje.....

Hoe verzin je het
quote:Yvaatje schreef op 10 september 2010 @ 20:06:

Nog een oplossing: eet meer vezels.

Serieus, sinds ik dat doe produceer ik "schone drollen"

Ik hoef niets meer af te vegen.

Dat poept het lekkerst inderdaad!

80x4, dat zijn 320 rollen, waar laat je dat in godesnaam?
Ow.. Ik at vroeger echt wc-papier. Maar TO bedoelt figuurlijk. Jammer.

Ben trouwens ook een grootverbruiker, maar ik drink veel en moet dus ook heel vaak plassen. Kan er niet echt mee zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven