Keukendeurtjes pimpen

11-12-2011 17:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mijn lief en ik hebben een huurhuis waarin een vreselijk saaie keuken staat met verschillende kleuren deurtjes.. (kastjes onderin zijn van de makelaar, kastjes bovenin zijn van vorige bewoners die we hebben overgenomen, in eerste instantie zagen we geen kleurverschil, maar nu zijn de bovenste wit en de onderste heel licht roze)



Nu weet ik dat er stickers zijn om op de deurtjes te plakken, zonder teksten, maar het grote probleem: Google kan me daarbij niet helpen! Hoeveel ik ook zoek, het zijn allemaal net verkeerde stickers.



Verven mag ik niet, nieuwe keuken erin zetten, daarvan gaat de huur omhoog (en zitten we alsnog met die bovenkasten) of ik zou losse deurtjes bij Ikea moeten halen, maar ik wil het eerst met die stickers proberen..



Wie oh wie weet er een goed adres waar ik die stickers kan kopen/bestellen? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen mooie keukenkastjes en heb bij de Blokker plakfolie gehaald met een houtmotief er op. Ik ben er erg tevreden mee!
Alle reacties Link kopieren
Waarom mag verven niet?
Verven mag niet en stickers wel, vreemd is dat.



Ik zou zelf de keukenkastjes tamponeren mbv een sjabloon of hoe heet zo'n ding.
Alle reacties Link kopieren
Is plakfolie in een leuke kleur / met een leuk patroon geen optie?
Alle reacties Link kopieren
Waarom kan je het niet vinden?

Das toch niet zo moeilijk?



http://www.kleurmijninter ... JCGpvG6-qwCFQGHDgodoG_HSA



http://www.stickeratelier ... MT3g4y7-qwCFceCDgodZ3vqSw





http://www.deplakplasticsite.nl/plakfolie/plakfolie.php



http://www.vandoorn-bv.nl/interieurstic ... kfolie.php
Alle reacties Link kopieren
Die stickers kan je eraf halen en verf niet, daarom mag dat niet..



Zat al op de Blokker site te kijken, maar daar kon ik online niets vinden.. Blijkt maar weer dat niet alles online staat..



@jo12345 waarschijnlijk verkeerde zoekoptie gekozen...



Maar dank voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Even maten opmeten, goeie timmerman zoeken, deurtjes op maat laten zagen, scharnierpotten erin laten frezen.

Dan kun je zelf naar hartelust schilderen. Scharnieren overzetten, oude frontjes bewaren op zolder en hopla: nieuwe uitstraling keuken.



Kost je weinig en het effect is groot.
Alle reacties Link kopieren
Je kan een plaat mdf kopen en die thuis zelf in kleine platen zagen. Kost je een paar tientjes. Cirkelzaag kan je lenen. Bouwmarkten reken vaak 1 euro per zaagsnede. Desnoods gebruik je afvalhout van oude witte kasten.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe deurtjes bij Ikea halen en erop klikken lijkt mij de mooiste optie? De oude kan je eventueel ook bewaren. Deurtjes spuiten/verven?
Alle reacties Link kopieren
quote:cin_dancing schreef op 11 december 2011 @ 17:13:

Hallo allemaal,



Mijn lief en ik hebben een huurhuis waarin een vreselijk saaie keuken staat met verschillende kleuren deurtjes.. (kastjes onderin zijn van de makelaar, kastjes bovenin zijn van vorige bewoners die we hebben overgenomen, in eerste instantie zagen we geen kleurverschil, maar nu zijn de bovenste wit en de onderste heel licht roze)



Nu weet ik dat er stickers zijn om op de deurtjes te plakken, zonder teksten, maar het grote probleem: Google kan me daarbij niet helpen! Hoeveel ik ook zoek, het zijn allemaal net verkeerde stickers.



Verven mag ik niet, nieuwe keuken erin zetten, daarvan gaat de huur omhoog (en zitten we alsnog met die bovenkasten) of ik zou losse deurtjes bij Ikea moeten halen, maar ik wil het eerst met die stickers proberen..



Wie oh wie weet er een goed adres waar ik die stickers kan kopen/bestellen? Alvast bedankt!



heb je al eens bij folieshop gekeken?

heb daar prachtig folie vandaan, hetzelfde spul dat de keukenfabrikanten gebruiken met wat geduld en goed advies van hun prachtig resultaat gekregen,

succes Marjolein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven