Inloop douche
maandag 9 januari 2012 om 09:40
Hallo,
Ik wil even weten wat jullie ervaringen zijn met een inloopdouche?
Wij hebben pas een inloopdouche laten plaatsen maar we zijn er niet tevreden mee. Het water loopt uit de inloopdouche en het wordt alleen maar erger als we er zelf ook onder staan. We hebben er eentje met een zijkantje eraan van glas. De tegels zijn al wat schuiner geplaatst waardoor het water iets beter weer terug de douche inloopt, maar toch hebben we nog een grote plas liggen buiten de douche. Niet zo heel fijn vind ik zelf. Of hebben meer mensen hier last van en hoort het zo? De aannemer kan er niets meer aan doen zegt hij..
Groetjes Shanna
Ik wil even weten wat jullie ervaringen zijn met een inloopdouche?
Wij hebben pas een inloopdouche laten plaatsen maar we zijn er niet tevreden mee. Het water loopt uit de inloopdouche en het wordt alleen maar erger als we er zelf ook onder staan. We hebben er eentje met een zijkantje eraan van glas. De tegels zijn al wat schuiner geplaatst waardoor het water iets beter weer terug de douche inloopt, maar toch hebben we nog een grote plas liggen buiten de douche. Niet zo heel fijn vind ik zelf. Of hebben meer mensen hier last van en hoort het zo? De aannemer kan er niets meer aan doen zegt hij..
Groetjes Shanna
vrijdag 20 januari 2012 om 13:29
Ja ik denk dat de aannemer ook fout is. Hij zegt een filmpje te hebben gemaakt en iedereen geeft hem gelijk dat het zijn fout niet is. Hij zegt dat de douche wand niet goed is, deze had langer moeten zijn. Onze douche wand is 1meter lang en 95 breed. Waarschijnlijk is de douche wand te kort en moeten we de winkel hierop aanspreken. Maar dan had de aannemer aan ons toch moeten uitleggen dat deze douche wand niet zou kunnen, dus dan blijft het toch zijn fout. Ja wij hebben er geen verstand van anders hadden we het zelf gedaan!
Pff wat een probleem, bah nu moeten we het zelf maar oplossen.
Pff wat een probleem, bah nu moeten we het zelf maar oplossen.
vrijdag 20 januari 2012 om 15:43
Ja, het is ook alweer 4 weken geleden dat de badkamer geplaatst is. Je moet de eerste week al meer dan de helft betalen. En de laatste dag moesten we de laatste 20% betalen. Dit was bij de meeste aannemers het geval, i.v.m inkopen van spullen ect. In ons contract staat dat hij 5 jaar garantie geeft. Hij is nu 2 keer langs geweest. Heeft een keer de tegels eruit gehaald en opnieuw gelegd in de douche. De tweede keer heeft hij niets gedaan.