Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
zondag 10 november 2013 om 17:59
Ik moet trouwens binnenkort wel echt gaan knutselen: surprise. In de lesgroep hebben we lootjes getrokken en gaan we voor 5 euro iets kopen. Gewoon voor de lol, natuurlijk ook met gedicht! Jaaaaren geleden zeg, dat ik zoiets nog heb gedaan, echt héél lang geleden.
Dus als iemand een leuk ideetje heeft... bring it on.
Dus als iemand een leuk ideetje heeft... bring it on.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 11 november 2013 om 14:50
Voordat ik met je mee ga denken EV, eerst een voor mezelf.
Want je was jarig van het weekend, en ik heb niet een iets gepost..
Dus nu alsnog:
En deze omdat ik het vergeten was:
Zal vanavond even met je meedenken over je surprise. Lijkt me iig voldoende om iets leuks van te maken!
Want je was jarig van het weekend, en ik heb niet een iets gepost..
Dus nu alsnog:
En deze omdat ik het vergeten was:
Zal vanavond even met je meedenken over je surprise. Lijkt me iig voldoende om iets leuks van te maken!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
woensdag 13 november 2013 om 13:27
woensdag 13 november 2013 om 16:12
donderdag 14 november 2013 om 10:37
akakia, ik ben ook voor het breien gegaan.
vandaag de was en huishouden morgen, behalve afwassen en opruimen anders denkt vriend als hij thuiskomt dat er een bom is afgegaan (in zijn toch al te volle kop).
EV een knijn??????????????? verhip, hij valt tussen die gele ed smileys niet eens op.
Heb je wat aan Akakia's knutseltips gehad? Vond ze heeeel goed.
Arrggghhh de C1000 is hier dicht, word Jumbo maar ik hebt postzegels nodig en ik hebt geen zin om te fietsen (tja breien gaaaaat voor).
vandaag de was en huishouden morgen, behalve afwassen en opruimen anders denkt vriend als hij thuiskomt dat er een bom is afgegaan (in zijn toch al te volle kop).
EV een knijn??????????????? verhip, hij valt tussen die gele ed smileys niet eens op.
Heb je wat aan Akakia's knutseltips gehad? Vond ze heeeel goed.
Arrggghhh de C1000 is hier dicht, word Jumbo maar ik hebt postzegels nodig en ik hebt geen zin om te fietsen (tja breien gaaaaat voor).
donderdag 14 november 2013 om 20:00
Natuuuurlijk is breien belangrijker, dat snapt toch iedereen.
Ik ga komend weekend 's kijken voor het cadeautje, en daarna kijk ik wel verder. Bedankt voor de tips! Ik heb hier alvast een knuffelkonijntje gevonden wat ik kan gebruiken als knijn, en dan de dropjes nog, of iets voor zijn konijnen. Geinig. En dat gedicht moet dan natuurlijk óók nog. Poeh poeh..
Vanmiddag gemozaïekt. Het dienblad is trouwens klaar en gevoegd. Ik heb het nog niet meegenomen naar huis, ze wilde het in het weekend aan cursisten laten zien. Jaja, dus weer geknutseld vandaag!
Ik ga komend weekend 's kijken voor het cadeautje, en daarna kijk ik wel verder. Bedankt voor de tips! Ik heb hier alvast een knuffelkonijntje gevonden wat ik kan gebruiken als knijn, en dan de dropjes nog, of iets voor zijn konijnen. Geinig. En dat gedicht moet dan natuurlijk óók nog. Poeh poeh..
Vanmiddag gemozaïekt. Het dienblad is trouwens klaar en gevoegd. Ik heb het nog niet meegenomen naar huis, ze wilde het in het weekend aan cursisten laten zien. Jaja, dus weer geknutseld vandaag!
donderdag 14 november 2013 om 20:08
Ach, dat gedicht maak je heel snel en makkelijk met dit rijmwoordenboek EV, dan is het appeltje-eitje.
Je kan toch in de doos met stro een bakje zetten met snoepjes voor zijn konijnen erin? En dan de dropjes her en der in het stro strooien!?
Jammer dat er nog geen foto is van je dienblad, leuk dat het af is. Ga je volgende week foto's plaatsen?
Ik heb mijn schaal eindelijk terug. Die van die glasworkshop. Maar helaas, in de basisplaat zat een kleine breuk die in de oven verder is gegaan. Er zit dus een breuk / streep door mijn schaal Cursusleidster baalde ook dus bood aan een gratis workshop te komen volgen. Vond ik ook weer een beetje teveel van het goede, dus we doen (in het nieuwe jaar) sam sam. Zal van de week een foto maken, zit nu onder mijn fleecedekentje op de bank en kom hier niet meer vanaf tot ik naar bed ga
Je kan toch in de doos met stro een bakje zetten met snoepjes voor zijn konijnen erin? En dan de dropjes her en der in het stro strooien!?
Jammer dat er nog geen foto is van je dienblad, leuk dat het af is. Ga je volgende week foto's plaatsen?
Ik heb mijn schaal eindelijk terug. Die van die glasworkshop. Maar helaas, in de basisplaat zat een kleine breuk die in de oven verder is gegaan. Er zit dus een breuk / streep door mijn schaal Cursusleidster baalde ook dus bood aan een gratis workshop te komen volgen. Vond ik ook weer een beetje teveel van het goede, dus we doen (in het nieuwe jaar) sam sam. Zal van de week een foto maken, zit nu onder mijn fleecedekentje op de bank en kom hier niet meer vanaf tot ik naar bed ga
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
vrijdag 15 november 2013 om 18:01
Ha, goede tip van dat rijmwoordenboek. Ik heb 'm alvast bij mijn favorieten gezet. En ook bedankt voor het meedenken! Ik ga eens kijken of ik er dit weekend iets mee kan. Oh ja: weekend.
Even weekenddansje
Jammer van je schaal zeg. Mooi compensatie-aanbod, dat wel
Even weekenddansje
Jammer van je schaal zeg. Mooi compensatie-aanbod, dat wel
zaterdag 16 november 2013 om 17:33
Ha, de cadeautjes zijn binnen!
Een flink groot pak hooi en knabbelsticks voor de konijnen, en een flinke zak drop voor hem. In de juiste winkels kom je een heel eind met maar vijf euro.
Oké, misschien een heel klein ietsje pietsje meer, maar dat mag de pret niet drukken. En nu aan het knutselen en aan het schrijven. Tijd genoeg nog, dus ik brainstorm gewoon tijdens het doen van saaie huishoudelijke dingen (met een papiertje en potlood onder handbereik).
Een flink groot pak hooi en knabbelsticks voor de konijnen, en een flinke zak drop voor hem. In de juiste winkels kom je een heel eind met maar vijf euro.
Oké, misschien een heel klein ietsje pietsje meer, maar dat mag de pret niet drukken. En nu aan het knutselen en aan het schrijven. Tijd genoeg nog, dus ik brainstorm gewoon tijdens het doen van saaie huishoudelijke dingen (met een papiertje en potlood onder handbereik).
zondag 17 november 2013 om 11:43
You go, Steph. Is het nog leuk, de sjaals maken?
Brainstormen doe ik juist beter terwijl ik saaie dingen doe. Ook bijv. bij lopen met de hond, wat op zich niet saai is. Komt wel goed met dat gedicht. Ik heb al een beetje zitten spelen op die site van Mick, grappig.
Fijne zondag!
Brainstormen doe ik juist beter terwijl ik saaie dingen doe. Ook bijv. bij lopen met de hond, wat op zich niet saai is. Komt wel goed met dat gedicht. Ik heb al een beetje zitten spelen op die site van Mick, grappig.
Fijne zondag!
zondag 17 november 2013 om 12:30
Joehoe, ben ik weer eventjes Ga straks even bijlezen.
Inmiddels weer leuke ideetjes, het ene moment weet je niets te verzinnen en het andere moment heb je tijd tekort voor alles wat je wilt maken.
Was er hier niet iemand die op zoek was naar een naturel/kraftpapieren notitieboek zonder lijntjes? Ik kwam er een tegen op de site van die bekende Zweedse meubelzaak (weet niet of ik de naam hier mag noemen).
Inmiddels weer leuke ideetjes, het ene moment weet je niets te verzinnen en het andere moment heb je tijd tekort voor alles wat je wilt maken.
Was er hier niet iemand die op zoek was naar een naturel/kraftpapieren notitieboek zonder lijntjes? Ik kwam er een tegen op de site van die bekende Zweedse meubelzaak (weet niet of ik de naam hier mag noemen).