Kerstboom

vrijdag 27 december 2019 om 10:05

vrijdag 27 december 2019 om 10:06

vrijdag 27 december 2019 om 10:07
Wij hebben een kerstboom omdat de kinderen dat heel graag wilden, onder de voorwaarde dat ik er geen last van heb, niets doe aan op-en aftuigen, en hij voor het einde van de kerstvakantie uit huis is.
Heel relaxt dus. Als ze zich niet aan de afspraak houden hak ik hem in stukjes en leg hem in hun bed.
Heel relaxt dus. Als ze zich niet aan de afspraak houden hak ik hem in stukjes en leg hem in hun bed.
vrijdag 27 december 2019 om 10:09
Oud en Nieuw vieren we altijd hier met vrienden. Ons huis is tm dan supermooi versierd met lichtjes, kransen en guirlandes en de boom.
Op 1 Jan gaat alles eruit en hou ik een grote schoonmaak. De lichtjes aan de buitenkant van ons huis laat ik wat langer hangen, dat zijn meer winterlichtjes dan specifiek kerstlichtjes.
Op 1 Jan gaat alles eruit en hou ik een grote schoonmaak. De lichtjes aan de buitenkant van ons huis laat ik wat langer hangen, dat zijn meer winterlichtjes dan specifiek kerstlichtjes.
-

MinkeDeWit schreef: ↑27-12-2019 10:07Wij hebben een kerstboom omdat de kinderen dat heel graag wilden, onder de voorwaarde dat ik er geen last van heb, niets doe aan op-en aftuigen, en hij voor het einde van de kerstvakantie uit huis is.
Heb je er alsnog veel werk aan.
Such fun!1

MinkeDeWit schreef: ↑27-12-2019 10:07Heel relaxt dus. Als ze zich niet aan de afspraak houden hak ik hem in stukjes en leg hem in hun bed.

vrijdag 27 december 2019 om 10:13
Ik zou gewoon zeggen: dan komt ie er volgend jaar niet meer in. Stuk simpeler.
Such fun!1

vrijdag 27 december 2019 om 10:14
Luci_Morgenster schreef: ↑27-12-2019 10:09Of TO nu 40 of 42 weken zwanger is bij het aftuigen of opruimen/weg doen van de boom... maakt het wat uit?
Laat je partner het doen. Of iemand in je vriendenkring/familie als je geen partner hebt.
Natuurlijk gaat man die kerstboom opruimen. Je laat een hoogzwangere vrouw dat gewoon niet doen.

vrijdag 27 december 2019 om 10:17
Blijkbaar denkt TO daar zelf heel anders over.nerdopviva schreef: ↑27-12-2019 10:14Natuurlijk gaat man die kerstboom opruimen. Je laat een hoogzwangere vrouw dat gewoon niet doen.
vrijdag 27 december 2019 om 10:18
Ik lees het meer als dat TO juist in haar nesteldrang/opruimwoede veroorzaakt door de zwangerschap hem graag de deur uit wil hebben, maar het aan de andere kant nog te vroeg vindt omdat het pas één dag na kerst is... En dat ze daar over twijfels, niet over hoe hij de deur uit gaat.Luci_Morgenster schreef: ↑27-12-2019 10:09Of TO nu 40 of 42 weken zwanger is bij het aftuigen of opruimen/weg doen van de boom... maakt het wat uit?
Laat je partner het doen. Of iemand in je vriendenkring/familie als je geen partner hebt.
vrijdag 27 december 2019 om 10:18
Ik ruim ‘m 1 januari op. Nieuw jaar, opgeruimd huis. Maareh, bedoelt TO misschien dat ze twijfelt door hormonen door haar zwangerschap ipv vanwege het opruimen zelf? Ben enerzijds namelijk blij als het weg is, maar anderzijds ook altijd een beetje weemoedig dat het weer voorbij is. Of dat ze het eigenlijk misschien nog te vroeg vindt, maar de boom toch weg wil hebben?
mockturtle wijzigde dit bericht op 27-12-2019 10:21
14.54% gewijzigd
I'm not crazy. My reality is just different than yours.