kitten alleen laten?

11-06-2010 21:45 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de zomervakantie komt onze kitten. Nu snap ik wel dat het in het begin toch wel handig is om vaak thuis te zijn, maar juist omdat het in de zomervakantie is en we hopelijk ook nog wel een paar dagen naar het zwembad kunnen vroeg ik me af wanneer ik de kitting overdag alleen kan laten? Is dat een week vanaf dat hij bij ons is, korter/langer?

Mensen met ervaring?????
die vanmij was ook erg jong(7 weken) en werd heel afhankelijk van mij daardoor,echt krijsen en krabben aan me deur totdat ik weer thuis kwam, alle buren werden er gek van.

ook veel gedragsproblemen, ineens heel hard bijten geen grensen kennen, gewoon kronkel in ze kop....had helaas geen keus en wist niet beter...maar het had zeker beter geweest al had hij nog 4 weken bij zijn moeder gebleven

veel succes!!!
quote:lil_star schreef op 12 juni 2010 @ 02:39:

die vanmij was ook erg jong(7 weken) en werd heel afhankelijk van mij daardoor,echt krijsen en krabben aan me deur totdat ik weer thuis kwam, alle buren werden er gek van.

ook veel gedragsproblemen, ineens heel hard bijten geen grensen kennen, gewoon kronkel in ze kop....had helaas geen keus en wist niet beter...maar het had zeker beter geweest al had hij nog 4 weken bij zijn moeder gebleven

veel succes!!!Daar ben ik dus inderdaad bang voor. Vrienden van mij hadden ook een kitten die dat soort gedragsproblemen had. Hele vervelend en soms best pijnlijk
Vlinder72, hoe is het deze zomer bij jullie vergaan?

Wij verwachten binnenkort ook een kitten. Heb je nog tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven