Kerstboom- en versiering topic

07-11-2020 10:51 308 berichten
Ieder jaar hebben we een topic waarin we kunnen laten zien hoe je kerstboom er uit ziet. Het is nog vroeg, maar de winkels liggen al vol met kerstspullen en de bomen zijn niet aan te slepen.

Heb jij jouw boom al staan, of je huis al in kerstsfeer gebracht? Laat ons meegenieten :)

Helaas kan ik zelf geen foto's plaatsen, maar ik ben benieuwd naar jullie plaatjes!
Sjulia schreef:
04-12-2020 20:05
Kerstmuziek!!!
Nee. Zeker niet op dat kanaal. :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
04-12-2020 20:05
Nee. Zeker niet op dat kanaal. :-D :-D
Ik heb de skyradio app en daar is -winter of zomer- altijd het christmas station te vinden. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
https://www.mupload.nl/img/2wnp8eow0ci.jpg
Mijn boom.
Alle reacties Link kopieren
^ ❤️ Romantische boom!
Alle reacties Link kopieren
Niet quoten pls, haal het later weer weg.
sjulia wijzigde dit bericht op 06-12-2020 22:54
67.33% gewijzigd
Timetraveler schreef:
05-12-2020 14:13
https://www.mupload.nl/img/2wnp8eow0ci.jpg
Mijn boom.
Heel mooi!
Sjulia :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik baal nu wel dat ik geen foto's kan plaatsen. :-(
Alle reacties Link kopieren
Waarom kan dat niet iones?
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
05-12-2020 18:48
Waarom kan dat niet iones?
Ik zou niet weten hoe. Met deze computer kan ik dat niet.
Mijn boom.

Afbeelding

Letterlijk vooral veel goud wat er blinkt. Her en der een pantertje en onze dochter hebben een eigen naam erin hangen.

Moet alleen nog even uit op een piek en zo'n mooie rieten kerstboom standaard.
Oh en de wheely bug :biggrin:
Die wilde ook graag op de foto.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
05-12-2020 19:00
Ik zou niet weten hoe. Met deze computer kan ik dat niet.
Je hebt een smartphone? Dan kan je online inloggen op Viva en het uit je fotoalbum plaatsen. Hoeft niet via de pc. Uitleg gemaakt, hoop dat je er wat aan hebt. Je gaat naar mupload.nl en dan doe je deze stappen; Afbeelding Afbeelding Afbeelding en dan kopieer je deze volledige link Afbeelding en kan je hier in het tik scherm plaatsen en dan verschijnt het plaatje. :cheer2:
Mooie bomen Time traveler en Claire Sophie!!
Ik zie er ook al wat dingen in hangen die ik uit de winkels herken en over heb getwijfeld. Onze boom is al vol en ik vind het zo moeilijk om niet nog méér te kopen als ik in de winkels ben. :hyper:

Sjulia, superschattig die kistjes met decoratie!
En lief van je om zo'n uitgebreide uitleg voor Iones te maken. Hopelijk lukt het nu Iones!
Alle reacties Link kopieren
Het lukt niet.
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 06-12-2020 22:50
92.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds niet.
Onze boom :)

Afbeelding

De ballen wat beter op de foto :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de nieuwe piek! Vind hem zo schattig :heart: grrr, zet ie hem toch op zijn zijkant. Nou ja, weet niet hoe ik het aan moet passen dus dan maar zo.

Afbeelding

Er zitten 15 lampjes in :mrgreen: zijn van die flikkerende, lijken op echte vlammetjes. Boom staat alleen een tikje scheef, maar goed. Nu te laat om nog wat aan te doen :) dit jaar staat hij voor het eerst op deze plek. Voorgaande jaren altijd in een hoek achter de bank en naast de verwarming. Hoop dus dat hij het op deze plek wat beter uit houdt qua uitdrogen. Boom gekocht bij de Makro overigens. Daar kon je wel gewoon uitkiezen itt bij Ikea.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
02-12-2020 22:13
Ja, :$ . Zou ik normaal niet zo snel doen. Maar vond het leuk dat ze bij elkaar passen.

Die hummingbird is ook leuk! Ik moet nu niet meer kijken op al die sites want ik ben in staat voor 500 euro aan "ballen" te gaan bestellen.
De ballen zijn super mooi, maar helaas kwam de theepot met een afgebroken tuitje, die op zich nog best te plakken is. Toch maar even contact gelegd met de bijenkorf omdat het niet een balletje van 2 euro is, en zodat ze door kunnen geven dat het een kwetsbaar tuitje is, hele goede service, krijg een nieuwe!

En de speciale bal van jaren geleden heb ik een vergelijkbare variant gevonden. Ik ben benieuwd of die het gaat overleven.

Oh wow, al die bomen :heart: . Ik moet de mijne nog steeds opzetten...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
07-12-2020 23:42
De ballen zijn super mooi, maar helaas kwam de theepot met een afgebroken tuitje, die op zich nog best te plakken is. Toch maar even contact gelegd met de bijenkorf omdat het niet een balletje van 2 euro is, en zodat ze door kunnen geven dat het een kwetsbaar tuitje is, hele goede service, krijg een nieuwe!

En de speciale bal van jaren geleden heb ik een vergelijkbare variant gevonden. Ik ben benieuwd of die het gaat overleven.

Oh wow, al die bomen :heart: . Ik moet de mijne nog steeds opzetten...
Natuurlijk krijg je dan een nieuwe, dat is geen hele goede service. Dat is normaal. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn exemplaar:
Afbeelding
Ceci : mooie boom! Lekker vol model en mooie kleuren versiering :)
Maar ik vraag me wel 1 ding af. Waarom die standaard zo in het zicht? Ik zie dat vaker, ook bij kunstbomen bij mensen thuis. Dan is die standaard niet aangekleed. Gewoon zo’n lelijk metalen ding eronder. Je hebt daar speciale kleden voor en ik heb zelf al jaren zo’n rieten ring er omheen. Dat oogt toch wat gezelliger? Naar mijn mening dan ;)
Alle reacties Link kopieren
Even proberen met de uitleg van Sjulia. Dit is mijn "stalletje" nieuwe stijl. Daarnaast hebben we nog een "echte" boom met goud en dezelfde panters als ClaireSophie.

Afbeelding
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
08-12-2020 10:23
Ceci : mooie boom! Lekker vol model en mooie kleuren versiering :)
Maar ik vraag me wel 1 ding af. Waarom die standaard zo in het zicht? Ik zie dat vaker, ook bij kunstbomen bij mensen thuis. Dan is die standaard niet aangekleed. Gewoon zo’n lelijk metalen ding eronder. Je hebt daar speciale kleden voor en ik heb zelf al jaren zo’n rieten ring er omheen. Dat oogt toch wat gezelliger? Naar mijn mening dan ;)
Boom is met standaard gekocht (hij zat er al in) en ik denk eigenlijk niet dat ik een opgetuigde boom vlekkeloos zo in een rieten mand of ring krijg zonder dat de versiering eruit valt.
Kleed kan nog, maar hij moet nog wel water krijgen!
Alle reacties Link kopieren
belgali schreef:
08-12-2020 11:20
Even proberen met de uitleg van Sjulia. Dit is mijn "stalletje" nieuwe stijl. Daarnaast hebben we nog een "echte" boom met goud en dezelfde panters als ClaireSophie.

Afbeelding
Yeahhhhh! You did it!!! Goed. Mooi zeg :heart: Sowieso alle plaatjes die hier gepost worden. Wat een heerlijk topic. Ik vind die hele gekleurde bomen ook wel wat hebben. Zo wil ik er eigenlijk ook nog wel 1 bij, voor op de slaapkamer.
Ceci schreef:
08-12-2020 11:33
Boom is met standaard gekocht (hij zat er al in) en ik denk eigenlijk niet dat ik een opgetuigde boom vlekkeloos zo in een rieten mand of ring krijg zonder dat de versiering eruit valt.
Kleed kan nog, maar hij moet nog wel water krijgen!
Over het algemeen zet je hem dus ook voor je begint met optuigen al in die rieten ring ;)
Maar goed, water geven is met een kleed een stuk makkelijker dan met zo’n ring er om. Ik heb zelf een soort verhoging gemaakt van hout, zodat de boom wat hoger in die ring staat. Geef hem water met een klein maatbekertje. Een kleed kan je gewoon even los maken en er weer omheen doen.
Maar het ging mij er vooral om dat ik dus vaak zie dat mensen een heleboel moeite steken in de boom zelf, en dat er dan zo’n lelijke standaard onderuit komt. Zonde van de hele look vind ik :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven