Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

vrijdag 4 september 2020 om 00:12
Is daar een plaatje van? Het maakt me ontzettend nieuwsgierig, heb er totaal geen beeld bij.
vrijdag 4 september 2020 om 00:16
wat een leuk topic.
Er komen zo ontzettend veel herkenbare dingen voorbij die ik afschuwelijk vind.
Ivm mijn werk kom ik bij heel veel mensen thuis.
Wat ik leuk vind is dat vaak een bepaalde stijl toch wel bij de bewoner(s) blijkt te passen. En hoewel het dan niet mijn smaak is, in bepaalde huizen kan ik het toch in dat huis van die bewoner smaakvol vinden.
Er komen zo ontzettend veel herkenbare dingen voorbij die ik afschuwelijk vind.
Ivm mijn werk kom ik bij heel veel mensen thuis.
Wat ik leuk vind is dat vaak een bepaalde stijl toch wel bij de bewoner(s) blijkt te passen. En hoewel het dan niet mijn smaak is, in bepaalde huizen kan ik het toch in dat huis van die bewoner smaakvol vinden.
peertjes wijzigde dit bericht op 04-09-2020 00:19
0.28% gewijzigd
vrijdag 4 september 2020 om 00:16
Ja die is leuker, ik had hem net gevonden !
.
vrijdag 4 september 2020 om 00:20
Als je je adblocker uitzet, heb je nu al een advertentie in beeld van een winkel die hem verkoopt

Er zit zo'n doorzichtige lamp in waarvan je de (goudkleurig) gloeidraad goed ziet.
.
vrijdag 4 september 2020 om 00:28
Juist die VT wonen stijl zie je veel mi.eennieuwbegin schreef: ↑03-09-2020 21:55Ik vind dingen niet echt snel lelijk. Al weet ik wel wat door een hoop mensen als leuk en mooi gevonden wordt, ik dat persoonlijk niks vind.
Ik hou van VT wonen huizen. Strak, weinig kleur en niet te vol. Geen bij elkaar geraapt rommeltje maar alles passend. Gooi daar een jungle aan planten bij en rustige kleuren en ik ben blij![]()
Vooral ook bij jongere stellen die gaan samenwonen. Volgen eerder de trend van dat moment heb ik het idee.
En logisch ook wel, je 'eigenheid 'creëer je ook deels gaandeweg de jaren denk ik.
vrijdag 4 september 2020 om 00:32
nee, gek bij mij niet. Zie constant iets van gtst en een kijkervaring van variplus

vrijdag 4 september 2020 om 00:34
vrijdag 4 september 2020 om 03:12
Ik heb zelf geen tv, maar er bestaat een (dure) tv van ik meen Samsung, die plat op de muur zit met een lijst eromheen, en die als hij uit is een schilderij toont (die j3 uiteraard steeds kunt wisselen), wat er echt heel goed uitziet. Als ik een tv zou willen dan zou ik die kopen.
vrijdag 4 september 2020 om 03:15
vrijdag 4 september 2020 om 06:05
Oh zeker! Ooit eens gezien dat 'ie mensen een volledig paars en zwarte barok eetkamer had aangesmeerd. Die mensen konden wel janken. En ik zat gierend van de lach op de bank. Tegenwoordig doet hij vaak mee met DIY SOS en nu snapt hij het weer..

Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 4 september 2020 om 06:41
vrijdag 4 september 2020 om 06:48
Bij mij staat hij op de marmeren schouw. Woon in een oud huis. Ik vind het contrast tussen oud en nieuw leuk
Always look on the bright side of life