Klacht indienen?
vrijdag 8 maart 2013 om 17:05
Ik sta met mijn zoon in de tuin, komt er een jongen van PTT binnen met een pakketje.
Hij zei helemaal niks tegen ons, praat Arabisch in zijn telefoon en duwt een pakje in mijn handen.
Omdat hij zomaar de tuin in liep in plaats van aan te bellen bij mijn voordeur. Loopt mijn hond los, wat niet gek is in onze eigen tuin.
Onze hond loopt op de PTT kerel af en terwijl deze door belt schopt hij mijn hond.
Ik spreek hem aan maar hij liep gewoon door.
Dit is toch raar?
1) ik heb een voordeur
2) wie schopt een hond? (Die dus ook nog op zijn eigen terrein loopt)
3)bellen en niks zeggen tegen de mensen bij wie je onverwacht in de tuin staat.
4) het pakketje was ook nog eens niet van mij.
Ik ben een slome muts, dis ik wordt nu pas kwaad, zouden jullie een klacht indienen?
Hij zei helemaal niks tegen ons, praat Arabisch in zijn telefoon en duwt een pakje in mijn handen.
Omdat hij zomaar de tuin in liep in plaats van aan te bellen bij mijn voordeur. Loopt mijn hond los, wat niet gek is in onze eigen tuin.
Onze hond loopt op de PTT kerel af en terwijl deze door belt schopt hij mijn hond.
Ik spreek hem aan maar hij liep gewoon door.
Dit is toch raar?
1) ik heb een voordeur
2) wie schopt een hond? (Die dus ook nog op zijn eigen terrein loopt)
3)bellen en niks zeggen tegen de mensen bij wie je onverwacht in de tuin staat.
4) het pakketje was ook nog eens niet van mij.
Ik ben een slome muts, dis ik wordt nu pas kwaad, zouden jullie een klacht indienen?
vrijdag 8 maart 2013 om 17:07
vrijdag 8 maart 2013 om 17:19
vrijdag 8 maart 2013 om 17:23
quote:Groenoog schreef op 08 maart 2013 @ 17:08:
als die bezorger al weg is, dan heb je minder kans , je zou tenminste zijn namen moeten kennen om een klacht in te dienen bij plaatselijk postkantoorIk zou een klacht indienen. En als ze moeilijk doen over wie het geweest zou kunnen zijn, bij de volgende ronde van de postbode even niet te opvallend een foto van hem maken.
als die bezorger al weg is, dan heb je minder kans , je zou tenminste zijn namen moeten kennen om een klacht in te dienen bij plaatselijk postkantoorIk zou een klacht indienen. En als ze moeilijk doen over wie het geweest zou kunnen zijn, bij de volgende ronde van de postbode even niet te opvallend een foto van hem maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven