klaarwakker
dinsdag 11 september 2012 om 06:30
dinsdag 11 september 2012 om 06:47
[quote]mamasilly2009 schreef op 11 september 2012 @ 06:30:
Kennen jullie dat ben je op de raarste tijden klaarwakker bijvoorbeeld ik was vanacht om 02.00 wakker ben maar ff naar beneden gegaan en wat gedronken en nu ben ik dankzei me vriend weer klaarwakker
Kennen jullie dit en wat spoken jullie uit als je klaarwakker bent[/quote]
Ik vind 06.30 niet de raarste tijden hoor.
Ben ik al zeker een uur op en uit de veren.
Kennen jullie dat ben je op de raarste tijden klaarwakker bijvoorbeeld ik was vanacht om 02.00 wakker ben maar ff naar beneden gegaan en wat gedronken en nu ben ik dankzei me vriend weer klaarwakker
Kennen jullie dit en wat spoken jullie uit als je klaarwakker bent[/quote]
Ik vind 06.30 niet de raarste tijden hoor.
Ben ik al zeker een uur op en uit de veren.
dinsdag 11 september 2012 om 07:03
dinsdag 11 september 2012 om 07:52
Ik ben ongeveer elk uur klaarwakker. Om er dan vervolgens minstens een half uur over te doen om weer in slaap te komen en dan dus na een half uurtje/uurtje weer wakker te worden. Wat ik doe dan? Eerst de oorzaak van het wakker worden stil krijgen (dochter) en dan weer terug naar bed en hopen dat ik snel in slaap val.
dinsdag 11 september 2012 om 08:29
Ik doe niet anders en meestal op gezette tijden: rond 2:15, 3:30, 5:00 en 7:15. Soms word ik wakker op al die tijdstippen, soms alleen rond 3:30.
Vaak kan ik meteen verder slapen, soms is het gewoon gedaan met slapen en dan ga ik eruit. Lezen, internetten, de was vouwen, strijken, film kijken.
(geen kinderen, dus word gewoon wakker zonder dergelijke verstoring)
Vaak kan ik meteen verder slapen, soms is het gewoon gedaan met slapen en dan ga ik eruit. Lezen, internetten, de was vouwen, strijken, film kijken.
(geen kinderen, dus word gewoon wakker zonder dergelijke verstoring)
dinsdag 11 september 2012 om 09:04
Kei kapot (23.30/ 00.00 uur) naar bed gaan, vroeg wakker (va 04.30 uur) of soms nog eerder en moe weer opstaan.
Uitslapen,....vergeet het maar, al 12 jaar weet ik niet meer wat dat is!
Via huisarts naar een slaapcentrum in een ziekenhuis. Testen gedaan, 24 uur met een kastje en div elektrodes op m'n lichaam gelopen. Adviezen gekregen, die ik allang gedaan had en ook niet werkten. Maw, weggegooid geld en tijd!
Uitslapen,....vergeet het maar, al 12 jaar weet ik niet meer wat dat is!
Via huisarts naar een slaapcentrum in een ziekenhuis. Testen gedaan, 24 uur met een kastje en div elektrodes op m'n lichaam gelopen. Adviezen gekregen, die ik allang gedaan had en ook niet werkten. Maw, weggegooid geld en tijd!
dinsdag 11 september 2012 om 10:54
Ik ben ook elke nacht rond 4.00 uur wakker, ga er even uit, en kijk tv of internetten en daarna weer naar bed.
Voor de taalpolitie. Taal is een communicatiemiddel en je superioriteit behalen uit het terechtwijzen van anderen op spelling of grammaticale fouten is tevens mensen afwijzen op hun recht om hun mening te geven hier. Blijkbaar bezitten jullie het alleenrecht om te posten op het Vivaforum.
Voor de taalpolitie. Taal is een communicatiemiddel en je superioriteit behalen uit het terechtwijzen van anderen op spelling of grammaticale fouten is tevens mensen afwijzen op hun recht om hun mening te geven hier. Blijkbaar bezitten jullie het alleenrecht om te posten op het Vivaforum.
dinsdag 11 september 2012 om 18:05
Ik blijf gewoon liggen als ik in bed ben en probeer verder te slapen.
En als ik merk dat ik te wakker ben, dan lees ik in bed een boek.
Wat misschien helpt, zijn melatonine pilletjes. Melatonine hoort je lichaam zelf aan te maken als het donker wordt, zodat je kunt slapen. Maar soms lijkt het erop dat je lichaam die onvoldoende aanmaakt. Ze zijn bij de drogist gewoon te krijgen.
En als ik merk dat ik te wakker ben, dan lees ik in bed een boek.
Wat misschien helpt, zijn melatonine pilletjes. Melatonine hoort je lichaam zelf aan te maken als het donker wordt, zodat je kunt slapen. Maar soms lijkt het erop dat je lichaam die onvoldoende aanmaakt. Ze zijn bij de drogist gewoon te krijgen.
dinsdag 5 februari 2013 om 10:51
Misschien zegt het wel iets over je levensstijl ?
Het feit dat je op de raarste tijden klaar wakker zegt te zijn doet mij vermoeden dat je overdag weinig actief bent.
In dat geval is het niet raar dat je op knotsgekke tijden wakker bent, want wie weinig energie verbruikt hoeft dat ook minder bij te tanken.
Mijn advies zou dus zijn me overdag eens wat meer in te spannen.
De tijd die je aan het openen van al die topics hier besteed zou je bijvoorbeeld heel goed kunnen benutten om je op je huishouden te storten.
Het feit dat je op de raarste tijden klaar wakker zegt te zijn doet mij vermoeden dat je overdag weinig actief bent.
In dat geval is het niet raar dat je op knotsgekke tijden wakker bent, want wie weinig energie verbruikt hoeft dat ook minder bij te tanken.
Mijn advies zou dus zijn me overdag eens wat meer in te spannen.
De tijd die je aan het openen van al die topics hier besteed zou je bijvoorbeeld heel goed kunnen benutten om je op je huishouden te storten.