januari
zondag 23 december 2012 om 23:44
Ik! Ik vind het ook een gezellig idee de kerst en oud en nieuw maar in de praktijk een hoop stress en poeha alleen omdat de dagen een naam hebben. Ik doe er zelf aan mee, moet de rust nog leren vinden tijdens de decembermaand. Naast feestdagen heb ik ook nog 5 verjaardagen dus januari is altijd een verademing!
zondag 23 december 2012 om 23:47
Ik zal ook blij zijn als alle gedoe weer achter de rug is. Gewoon weer gewoon doen. Geen kerstgekte, geen geknal van dat klote vuurwerk. Gewoon de hond weer uit kunnen laten (ze is als de dood voor vuurwerk) Dat het weer lichter wordt 's avonds, dat het weer warmer wordt. Lekker in de eerste lentezon kunnen zitten zonder jas. Daar heb ik zin in!
zondag 23 december 2012 om 23:50
quote:Ratteke schreef op zondag 23 december 2012 23:47 Ik zal ook blij zijn als alle gedoe weer achter de rug is. Gewoon weer gewoon doen. Geen kerstgekte, geen geknal van dat klote vuurwerk. Gewoon de hond weer uit kunnen laten (ze is als de dood voor vuurwerk) Dat het weer lichter wordt 's avonds, dat het weer warmer wordt. Lekker in de eerste lentezon kunnen zitten zonder jas. Daar heb ik zin in!Ja precies, lekker langer licht weer buiten, voel me net zo'n mol nu.
zondag 23 december 2012 om 23:52
IK!
Stiekem krijg ik stress van al die feestdagen, de verplichte nummers en ook de verwachtingen van iedereen. En het ergste is oud en nieuw, alsof je ieder jaar weer en beter feestje moet hebben dan vorig jaar....
In januari, heb ik dan alleen maar tentamens, ik heb dan wel een iets normaler sport en eet ritme. En leren natuurlijk
Stiekem krijg ik stress van al die feestdagen, de verplichte nummers en ook de verwachtingen van iedereen. En het ergste is oud en nieuw, alsof je ieder jaar weer en beter feestje moet hebben dan vorig jaar....
In januari, heb ik dan alleen maar tentamens, ik heb dan wel een iets normaler sport en eet ritme. En leren natuurlijk
zondag 23 december 2012 om 23:54
ik ook hoor. Vind het leuke dagen, maar het is gewoon altijd een tijd van de moedjes. Je moet dit, je moet dat. Eten koken, uitgebreid hapjes maken, familie op bezoek, oud en nieuw, iedereen nieuwjaar wensen, ik word al moe als ik eraan denk. En ook ik ben blij als het januari is. Nog blijer als het zomer word! hahah
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
zondag 23 december 2012 om 23:56
maandag 24 december 2012 om 00:16
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 december 2012 @ 00:02:
Ja, ik begin klokke twaalf spontaan te janken.
En nee, ik ben helemaal niet blij als het januari is... zo'n dooie maand.
Misschien dat ik daarom zo moet janken op 01-01 00.00 .
Haha, ik ben ook altijd wat teleurgesteld als het eenmaal 1 januari is.
Ik geniet zo van de decembermaand. Gezelligheid, heel kneuterig.
Januari staat voor mij voor regen, guurheid en kou.
Ja, ik begin klokke twaalf spontaan te janken.
En nee, ik ben helemaal niet blij als het januari is... zo'n dooie maand.
Misschien dat ik daarom zo moet janken op 01-01 00.00 .
Haha, ik ben ook altijd wat teleurgesteld als het eenmaal 1 januari is.
Ik geniet zo van de decembermaand. Gezelligheid, heel kneuterig.
Januari staat voor mij voor regen, guurheid en kou.
maandag 24 december 2012 om 00:22
quote:dirtsa41 schreef op 24 december 2012 @ 00:13:
[...]
Niet echt huilen, maar ben wel heel emotioneel dan! Snap ook eigenlijk niet waarom!Zou het met loslaten van het oude te maken hebben? Of teleurstellingen/verdriet uit het oude jaar, waarvan je hoopt dat het nieuwe jaar beter wordt.... ieder jaar weer, en ieder jaar blijken sommige zaken toch weer niet uit te komen.
(schiet nu al vol, pfff)
[...]
Niet echt huilen, maar ben wel heel emotioneel dan! Snap ook eigenlijk niet waarom!Zou het met loslaten van het oude te maken hebben? Of teleurstellingen/verdriet uit het oude jaar, waarvan je hoopt dat het nieuwe jaar beter wordt.... ieder jaar weer, en ieder jaar blijken sommige zaken toch weer niet uit te komen.
(schiet nu al vol, pfff)
maandag 24 december 2012 om 00:31
quote:CM_89 schreef op maandag 24 december 2012 00:27 Ja ontlading van het jaar zou heel goed kunnen. Ik heb dat ook wel op oud en nieuw, dan sta ik met dierbaren : gelukkig nieuw jaar! Glas omhoog en iedereen een zoen en uitspreken wat je de ander in het nieuwe jaar wenst en dan word ik emotioneel.Ja denk dat dat het is, ontlading van het jaar
maandag 24 december 2012 om 01:08
Nee, ik kijk er juist niet naar uit. December vind ik lekker met veel vrije dagen enzo. Stress rond de feestdagen heb ik geen last van, want ik doe niet mee aan de verplichte nummertjes. Alleen wat ik zelf wil.
In januari begint de gewone sleur weer. En dan duurt het weer zo'n tijd voor je vakantie hebt.
Dus ik geniet nog eventjes. Mogen jullie straks.
In januari begint de gewone sleur weer. En dan duurt het weer zo'n tijd voor je vakantie hebt.
Dus ik geniet nog eventjes. Mogen jullie straks.