k9 tuigje in wasmachine?

01-01-2014 16:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vanmiddag heerlijk in het vondelpark gewandeld met vriend en mn zusje, hond ook veel plezier lekker rennen achter vogels aan enzo... uiteindelijk doorgegleden zo hoppaaaa het water in. Gevolg tuigje doorweekt en onder de modder(want erna rollen) weet iemand of dit slecht is voor het tuigje en of hij in de wasmachine kan/mag?

Alvast bedankt
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Was dat ding even uit onder kraan en dan ben je toch klaar?!?
Eerst laten drogen, dan modder afborstelen. Het kan in de wasmachine (programma fijnwas of wolwas), maar dan zou ik het in een oude kussensloop doen.
Wat Lemoos zegt. Ik gooi die dingen altijd in de wasmachine, wel in een kussensloop inderdaad. Kussensloop bind ik dicht met een elastiekje.
Uitspoelen issie echt te ranzig voor suze02... maar was anders een goed idee geweest. Mijn idee was zo'n netje voor bh's en dan 30 min op 30 graden.. begrijp dat die andere programmas een beter idee zijn lemoos en diy?
Dat is geloof ik gelijk aan fijnwas, het lingerieprogramma. Mijn machine draait dan ook 30 minuten op 30 graden (toerental centrifuge stel ik dan in op 700). Het belangrijkste is de kussensloop . Ik doe er altijd zo'n schepje poeder bij voor extra hygiene.
Kussensloop it is thnx voor jullie hulp
Ik heb geen ervaring met K9 tuigjes, maar de tuigjes van mijn honden gooi ik gewoon in de wasmachine. Komen er als nieuw uit.
ijzeren onderdelen na de wasbeurt handmatig drogen met een doek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven