Kan een kat apporteren?

02-07-2012 18:17 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Het lijkt mij wel leuk als onze kat kan apporteren. Heeft iemand hier ervaring mee of je dit een kat kunt leren?

Alvast bedankt voor de reacties
Die van mij kan geen ballen halen, wel koffie zetten, althans ik heb het vermoeden, ze heeft het nog nooit gedaan.

zo grappig was het nu ook weer niet..
Over het algemeen hebben katten mensen eerder geleerd om voor ze te apporteren dan andersom
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ja, die van mij wel.

Geleerd in een reclameblok op tv.

Vooral dopjes van Aquarius zijn favoriet.

Ze kan trouwens ook zitten en pootjes geven.

Blaffen kan ze dan weer niet
Dopjes van flesjes Elian steelt hij weg met zijn bek, terugbrengen ho maar.
Mijn kat haalt stokken! Als ie zin heeft...geen grap!
quote:Caro_22 schreef op 02 juli 2012 @ 18:41:

Een van mijn katten is gek op haarelastiekjes. Ze speelt er mee, en brengt ze ook vaak naar mij toe zodat ik ze weer weg kan schieten

Dit heeft ze zelf bedacht. .1 van mijn katten doet dat ook.
Die van mij graag achter dingen aan rennen, maar dan kan ik het telkens ophalen ha ha. Dus ja wie is er met wie aan het spelen....?!. Maar ik ga het proberen en ben benieuwd of het lukt!
1 van onze katten loopt netjes met me mee als ik de kids ophaal van de speeltuin..tis wel geen apporteren maar hij loopt mee als een hondje
1 kat van mij die kan apporteren. Ik heb van die plastic kattenballetjes met belletje erin en als ik die weggooi brengt ze hem netjes terug. Alleen als ze er zelf zin in heeft. Ik heb al veel katten gehad maar zij is de enige die dit doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven