Ik eet wc-papier

10-09-2010 19:33 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat zei mijn vader vroeger altijd..

En dat vond ik altijd héél erg want dat was Echt. Niet. Waar. Ik gebruikte helemaal niet veel, zij gebruikten gewoon weinig.

Maar nu zegt vriend het ook.. en mijn huisgenoten.. en ik ben nu 3v dagen logeren en de wc-rol is al op

Doe ik iets raars? Hoeveel wc-papier gebruiken jullie en/of zijn er speciale truukjes die ik niet ken die veel papier besparen?
Steph, de eerste keer goed deppen, de tweede keer frummelen.

Volgens mij is 2x zittend deppen/vegen/frummelen niet afdoende, die 2e keer moet je onderwijl opstaan omdat je urinebuis dan nog wat vrij geeft.
Waarom zou je eigenlijk deppen als je ook kunt vegen? Het gaat erom dat het effectief is toch?
Vocht: deppen. Dan geef je het papier de kans het te absorberen. Anders verspreid je het alleen maar.

Vaste stof: vegen.

Als de vaste stof vochtig is zul je een combinatie moeten gebruiken.
En ik mn achterste maar deppen... Blij dat je me eindelijk leert wat ik op de wc moet doen!
Heeft iemand nou mijn test al gedaan?
quote:frizzy schreef op 11 september 2010 @ 13:04:

Heeft iemand nou mijn test al gedaan?

Jaahaa.

Maar ik ga m nu nog eens proberen met mn eigen manier en daarna dat staan van je. Kijken of ik het al die jaren goed gedaan heb.

Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 11 september 2010 @ 13:08:

[...]

Jaahaa.

Maar ik ga m nu nog eens proberen met mn eigen manier en daarna dat staan van je. Kijken of ik het al die jaren goed gedaan heb.

Jij eigen manier is 2x deppen terwijl je zit?
quote:frizzy schreef op 11 september 2010 @ 13:14:

[...]

Jij eigen manier is 2x deppen terwijl je zit?

Djeez moet ik volledig in details gaan vertellen hoe ik veeg/dep op de wc?

Ik tel nooit hoeveel wcpapier ik gebruik. Gewoon tot ik denk dat het genoeg is. En daarna wil ik jouw statest gaan gebruiken.
Nou doe dat dan eens gauw!
quote:frizzy schreef op 11 september 2010 @ 13:20:

Nou doe dat dan eens gauw! Ik heb het niet nodig hoor om te gaan staan met een wcpapiertje. Heb ik net uitgevonden.
Wc rol een beetje buigen zodat het wc papier niet lekker afrolt. Schijnt te helpen.

Mijn moeder zei vroeger een keer toen mijn vader over wc-papier gebruik zeurde: meisjes plassen natter. en dat was dan einde discussie
quote:NymphadoraTonks schreef op 11 september 2010 @ 13:30:

[...]

Ik heb het niet nodig hoor om te gaan staan met een wcpapiertje. Heb ik net uitgevonden. Maar hoe komt dat dan? Hoe vaak dep je? En dep je of frummel je?
quote:elninjoo schreef op 10 september 2010 @ 23:33:

[...]

Als ik dat tegenkom dan deuk ik ze altijd uit en gebruik per saldo dus meer papier omdat de korte stukjes die ik eraf kon trekken terwijl ie nog plat was, niet bruikbaar zijn. Wil echt 'n flink stuk uit één geheel.Ja, van die kleine flutstukjes zijn echt helemaal niks.. dan pak ik er inderdaad gewoon een hele hoop. Ik vind van die soort dispensers zoals in trein/vliegtuig ook zo irritant, met van die vierkante vellen..
quote:frizzy schreef op 11 september 2010 @ 01:54:

Steph, de eerste keer goed deppen, de tweede keer frummelen.

Volgens mij is 2x zittend deppen/vegen/frummelen niet afdoende, die 2e keer moet je onderwijl opstaan omdat je urinebuis dan nog wat vrij geeft.Ahhh, kijk, nu snap ik het Maar ik ga dan toch twee keer vegen denk ik, dat voelt alsof het beter werkt.
quote:dingie schreef op 11 september 2010 @ 13:38:

Wc rol een beetje buigen zodat het wc papier niet lekker afrolt. Schijnt te helpen.

Mijn moeder zei vroeger een keer toen mijn vader over wc-papier gebruik zeurde: meisjes plassen natter. en dat was dan einde discussie Haha dat is een goede.. die ga ik ook gewoon gebruiken!
quote:Stephanietje schreef op 11 september 2010 @ 14:22:

[...]

Ahhh, kijk, nu snap ik het Maar ik ga dan toch twee keer vegen denk ik, dat voelt alsof het beter werkt.Doe dahan!
quote:frizzy schreef op 11 september 2010 @ 13:48:

[...]

Maar hoe komt dat dan? Hoe vaak dep je? En dep je of frummel je?Weet ik veel wat ik er mee doe. Ik pak gewoon 2 of 3 keer wcpapier. Zoveel als nodig. Veeg/vouw/frummel/dep/frummel
Ik moest bij het lezen van de OP meteen aan een jongen uit mijn klas denken die echt papier at. Kladblaadje niet meer nodig, hop, hij at het op.

Proefwerk slecht gemaakt, verfrommelen en opeten.

Ik had iets ergers verwacht bij dit topic. Dit valt alles mee

Koop je toch gewoon een pak extra.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Hilarisch dit, echt tranen met tuiten bij sommige anekdotes

(vooral omdat het zo lekker herkenbaar is)

Goed, ik dan. Mijn familie denkt dat ik aandelen heb in wc-papier. Ik gebruik ongeveer een rol per dag. Ligt er natuurlijk wel aan hoe vaak ik moet plassen en of ik ook moet poepen. (God wat een verhaal )

Maar gemiddeld dus een rol per dag. Ik kan ook echt een soort van in paniek raken als het toiletpapier bijna op is. Gebeurt dan ook niet vaak.

Bij plassen gebruik ik denk ik zo'n velletje of 8 à 10 (ik tel ze niet eerlijk gezegd) en dan dep ik en duw ik hard. Oh en eerst druppel ik uit, zeg maar beetje heen weer schudden als ik nog zit.

Bij poepen veeg ik net zo lang tot er schoon papier terug komt en, schrik niet, dat is soms wel 5 of 6 keer

En dan gebruik ik per veegbeurt ook echt niet te weinig. Het idee dat mijn vingers door het papier heen steken...brrr...

Oh ja, ik gebruik superzacht wc-papier.

Ik ga nu plassen en velletjes tellen
Ook een Pluviofiel

Ik heb geteld.

15 velletjes

Ook een Pluviofiel
quote:NymphadoraTonks schreef op 11 september 2010 @ 14:54:

[...]

Weet ik veel wat ik er mee doe. Ik pak gewoon 2 of 3 keer wcpapier. Zoveel als nodig. Veeg/vouw/frummel/dep/frummel

Ahaaaaaa! Ik ga jouw manier ook proberen.

Gelukkig heb ik blaasontsteking, dan kun je lekker vaak!
http://www.bannedinhollywood.com/10-gre ... vich-show/

Eventjes naar beneden scrollen. Laatste foto
quote:Liv schreef op 11 september 2010 @ 16:27:

http://www.bannedinhollywood.com/10-gre ... vich-show/

Eventjes naar beneden scrollen. Laatste foto
Ook een Pluviofiel
1 rol per dag vind ik toch best veel hoor... dat gebruik ik alleen als ik extreem aan de dunne ben.
Ik gebruik 1 velletje per veeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven