katten scheiden?
zondag 24 augustus 2014 om 11:16
zondag 24 augustus 2014 om 11:21
Inderdaad, wat een kulsmoes van je zwangerschap. Of is je baby ook van plastic? Je bent de poes gewoon zat omdat hij dingen stuk maakt?
Mocht poes wel blijven, let goed op je spenen. Die heeft mijn poes regelmatig stuk gekauwd.
Mocht poes wel blijven, let goed op je spenen. Die heeft mijn poes regelmatig stuk gekauwd.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
zondag 24 augustus 2014 om 11:32
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 augustus 2014 @ 11:16:
tjonge ik mag hopen dat je kind straks niks kapot maakt. Als je de verantwoordelijkheid voor een dier aangaat dan doe je het niet naar het asiel als je het dier ineens niet meer leuk vindt
Je zwangerschap is al helemaal niet relevant. Katten eten geen baby's en ze maken ze ook niet stukZo mee eens! Al sloopt mnkat mn hele bankstel...hij blijft mijn kat..maar dit is veel gehoorde smoes om kat weg te doen.
tjonge ik mag hopen dat je kind straks niks kapot maakt. Als je de verantwoordelijkheid voor een dier aangaat dan doe je het niet naar het asiel als je het dier ineens niet meer leuk vindt
Je zwangerschap is al helemaal niet relevant. Katten eten geen baby's en ze maken ze ook niet stukZo mee eens! Al sloopt mnkat mn hele bankstel...hij blijft mijn kat..maar dit is veel gehoorde smoes om kat weg te doen.
zondag 24 augustus 2014 om 11:36
Je moet gewoon je snoeren beter wegbergen. Zijn heel veel manieren voor.
Die kat is helemaal niet stiekem, je mag die kat gewoon niet. Ze is ontdeugend maar ja, dan moet je je kat opvoeden/leren wat wel en niet mag.
Als die 2 katten zo gehecht aan elkaar zijn, is het gewoon zielig om ze uit elkaar te halen.
Ben benieuwd als je kind oud genoeg is om dingen stuk te maken, doe je die dan ook je huis uit?
Die kat is helemaal niet stiekem, je mag die kat gewoon niet. Ze is ontdeugend maar ja, dan moet je je kat opvoeden/leren wat wel en niet mag.
Als die 2 katten zo gehecht aan elkaar zijn, is het gewoon zielig om ze uit elkaar te halen.
Ben benieuwd als je kind oud genoeg is om dingen stuk te maken, doe je die dan ook je huis uit?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 24 augustus 2014 om 11:54
Je kat is niet stiekem, ze heeft door dat als ze in de kabels bijt waar jij bij bent, jij begint te schreeuwen. Katten kennen geen concept waarbij een ander verteld wat zij wel of niet mogen doen. Dat zijn honden.
Katten kennen alleen positieve ervaringen en negatieve ervaringen. Daarom voeden veel mensen ze op met de plantenspuit: negatieve ervaring met het gedrag dat ze op dat moment vertonen.
Hoe heb je haar dit gedrag af proberen te leren?
Katten kennen alleen positieve ervaringen en negatieve ervaringen. Daarom voeden veel mensen ze op met de plantenspuit: negatieve ervaring met het gedrag dat ze op dat moment vertonen.
Hoe heb je haar dit gedrag af proberen te leren?
zondag 24 augustus 2014 om 11:56
quote:couscous-junkie schreef op 24 augustus 2014 @ 11:38:
Kun je niet gewoon de snoeren wegwerken en de andere plastic dingen in een kastje zetten ofzo?
En hoezo is een kat stiekem? Ik weet echt niet wat ik me daarbij moet voorstellen.katten die liegen en bedriegen. Die iets kapot maken en dan de schuld aan de baby geven bijvoorbeeld.
Kun je niet gewoon de snoeren wegwerken en de andere plastic dingen in een kastje zetten ofzo?
En hoezo is een kat stiekem? Ik weet echt niet wat ik me daarbij moet voorstellen.katten die liegen en bedriegen. Die iets kapot maken en dan de schuld aan de baby geven bijvoorbeeld.
zondag 24 augustus 2014 om 12:08
Nou TO we hebben je toch als advies gegeven om de kabels beter op te bergen. Vind jij het gek dat we niet heel enthousiast zijn dat jij je kat die al jaren bij je woont en het maatje is van je geweldig lieve kater die blijkbaar wel braaf genoeg is om te blijven wil dumpen omdat ze wat plastic dingetjes kapot maakt?
zondag 24 augustus 2014 om 12:09
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 augustus 2014 @ 11:56:
[...]
katten die liegen en bedriegen. Die iets kapot maken en dan de schuld aan de baby geven bijvoorbeeld.
ik vroeg het me ook al af wat een stiekeme kat is. Weer wat geleerd .
En verder vind ik het gewoon triest voor het dier. Want ze is sowieso al ongewenst en zal dus óf worden afgedankt en worden gescheiden van de andere kat. Óf ze moet leven in een (gestresste) omgeving waar ze zich ongewenst zal voelen.
Zo zielig.
Nog even zuchten: Stiekeme kat......
[...]
katten die liegen en bedriegen. Die iets kapot maken en dan de schuld aan de baby geven bijvoorbeeld.
ik vroeg het me ook al af wat een stiekeme kat is. Weer wat geleerd .
En verder vind ik het gewoon triest voor het dier. Want ze is sowieso al ongewenst en zal dus óf worden afgedankt en worden gescheiden van de andere kat. Óf ze moet leven in een (gestresste) omgeving waar ze zich ongewenst zal voelen.
Zo zielig.
Nog even zuchten: Stiekeme kat......
zondag 24 augustus 2014 om 12:12
Als je kinderen hebt maak jij je woning kindproof, als je katten hebt dan maak jij je huis katproef. Een kwestie van snoeren wegwerken en plastic voorwerken vervangen door een ander materiaal. Ik kijk hier nu in huis rond en vraag me af hoeveel plastic je kunt hebben? Op de afstandsbediening en een pen na zie ik hier niks wat jouw kat zou kunnen slopen.
Ik heb een kat die stoffen koortjes doorbijt.. Dat heeft me wel eens een truitje gekost (spaghetti bandjes). Dat was mijn schuld, niet die van mijn kat. Een andere kat spuugt nou eenmaal veel, in plaats van dat ik haar weg doe heb ik een bank van de ikea met wasbare hoes.
Als je kind straks met wasco een tekening op de muur maakt, terwijl jij er net bij bent natuurlijk.. Want kinderen doen dat wel stiekem. Breng jij je kind dan ook weg??
Ik heb een kat die stoffen koortjes doorbijt.. Dat heeft me wel eens een truitje gekost (spaghetti bandjes). Dat was mijn schuld, niet die van mijn kat. Een andere kat spuugt nou eenmaal veel, in plaats van dat ik haar weg doe heb ik een bank van de ikea met wasbare hoes.
Als je kind straks met wasco een tekening op de muur maakt, terwijl jij er net bij bent natuurlijk.. Want kinderen doen dat wel stiekem. Breng jij je kind dan ook weg??
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
zondag 24 augustus 2014 om 12:17
Als ze ongewenst was had ik haar al veel eerder weggedaan dan die 5 jaar die ik haar nu heb. Ik vraag om hulp, niet om commentaar. Anders had ik haar weg kunnen doen zonder hier om hulp te vragen. Maar schijnbaar mag je tegenwoordig niets meer zeggen of hulp vragen. Even vergeten dat dat zo erg was.