kinderstoel voor een bartafel

13-05-2010 13:42 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op zoek naar een kinderstoel voor bij een bartafel.

Ik heb al rondgekeken op internet maar kan eigenlijk niet echt iets geschikts vinden, ook omdat ons tafelblad vrij hoog is. (hoogte bovenkant is 106 cm)

De Fresco Bloom Loft is wel hoger dan een standaard kinderstoel, het blad kan ingesteld worden tot max 91 cm, ik heb het vermoeden dat dit misschien niet hoog genoeg is.

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben? Alle tips zijn welkom!
dit hoort op het prikbord thuis
quote:colalight schreef op 13 mei 2010 @ 13:44:

dit hoort op het prikbord thuisDat lijkt me niet, maar onder 'kinderen' krijg je wellicht meer tips. Wij hebben er nooit één gevonden, succes to!
quote:colalight schreef op 13 mei 2010 @ 13:44:

dit hoort op het prikbord thuis

Waarom? ze vraagt toch niet of jij zo'n stoel voor haar hebt?

Maar bij relaties hoort het in elk geval niet
Ik heb per ongeluk onder relaties gezet, dit was niet de bedoeling weet iemand hoe ik dit kan wijzigen?
ik dacht dat ze op zoek was naar en stoel. Sorry, verkeerd gelezen.
even aan vivaangel vragen, bovenste topic
Het staat op relaties omdat je een hele kleine vriend hebt die anders niet boven de bar uitkomt?

Verkeerde pijler denk ik....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je kunt er zo'n hangstoel aanhangen, te koop bij Ikea. Geen losse stoel, maar het werkt wel.
Zoiets is een optie als je grotere barkrukken met een leuning hebt,

of zoiets om op te hangen, had mijn zus ook aan haar hoge tafel, superhandig
Wat is een bartafel?
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
via www.totseat.com kun je een soort stoel hoezen kopen waardoor je van elke stoel een kinderstoel kan maken. dus als je dna een barkruk met een leuning hebt zou het moeten gaan.

Geen idee of het werkt, heb er zelf geen maar ik kwam het ergens tegen tijdens mijn eigen babyspullen-uitzet-zoektocht en het leek mij heel handig. op die website staat een hele instructievideo hoe je dat ding aan elke stoel met een leuning kan aanpassen,
quote:hellotitty schreef op 13 mei 2010 @ 15:19:

via www.totseat.com kun je een soort stoel hoezen kopen waardoor je van elke stoel een kinderstoel kan maken. dus als je dna een barkruk met een leuning hebt zou het moeten gaan.

Geen idee of het werkt, heb er zelf geen maar ik kwam het ergens tegen tijdens mijn eigen babyspullen-uitzet-zoektocht en het leek mij heel handig.[afbeelding] op die website staat een hele instructievideo hoe je dat ding aan elke stoel met een leuning kan aanpassen,Leuk ding zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
bedankt voor de tips, ik heb al even op de site van totseat.com

gekeken, dit is misschien een optie, ik vraag me alleen af of dit handig is om dagelijks te gebruiken.

Zo'n hangstoel is helaas geen optie omdat de tafel hier niet stabiel genoeg voor is (in het midden zit 1 grote blokpoot, dus niet 4 aparte poten) ik ben bang dat de tafel dan kan gaan kantelen.

Heeft ook iemand ervaring met de Slex kinderstoel?

http://www.hoepie.nl/N_art2703_Memo2_2.jpg
De Antilop kinderstoel van IKEA is vrij hoog (zithoogte 90 cm). Qua hoogte zal dat denk ik wel lukken. De schoonheidsprijs wint'ie niet (wat mij betreft) maar man man man wat is dat ding handig!
quote:twinkeling schreef op 13 mei 2010 @ 16:36:

De Antilop kinderstoel van IKEA is vrij hoog (zithoogte 90 cm). Qua hoogte zal dat denk ik wel lukken. De schoonheidsprijs wint'ie niet (wat mij betreft) maar man man man wat is dat ding handig!en heerlijk voordelig!!
Ik zou gaan voor zo'n kinderstoel die je aan de tafel kan hangen!
die totseat dingen zijn ook al jaren van andere merken waaronder prenatal eigen merk te koop. Ze doen alleen de marketing en de kleurtjes beter

Ze zijn ideaal, maar als je een echte stoel kunt kopen lijkt me dat wel fijner.
Ik zou een timmerman opzoeken en er eentje op maat laten maken geloof ik...
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven