Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?

03-09-2020 12:42 2908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.

Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen

Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.

Ik:

er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.

En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.

Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love

Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen

En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
:rofl: Die wieltjes!
anoniem_640b840dd4f90 wijzigde dit bericht op 04-09-2020 00:12
93.53% gewijzigd
Apatura schreef:
03-09-2020 12:59
Maar die koopt er nou een lamp met n gouden aap als lampvoet :sick:
Ik. En ik ben er nog blij mee ook.
Always look on the bright side of life
Flowerspowers schreef:
04-09-2020 00:11
Ik. En ik ben er nog blij mee ook.
Is daar een plaatje van? Het maakt me ontzettend nieuwsgierig, heb er totaal geen beeld bij.
zoiets?

Afbeelding

Afbeelding

Die eerste is een beetje eng, maar die tweede vind ik wel geinig.
impala wijzigde dit bericht op 04-09-2020 00:16
47.11% gewijzigd
.
impala schreef:
04-09-2020 00:15
zoiets?

Afbeelding

vind het wel geinig.
Ja , alleen die van mij is een zittend aapje.
wat een leuk topic.

Er komen zo ontzettend veel herkenbare dingen voorbij die ik afschuwelijk vind.

Ivm mijn werk kom ik bij heel veel mensen thuis.
Wat ik leuk vind is dat vaak een bepaalde stijl toch wel bij de bewoner(s) blijkt te passen. En hoewel het dan niet mijn smaak is, in bepaalde huizen kan ik het toch in dat huis van die bewoner smaakvol vinden.
peertjes wijzigde dit bericht op 04-09-2020 00:19
0.28% gewijzigd
Flowerspowers schreef:
Ja , alleen die van mij is een zittend aapje.
Ja die is leuker, ik had hem net gevonden !
.
impala schreef:
zoiets?

Afbeelding

Afbeelding

Die eerste is een beetje eng, maar die tweede vind ik wel geinig.
Wat voor lamp zit daar dan op?

Echt nog nooit ergens gezien.
Peertjes schreef:
04-09-2020 00:17
Wat voor lamp zit daar dan op?

Echt nog nooit ergens gezien.
Als je je adblocker uitzet, heb je nu al een advertentie in beeld van een winkel die hem verkoopt :-) Ik wel tenminste. 55 euro, kost-ie.
Er zit zo'n doorzichtige lamp in waarvan je de (goudkleurig) gloeidraad goed ziet.
.
eennieuwbegin schreef:
03-09-2020 21:55
Ik vind dingen niet echt snel lelijk. Al weet ik wel wat door een hoop mensen als leuk en mooi gevonden wordt, ik dat persoonlijk niks vind.
Ik hou van VT wonen huizen. Strak, weinig kleur en niet te vol. Geen bij elkaar geraapt rommeltje maar alles passend. Gooi daar een jungle aan planten bij en rustige kleuren en ik ben blij ;-D
Juist die VT wonen stijl zie je veel mi.
Vooral ook bij jongere stellen die gaan samenwonen. Volgen eerder de trend van dat moment heb ik het idee.
En logisch ook wel, je 'eigenheid 'creëer je ook deels gaandeweg de jaren denk ik.
impala schreef:
04-09-2020 00:20
Als je je adblocker uitzet, heb je nu al een advertentie in beeld van een winkel die hem verkoopt :-) Ik wel tenminste. 55 euro, kost-ie.
Er zit zo'n doorzichtige lamp in waarvan je de (goudkleurig) gloeidraad goed ziet.
nee, gek bij mij niet. Zie constant iets van gtst en een kijkervaring van variplus :-?
Peertjes schreef:
04-09-2020 00:32
nee, gek bij mij niet. Zie constant iets van gtst en een kijkervaring van variplus :-?
Komt natuurlijk omdat ik net op die apenlamp gezocht heb. Die gaat me nog weken achtervolgen ;-)
impala wijzigde dit bericht op 04-09-2020 00:35
8.14% gewijzigd
.
Het zittende aapje is schattig.

Vraag me dan af op wat voor soort tafeltje het staat en wat er misschien nog meer bijstaat aan prullaria :-D
impala schreef:
04-09-2020 00:34
Komt natuurlijk omdat ik net op die apenlamp gezocht heb. Die gaat me nog weken achtervolgen ;-)
Ik ga ook even googlen
Schapenvachten en koeienvachten.... afschuwelijk!
Ik kan me niet voorstellen dat je je bewust wilt omringen met dode dieren.
Net zo erg als geschoten dierenhoofden aan de muur. Dat doe je toch niet?
En de grijze hoekbank... (die moet vast al zijn genoemd)
Als je echt geen eigen smaak hebt dan kies je maar veilig waar half nederland op zit.
Van die enórme breedbeeld tv’s als ‘de ster’ van de huiskamer..... alsof dat het enige vertier in je leven is, vind ik vrij triest.
Ja idd, daar zoek ik nog een fijn alternatief voor.
Want de meeste TV meubels vind ik ook gedrochten.
Been there, done that, got the T-shirt.
Apatura schreef:
04-09-2020 03:03
Ja idd, daar zoek ik nog een fijn alternatief voor.
Want de meeste TV meubels vind ik ook gedrochten.
Ik heb zelf geen tv, maar er bestaat een (dure) tv van ik meen Samsung, die plat op de muur zit met een lijst eromheen, en die als hij uit is een schilderij toont (die j3 uiteraard steeds kunt wisselen), wat er echt heel goed uitziet. Als ik een tv zou willen dan zou ik die kopen.
Chesterfieldbanken.... het kan niet anders dat die al genoemd zijn, want ze zijn af-schu-we-lijk. Zó oubollig! Zit ook voor geen meter want véél te hard en je glijd eruit weg. Maar het zal wel hufterproof zijn, voor mensen met grote honden en kleine kinderen ofzo.
Oh en van die enorme portretten (en foto’s op canvas) van je kinderen aan de muur, kan ik ook niet tegen.
Ik vind de kleur limegroen en dan bv een hele muur ervan spuuglelijk
Cateautje schreef:
03-09-2020 21:22
Nou, ik heb jouw grote held ook weleens vreselijk de plank mis zien slaan hoor. Zeker in z'n penopauzeperiode.
Oh zeker! Ooit eens gezien dat 'ie mensen een volledig paars en zwarte barok eetkamer had aangesmeerd. Die mensen konden wel janken. En ik zat gierend van de lach op de bank. Tegenwoordig doet hij vaak mee met DIY SOS en nu snapt hij het weer.. :proud:
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik vind die apenlamp best leuk maar hoef hem niet in huis. Er zijn ook muizen.
Afbeelding

Ik kan slecht tegen spullen in huis die geen echte functie meer hebben maar dienen om rommel op uit te stallen. Een ladder is om op te lopen, niet om je planten op neer te zetten.
Peertjes schreef:
04-09-2020 00:35
Het zittende aapje is schattig.

Vraag me dan af op wat voor soort tafeltje het staat en wat er misschien nog meer bijstaat aan prullaria :-D
Bij mij staat hij op de marmeren schouw. Woon in een oud huis. Ik vind het contrast tussen oud en nieuw leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven