keukenconcurrent

18-03-2010 19:06 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw op het forum. Vandaar dat ik niet weet of hier al een topic over is geweest.

Vanmiddag zijn we naar de keukenconcurrent geweest en heb daar een mooie keuken uitgezocht met een leuke prijs. We moeten wel gauw beslissen.

Heeft iemand ervaringen, goede of slechte met deze keukenboer?
Zit je dan aan tegels of gietvloer te denken?

Zwart hoogglans is echt heel erg mooi, alleen maakt het de ruimte wel veel donkerder.
Hangt van je poetsgraad af. Ik vind hoogglans nogal besmettelijk.
Bluemotion.

Ik denk aan tegels. Weet niet wat een gietvloer is.

Mijn keuken is vrij groot met een groot raam. En met witte muren en lichte vloer denk ik dat wel meevalt.

Smormel.

Ben niet zo van het poetserige. Maar bij een keukenzaak zeiden ze dat het wel goed gaat met zo'n ouderwetse stofdoek.

Maar hoe lichter de kleur, hoe minder je ziet.

Dus andersom zou ook kunnen. Dus witte keuken en donkere vloer. Maar dan wordt alles zo wit.
Mijn schoonouders hebben een lichte vloer, hoogglans zwarte keuken met een licht blad, is echt supermooi en absoluut niet donker.
Ik heb zelf een hoogglans witte keuken met een zwart vernist eiken vloer en licht grijze muren. Erg mooi, en het poetsgehalte vind ik erg meevallen, maar daarentegen heb ik ook geen kinderen . We zaten zelf te twijfelen tussen zwart of wit.
Mijn ouders hebben daar hun keuken gekocht en zijn erg tevreden. Natuurlijk heb je die verkooptechnieken, maar volgens mij heb je dat bij iedere keukenboer wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven