Kat vermist

24-10-2013 23:14 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sinds een aantal dagen is mijn geliefde kat vermist

Ik mis hem zo ontzettend en ben zo bezorgd ik kan alleen maar janken.

Ja, dat klinkt heel erg overdreven maar hij is echt mijn maatje, woon alleen met hem.

Ik heb al meerdere rondjes gemaakt langs alle plekken waar hij meestal komt (hij gaat nooit echt ver), eten staat klaar voor hem, heb hem veel geroepen, in de buurt gevraagd of mensen hem gezien hebben en hem geregistreerd op verschillende vermist websites.

Ik ben van plan om van het weekend briefjes in de brievenbussen te doen hier in de buurt en een briefje op te hangen bij de plaatselijke super.

Eigenlijk weet ik verder niet echt wat ik moet doen op dit moment.

Afgelopen nacht amper geslapen en ik gok dat dat vannacht weer zo gaat.

Wat ik met dit bericht wil? Mijn ei kwijt en misschien dat iemand me op kan vrolijken

Liefs, Liefbeest
Wat akelig zeg! Ik heb ook twee katten en het lijkt me vreselijk als ik ze kwijt was... Blijf bellen en proberen, briefjes lijkt me een prima idee. Meer kun je denk ik niet doen. Zou hij trouwens niet ergens in een schuurtje gekropen kunnen zijn (met dat mooie weer werken mensen vaak in hun tuin) en per ongeluk opgesloten zitten?

Heel veel sterkte in ieder geval! Wees lief voor jezelf.
Ja, ik denk eigenlijk dat mensen hem in huis hebben genomen of dat hij ergens opgesloten zit, anders was hij wel gevonden denk ik
Wat naar dat je kat vermist is! Toen onze kat een dag weg bleef, de eerste keer dat ze naar buiten ging, was ik al zwaar ongerust. Ik kan me dus voorstellen hoe je je voelt en hoop dat hij snel weer terugkomt!

Sterkte en succes met de zoektocht.
Onze kat is ook vermist, sinds vorig weekend. Wij denken dat hij ergens in een schuur of garage is gaan snuffelen van mensen die op vakantie zijn gegaan. Komt hij dit weekend/begin volgende week niet terug heb ik er een hard hoofd in...

We gaan geplastificeerde vermist posters ophangen, hebben de hele buurt en een aangrenzend afgelegen gebied waar hij graag kwam door gelopen, amivedi is ingeschakeld, de dierenarts weet er van en bij de volkstuintjes (tegen het afgelegen gebied aan) hangt ook een poster en de voorzitter (woont bij ons in de straat) is op de hoogte. Ook weten vriendjes van onze kinderen dat ie weg is dus die kijken ook uit, het is een siamees dus niet snel te verwarren met een andere kat.

Meer kunnen we nu niet doen.

Sterkte liefbeest! Hoop dat alle katten hun huis snel weten te vinden.
Snachts gaan kijken, bij voorkeur om een uur of 4. Dan is het stil en komt de kat makkelijker tevoorschijn. En als hij opgesloten zit hoor je hem makkelijker jammeren. Succes.
quote:liefbeest schreef op 25 oktober 2013 @ 07:57:

Mijn lieve kat is nog altijd niet terug

Ik loop uiteraard weer te janken nu ik weer alleen wakker ben geworden

En weer maar 3 uur geslapen

De buurt heeft niks gezien en via social media nog geen succes, ik heb weinig facebook vriendjes uit deze buurt dus heb ook collega's uit de buurt hem laten delen.

Ik ga straks inkt kopen en briefjes in de brievenbussen doen, dat is niet verboden toch?Nee tuurlijk niet. En bel ook aan bij mensen om ze briefje te geven.
Posters met foto en telefoonnr in de buurt ophangen aan palen en bij de naburige supermarkt.

Dat ze weten dat hij vermist wordt. Dat helpt veruit het beste.

En daarna kat niet meer onbeperkt rond laten sjouwen.

Ik hoop maar voor je dat je niet in Enschede woont, want daar was er laatst een afgeknald. Niet iedereen houdt van katten.
quote:liefbeest schreef op 25 oktober 2013 @ 10:04:

Ja, ik denk eigenlijk dat mensen hem in huis hebben genomen of dat hij ergens opgesloten zit, anders was hij wel gevonden denk ikSchrijf op die briefjes ook of ze even in de schuur willen kijken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Misschien erbij zetten dat kat medicijnen nodig heeft. Ooit gelezen dat mensen dat doen als ze vermoeden hebben dat de kat gestolen is. Maakt het beestje wat onaantrekkelijker en zieliger.
Ik blijf je volgen liefbeest....Nogmaals sterkte....
Je kan via amivedi posters maken van je kat! En strooi wat gebruikte kattenbakkorrels rond je huis.

als het donker is gaan roepen en rammelen met brokjes, hopelijk komt hij snel terug!
Hoi,

Wat naar voor je. Ik ken iemand wiens kat ook ineens weg was, en die bleek (via een boom/struik/muurtje) door een openstaand klapraampje een leeg huis in geklommen te zijn. Kon er dus niet meer zelfstandig uit. Misschien kan je eens bedenken of er dat soort plekken in je omgeving zijn?
In loop der jaren paar keer een kat kwijtgeweest, meeste keren via amivedi of dierenasiel teruggevonden. Blijf zelf ook kijken op sites van dierenasielen in ruime omtrek om je huis. Jaren geleden is mijn kat 4 weken weggeweest. Bleek niet meer uit soort aangenzende tuinen te kunnen omdat iemand nieuwe schutting had geplaatst. Ik liep daar elke dag met hond langs, ze heeft niet gereageerd. Ik had overal blaadjes met foto opgehangen, ook bij winkels en tram en uitgang wijk en dagelijks weer opgehangen als ze weg waren. Uiteindelijk tip om zelf advertentie met foto in lokale krant te plaatsen. Na 2 dagen belde 2 verschillende mensen dat ze haar gezien hadden in hun tuin maar dachten dat het kat van buren was. Ze hadden mijn postertjes dus nooit bekeken. Misschien tip die kan werken. Zal duimen dat je kat snel weer terug is.
Nee ik woon niet in Enschede

Ik woon in een dorp in het Noorden des lands

Nog altijd geen teken van mijn kat helaas al ben ik er nu wat rustiger onder, vooral afleiding aan het zoeken

Aww Anyco ik hoop dat jouw kat ook snel terug komt!

En MilaDila zo had ik het nog nooit bekeken!

MIsschien dat er maar bijzetten
Goed nieuws, hier komt de kat 5 minuten geleden, al mauwend, aangelopen. Mijn vermoeden was dus waarschijnlijk wel juist, hij is wat afgevallen maar verder helemaal zich zelf.

Sterkte Liefbeest ik hoop dat jouw kat ook snel weer terug is!
quote:Anyco schreef op 25 oktober 2013 @ 21:21:

Goed nieuws, hier komt de kat 5 minuten geleden, al mauwend, aangelopen. Mijn vermoeden was dus waarschijnlijk wel juist, hij is wat afgevallen maar verder helemaal zich zelf.

Sterkte Liefbeest ik hoop dat jouw kat ook snel weer terug is!Wat fijn, idd voor Liefbeest hoop dat jou beestje ook snel terug is!
Al nieuws?
Het eten uit zijn bak is vannacht opgegeten...

Alleen weet ik niet of het mijn kat is geweest of een buurkat die stiekem naar binnen is gekomen.

Ik was zo moe dat ik niet eens wakkeer ben geworden

Ik hoop dus erg dat het mijn kat is geweest
Zet hem hier ook even op:

https://www.facebook.com/groups/huisdierenvermist/

En mocht je uit Groningen/omstreken komen; dan is dit ook een goeie, heb daar al veel katten teruggevonden zien worden

https://www.facebook.com/groups/684062748289994/

Sterkte TO!
Hey allemaal even een update

Toen ik thuis kwam vandaag zat meneer mij op te wachten voor het huis, echt heel fijn, ben zooo ontzettend blij

Hij is niet echt gewond en ziet er ietsje magerder uit (kan die wel hebben) en hij wilde heeeeeeel graag eten

Hij heeft een paar kleine korstjes op zijn rug tussen zijn vacht maar die zijn zo dun dat het net zo goed van takjes kan zijn waar die aan is blijven hangen, hij lijkt er ook geen pijn van te hebben.

Ik ben ontzettend blij dat hij weer terug is en ontzettend opgelucht.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun en tips, het deed me echt goed

Liefbeest
Hou hem nu voortaan in je eigen tuin.

Nu is het goed afgelopen, maar daar kun je niet altijd op blijven hopen. Dat is Russische roulette.
Wat fijn!! 2 katten in één topic
Oh, wat fijn! Geniet er van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven