katten en plastic tassen
vrijdag 11 juni 2010 om 09:55
ik heb 3 katten waarvan 1 plastic tasje (maar alleen 'knisper' tasjes) eet dus daar moet ik altijd mee oppassen en 1 kat likt altijd aan pakjes sigaretten en planten (liefst vetplanten) en de laatste is eigenlijk vrij normaal behalve dat ze altijd met der staart trilt als ze naast je staat haha
edit: ik heb geen idee waarom je kat dit doet!
edit: ik heb geen idee waarom je kat dit doet!
vrijdag 11 juni 2010 om 09:59
Pas maar op met de giftige stoffen. En bij een forumster van dit forum weet ik dat toen zij sliep haar kat is gestikt in het hengsel van de boodschappentas. Hier mogen ze altijd spelen in de tassen maar als ik ga slapen dan haal ik ze weg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 11 juni 2010 om 10:03

vrijdag 11 juni 2010 om 10:13
Mijn ene kat heeft een tassen fetish. Plastic tasjes, maar ook boodschappen tassen en mijn tas vind hij fantastisch. Als hij in een boodschappen tas ligt vind hij het ook geweldig om opgepakt te worden met tas en al en gaat dus ook mee naar de dierenarts in een grote boodschappentas
Mijn mannen likken niet aan tassen oid, dat deed onze poes vroeger wel. Wel zijn de mannen gek op het bovenste hoekje van de laptop. Daar moeten ze altijd even in bijten als je de laptop op schoot heb.
Mijn mannen likken niet aan tassen oid, dat deed onze poes vroeger wel. Wel zijn de mannen gek op het bovenste hoekje van de laptop. Daar moeten ze altijd even in bijten als je de laptop op schoot heb.

vrijdag 11 juni 2010 om 10:18
Hier twee katten waarvan vooral één erg graag in nieuwe dingen als tassen, zakjes en dozen kruipt. Lekker ontdekken. Een keer zat hij verstrikt in zo'n knispertasje. Hij rende helemaal in paniek rond en bleef uiteindelijk doodsbang in een hoekje zitten alwaar ik het zakje los kon knippen. Ik vermoed dat het een licht traumatische ervaring voor hem was.
Andere kat heeft de gewoonte om de schoenen van vriend af te likken. Maar dat komt waarschijnlijk doordat hij kok is....
Andere kat heeft de gewoonte om de schoenen van vriend af te likken. Maar dat komt waarschijnlijk doordat hij kok is....

vrijdag 11 juni 2010 om 10:23

vrijdag 11 juni 2010 om 10:46
quote:Artemis schreef op 11 juni 2010 @ 10:08:
Mijn katten zijn gek op dozen, alhoewel het ex-mannen zijn.
Bij mij ook, de boodschappen zijn er amper uit of er zit al een kat in.
Verder heb ik er één die altijd aan het vergiet lebbert als ik er wat in heb gegooid, liefst koolprodukten. Wel als de kool weer in de pan zit hoor.
Plastic tasjes heb ik ze nog niet aan zien likken.
Mijn katten zijn gek op dozen, alhoewel het ex-mannen zijn.
Bij mij ook, de boodschappen zijn er amper uit of er zit al een kat in.
Verder heb ik er één die altijd aan het vergiet lebbert als ik er wat in heb gegooid, liefst koolprodukten. Wel als de kool weer in de pan zit hoor.
Plastic tasjes heb ik ze nog niet aan zien likken.
vrijdag 11 juni 2010 om 11:10
Hier een poes die gek is op vuilniszakken. Als de vuilniszak in de prullenbak zit gaat ze telkens met dr koppie eronder Ook is ze gek op mijn beha's Die liggen soms op de grond als ik een was stapeltje maak en dan loopt ze er mee te kroelen en met dr pootjes tegenaan te trappelen.
We hadden een poes die altijd aan de ramen likte
We hadden een poes die altijd aan de ramen likte
duffie_1 wijzigde dit bericht op 11-06-2010 11:11
Reden: spelfoutje
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
vrijdag 11 juni 2010 om 11:17
Hier ook een tassen en dozen gek. Zodra ik de boodschappen tas op de grond zet, zit zij alweer bijna in de tas, zo ook met dozen, maakt niet uit hoe klein of groot de doos is, mevrouw moet en zou erin zitten.
Verder heeft 1 van mijn katten ook zo'n likmanie, niet altijd, maar bij vlagen. dan wordt alles afgelikt, roosters, Lamellen, wekkerradio enz.
En allebei mijn katten likken ook vaak aan mijn haar (daar ben ik dan weer niet zo blij mee) vooral 's morgens als je net wakker bent.
Verder heeft 1 van mijn katten ook zo'n likmanie, niet altijd, maar bij vlagen. dan wordt alles afgelikt, roosters, Lamellen, wekkerradio enz.
En allebei mijn katten likken ook vaak aan mijn haar (daar ben ik dan weer niet zo blij mee) vooral 's morgens als je net wakker bent.
vrijdag 11 juni 2010 om 11:56
vrijdag 11 juni 2010 om 11:56
Mijn kat snift en likt graag aan foto's. Daar kan hij met zijn grote zwarte kop heel dicht op gaan hangen, en na een paar verzaligde snuifjes, begint hij heel voorzichtig te likken.
Tja. Ik heb gegoogled of het kwaad kon, en kon niets vinden, dus nu krijgt Poef een foto helemaal voor zichzelf als ik bezig ben met foto's inplakken. Anders krijg ik niks gedaan, met zes kilo fotofetisjist op mijn plakboek
Tja. Ik heb gegoogled of het kwaad kon, en kon niets vinden, dus nu krijgt Poef een foto helemaal voor zichzelf als ik bezig ben met foto's inplakken. Anders krijg ik niks gedaan, met zes kilo fotofetisjist op mijn plakboek