Is de bevalling van onze poes begonnen

03-12-2009 12:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Go Poes, go Poes!!!

Mooi dat je de kleintjes nog hebt voelen bewegen Filemijntje. Gewoon nog even geduld hebben dus

Hierbij een té schattig filmpje voor tijdens het wachten:

schattig katje
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hahahahah, wat een dotje op dat filmpje. Daar kan je niet meer overheen met je filmpjes. -smelt-
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat een scheetje hè, die pootjes...om op te vreten!
Ik ben mijn eigen bananenschil
ik had het filmpje net al op tv gezien

ik wil ook een nestje van mijn mormeltje!!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Misschien een goed idee De poezen-pufclub! GO POES

we wachten nog steeds stiekem af
Nog geen nieuws? :(
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
Nope.....poes ligt nog overheerlijk te slapen op de leuning van de bank.

Om 9 uur heb ik weer contact met de DA, eens kijken wat het plan de campagne wordt :-)
We wachten "rustig" af ;)

Sterkte enzo he!
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
En nog steeds niets.......was na een lange dag werken toch wel heeel benieuwd............Arme meid.
Bijna 21 uur.. Ben benieuwd wat de DA zegt.
De dierenarts is weer gebeld. Op advies van hem gaan we het vannacht even aankijken. Omdat mams nog geen actieve persweeen heeft, en ze er zelf nog aardig rustig onder is willen we het nog een nacht aankijken.

Morgenvroeg 10 uur hebben we weer contact met de dierenarts, en als het echt nodig is eerder.

Nu maar hopen dat mams vannacht een beetje gaat persen :-)
zie je, wordt pakjesavond
*oh kom er eens kijken wat ik in mijn schoentje vind, prachtige kittens*
Denk dat de DA als er niets verder gebeurd zal wachten tot 63 dagen. Deed hij bij mij ook. Toen een echo. Achteraf vond ik dat een beetje onzin en veel geld maar ja. Als er verder niets gebeurd is er geen reden voor de DA om langs te komen.
Goeiemorrrrrrrrrgen!

(Nog geen poesjes, toevallig)?
Als de poes vandaag nog geen poesjes heeft ga je hopelijk met haar naar de DA Filemijntje. Ik had er al lang gezeten in ieder geval. Het is al twee dagen geleden dat ze ging bloeden inmiddels.

Ook een bevalling van een poes kent helaas complicaties, ik zou het even na laten kijken als ik jou was.
Moge allemaal.

Helemaal eens met Leo. We willen graag denken dat de natuur het allemaal zelf wel opknapt maar helaas gaat dat niet altijd op. Soms moet je gewoon een handje helpen. Ja ik zei het ook al eerder, bloeden en geen bevalling vind ik ook raar. Als je ziet dat mijn poes toen 3 nestjes heeft gehad, en toch bij de 2e ging het niet goed, toen ben ik naar de DA gegaan. Bij een 1e nestje zou je dat eerder verwachten maar dat zegt dus allemaal niets.

@Mittens, ik ga zo voor je opschrijven hoe je het moet doen met plaatjes plakken en waar hoe end. Ik mail het je zo even door. Ik heb vandaag wel veel tijd dus lukt het niet kan ik je altijd helpen.
En? zijn we de nacht goed doorgekomen? en zijn er toevallig ook poesjes?

Poes, kom op nu! *neemt weer plek op de tribune*
Goeiemorgen allemaal!! Nog geen poesjes zie ik.

Hoe is moeder de nacht doorgekomen?
Hmz ik zou echt even met Poes naar de da gaan, het kan idd ook zijn dat er complicaties zijn gezien het feit dat ze al wel bloed verloren heeft en er verder weinig tot geen actie is.
@Mittens, ik heb je een mail gestuurd hoe en wat over foto s plaatsen.
Maar ze heeft toch met de DA gebeld en verteld dat ze bloed had verloren? Ze moest vandaag om 10.00 uur terugbellen als er nog niets was, dus de DA houdt al een oogje in het zeil.
*zwaait vanaf tribune* Ik ben er ook weer!!

Kunnen we indien nodig de tribune verplaatsen naar de praktijk van de dierenarts?
neemt even de houneurs voor Nijn waar:

Als een ieder even zijn eigen klapstoel meeneemt naar de dierenarts??

Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Check, ik heb een klapstoel. Eigenlijk kom ik nooit op dit soort topics. Wat andere hebben met baby's en rammelende eierstokken, krijg ik de kriebels van die heerlijke wollige pluisjes. Oh wat zijn kittens heerlijk leuk. En zelfs als ze groot zijn blijf ik ze leuk vinden. Als ik meer geld zou hebben zou ik meer katten nemen. Hoewel, je moet niet overdrijven, je moet ze ook veel aandacht kunnen geven dus te veel is ook niet goed. Maar ik word zo hebberig als ik die leuke kittens zie. Ik heb mijzelf toen ook beschermd om niet te vaak op Leo haar topic te komen toen ze een nestje had. Is gewoon killing .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven