Kitten in bed
woensdag 16 oktober 2013 om 23:37
als je het kitten per sé bij jullie wilt laten slapen, zet dan een mandje op de grond of een lekker dik gevouwen dekentje, de kattenbak in de buurt, en laat het kitten het gewoon zelf uitzoeken.
ik zou eerder voorstander zijn van kitten + mandje + kattenbak ergens in een niet te grote, veilige ruimte te zetten voor de nacht... katten in de slaapkamer zijn (wat mij betreft) funest voor de slaapkwaliteit (van de baasjes)
ik zou eerder voorstander zijn van kitten + mandje + kattenbak ergens in een niet te grote, veilige ruimte te zetten voor de nacht... katten in de slaapkamer zijn (wat mij betreft) funest voor de slaapkwaliteit (van de baasjes)
woensdag 16 oktober 2013 om 23:50
quote:zomerfreak schreef op 16 oktober 2013 @ 23:46:
Laatst was hier een TO die haar kitten de eerste nacht in de woonkamer liet. En die werd me hier toch afgebrand! Beetje gek. Wat is het nou?
Gezellig mee naar bed nemen natuurlijk!
En oplossing voor je tenen is ze gewoon onder de dekens te houden en je neemt een speeltje mee. En lekker moe maken vooraf met spelen voordat je naar bed gaat.
Laatst was hier een TO die haar kitten de eerste nacht in de woonkamer liet. En die werd me hier toch afgebrand! Beetje gek. Wat is het nou?
Gezellig mee naar bed nemen natuurlijk!
En oplossing voor je tenen is ze gewoon onder de dekens te houden en je neemt een speeltje mee. En lekker moe maken vooraf met spelen voordat je naar bed gaat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 16 oktober 2013 om 23:58
Zet gewoon iets naast je bed waardoor ze makkelijker kan klimmen. Katten zijn handig hoor.
Mijn kat viel mijn voeten niet aan als kitten, maar begon om 6 uur 's ochtends met kopjes in mijn gezicht geven en bleef hele tijd doorgaan totdat ik wakker werd. Hij lag ook helemaal in mijn armen. De ander lag braaf tegen mij aan. Wat mis ik die tijd haha, nu komen ze de kamer niet meer in omdat er steeds tekennop hun lopen.
Mijn kat viel mijn voeten niet aan als kitten, maar begon om 6 uur 's ochtends met kopjes in mijn gezicht geven en bleef hele tijd doorgaan totdat ik wakker werd. Hij lag ook helemaal in mijn armen. De ander lag braaf tegen mij aan. Wat mis ik die tijd haha, nu komen ze de kamer niet meer in omdat er steeds tekennop hun lopen.
donderdag 17 oktober 2013 om 02:10
Mijn bejaarde kater van zeventien (zie mijn avatar, al was hij hier een heel stuk jonger) zou dat inderdaad niet kunnen (die zet altijd zijn nageltjes in mijn been, schudt met zijn achterwerk en probeert dan op schoot te springen. Soms lukt het, soms niet). Maar jij hebt het over een kitten en je weet toch wel dat katten weet ik hoevaak hun eigen lengte kunnen springen?
donderdag 17 oktober 2013 om 07:27
Mijn kat sliep 2,5 jaar geleden als kitten ook de eerste nacht bij ons op bed. We hadden hem in eerste instantie op de gang met zijn mandje, maar hij was zo heftig aan het miauwen en aan de deur aan t krabbelen dat we hem gauw bij ons hebben genomen. Een kartonnen doosje met kattenbakkorrels naast het bed en hij heeft de eerste nacht prima bij ons geslapen. Zónder ons aan te vallen . Maar hij is dan ook echt een lieverd. Inmiddels is hij uitgegroeid tot een grote, vriendelijke reus.
Komt wel goed, schatje!
donderdag 17 oktober 2013 om 07:35
Toen hier de kat drachtig was had ik een werpdoosje voor haar klaar gezet bij ons in de slaapkamer. Daar maakte ze bij het werpen ook dankbaar gebruik van.
Echter de eerste nacht vond moederpoes het al nodig haar vier kittens te verplaatsen. Net onder de dekens ter hoogt van mijn borsten moet haar wel een prima plekje hebben geleken. Ik werd namelijk wakker van een stevig ronkende kat op mijn nachtkastje kijkend hoe ik haar kroost op temperatuur hield.
Was wel even schrikken want ik dacht even een muis cadeau te hebben gekregen.
Echter de eerste nacht vond moederpoes het al nodig haar vier kittens te verplaatsen. Net onder de dekens ter hoogt van mijn borsten moet haar wel een prima plekje hebben geleken. Ik werd namelijk wakker van een stevig ronkende kat op mijn nachtkastje kijkend hoe ik haar kroost op temperatuur hield.
Was wel even schrikken want ik dacht even een muis cadeau te hebben gekregen.