Katten in tuin

28-04-2019 11:29 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er doen veel katten hun behoefte in mijn tuin. Welk middel kan ik nou gebruiken zodat dat niet meer gebeurd?

Azijn en koffiedrab is weg als het heeft geregend en andere middeltjes die ik tot nu toe gevonden heb zijn niet goed met rondkruipende dreumes.

Dus als iemand nog een gouden idee heeft krijg je van mij een kus op je voorhoofd.
Friction-90 schreef:
28-04-2019 15:37
Oh joh, dat was ook niet mijn insteek. Ik heb hier thuis twee goedzakken van honden zitten die alleen maar als n spelletje achter katten aanrennen maar die daar nooit van hun leven snel genoeg voor zijn om ook maar op een paar meter afstand van die kat te komen. Maar de katten zijn dan wel weg en blijven ook weg. Een hond die dieren/mensen bijt stuur je daar natuurlijk niet op af nee...
Op die manier heb ik er geen enkel bezwaar tegen, ik vind het altijd wel behoorlijk tokkie om je hond expres op een kat af te sturen.
Als mensen "poesjes, poesjes, poesjes" gaan fluisteren tegen hun hond terwijl mijn kat gewoon naast haar eigen voordeur zit is dat het opjutten van je hond en leer je je hond dat je moet gaan jagen op katten.
Ik fluister mijn kat ook niet "vogeltjes, vogeltjes, vogeltjes" toe. Integendeel, ik dan juist wat extra rumoer maken zodat die vogels in de gaten krijgen dat ze op moeten letten.
daddy_gijs schreef:
28-04-2019 13:13
Apart dat op dit forum altijd de aanval wordt ingezet.
Ik zeg niet dat zij dat niet mag vinden... ik vraag er alleen naar.
Als het de stank is (wat ik me bijna niet kan voorstellen), zou je daar misschien iets aan kunnen doen.
Ik zoek alleen naar het probleem achter het probleem (want dat zie ik zo 1-2-3 niet).
Bij mij mogen de katten hun behoefte niet in m'n tuin doen omdat ik het goor vind als ik in m'n tuin aan t werk ben om in de katten drollen te graaien, omdat het met warm weer een uur in de wind stinkt naar kattenpies én omdat ze op m'n tuin (eet)tafel gaan liggen en vrolijk spinnend hun nagels in de kussens van m'n loungeset zetten. Gevolg : dikke halen in de kussens én elke keer de kattenharen moeten wegzuigen.

Als ik dat allemaal niet erg had gevonden, had ik zelf wel een kat genomen. Maar aangezien ik er de balen van heb, heb ik er juist geen en hoef ik al dat gedoe ook niet van de buurtkatten....
atjuuh schreef:
28-04-2019 17:51
Bij mij mogen de katten hun behoefte niet in m'n tuin doen omdat ik het goor vind als ik in m'n tuin aan t werk ben om in de katten drollen te graaien, omdat het met warm weer een uur in de wind stinkt naar kattenpies én omdat ze op m'n tuin (eet)tafel gaan liggen en vrolijk spinnend hun nagels in de kussens van m'n loungeset zetten. Gevolg : dikke halen in de kussens én elke keer de kattenharen moeten wegzuigen.

Als ik dat allemaal niet erg had gevonden, had ik zelf wel een kat genomen. Maar aangezien ik er de balen van heb, heb ik er juist geen en hoef ik al dat gedoe ook niet van de buurtkatten....
Ik snap jou frustratie! Ik heb niks tegen katten, maar ik vind de overlast die ik van katten van anderen heb in mijn tuin ook echt niet fijn!
Jeetje dames
Westerpaviljoen schreef:
28-04-2019 20:27
Jeetje dames
Mag niet?
Westerpaviljoen schreef:
28-04-2019 20:27
Jeetje dames
Handig toch, al die bonusmeningen? :P
Nekvel en regenton werkt best goed. Emmer water bij min vijf maakt ook indruk.
Alleen nu heb ik er één die alleen in de nacht de buurt onderschijt. Fijn hoor nieuwe buren zonder kattebak. Ik schep elke dag met de schop de stront op en doe dat in een emmer die ik elke week aan hun afgeef, misschien gaat het licht nog een keer aan.

Ik weet dat het niet mag, maar mijn neef een nachtje met de buks klinkt heel aanlokkelijk. Ik eet uit die tuin jah. Hou je beest op je eigen terrein. Met zijn vlooien en toxoplasmose. Zijn kots en haar.

Als ik stront wil scheppen en beestenhaar op mijn kussens wil neem ik zelf wel een dier.
Westerpaviljoen schreef:
28-04-2019 13:10
De gouden medaille wordt vandaag nog uitgereikt...
En?
Blijfgewoonbianca krijgt de gouden medaille!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven