Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
donderdag 31 oktober 2013 om 20:27
Oh heerlijk EV, vlooien met zijn allen! Klinkt als een hele fijne middag. Leuk! En vordert je project een beetje?
En Steph, wat een heerlijkheid zal dat zijn, een schoon huis en een spiksplinternieuwe badkamer! Dat wordt vast genieten.
[egopost aan]
Hier gaat het, tja, wat zal ik zeggen... Matig? Onvoldoende? Laten we het houden op 'prut'. Het voelt alsof ik tegen overwerkt aan zit. Moeilijk te handelen, zeker omdat ik vind dat ik niets te klagen heb. ben dus ook even niet zoveel op t forum te vinden, alhoewel ik wel hier trouw blijf kijken. Dat dan wel weer.
[egopost uit]
En Steph, wat een heerlijkheid zal dat zijn, een schoon huis en een spiksplinternieuwe badkamer! Dat wordt vast genieten.
[egopost aan]
Hier gaat het, tja, wat zal ik zeggen... Matig? Onvoldoende? Laten we het houden op 'prut'. Het voelt alsof ik tegen overwerkt aan zit. Moeilijk te handelen, zeker omdat ik vind dat ik niets te klagen heb. ben dus ook even niet zoveel op t forum te vinden, alhoewel ik wel hier trouw blijf kijken. Dat dan wel weer.
[egopost uit]
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
vrijdag 1 november 2013 om 10:15
Akakia, op werkgebied kan ik je geen tips geven wel een virtuele .Probeer als je eraan toekomt thuis iets te ontspannen.
EV, wat een leuke middag én mozaïken én vlooienspel spelen.
Dat laatste is ook voor mij lang geleden.
Gisteravond kreeg ik via facebook-chat een bericht dat ik nog 6 carnavalssjaals kon breien (a een aantal euri, lekker). Ik ben dus onder de pannen.
EV, wat een leuke middag én mozaïken én vlooienspel spelen.
Dat laatste is ook voor mij lang geleden.
Gisteravond kreeg ik via facebook-chat een bericht dat ik nog 6 carnavalssjaals kon breien (a een aantal euri, lekker). Ik ben dus onder de pannen.
vrijdag 1 november 2013 om 20:33
Allereerst even dit:
En Akakia, voor jou:
Niks egomodus, het mag gewoon hoor, vertellen hoe het gaat.
Ik heb mijn herstelverhaal laten printen en inbinden. 118 pagina's voor een tientje, inclusief verzendkosten. En snel! Woensdagavond besteld, vandaag al met de post. En het ziet er helemaal super uit, strakke foto's ook; echt helemaal tevreden.
En Akakia, voor jou:
Niks egomodus, het mag gewoon hoor, vertellen hoe het gaat.
Ik heb mijn herstelverhaal laten printen en inbinden. 118 pagina's voor een tientje, inclusief verzendkosten. En snel! Woensdagavond besteld, vandaag al met de post. En het ziet er helemaal super uit, strakke foto's ook; echt helemaal tevreden.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 2 november 2013 om 19:34
Dank voor de knuffels en het dansje.
Steph, jij slaat de spijker op de kop: juist dat lukt heel moeilijk, ontspannen thuis. En dat maakt dat ik moeilijk tot rust kom.
Gisteren / vandaag echter erg leuk bezoek gehad, logees. Het was erg laat vannacht (2.30 ben ik niet meer zo gewend) maar zo gezellig dat ik ondanks de vermoeidheid wel echt ontspannen ben nu.
Fijn EV, dat je zo'n mooi effect hebt gekregen van je boek en dat het ook al zo snel binnen is én naar wens!
Steph, jij slaat de spijker op de kop: juist dat lukt heel moeilijk, ontspannen thuis. En dat maakt dat ik moeilijk tot rust kom.
Gisteren / vandaag echter erg leuk bezoek gehad, logees. Het was erg laat vannacht (2.30 ben ik niet meer zo gewend) maar zo gezellig dat ik ondanks de vermoeidheid wel echt ontspannen ben nu.
Fijn EV, dat je zo'n mooi effect hebt gekregen van je boek en dat het ook al zo snel binnen is én naar wens!
zondag 3 november 2013 om 17:39
Hier geen Kreadoe, wel een zinvol weekend.
Eigenlijk vanuit het niets een grote opruimactie gedaan, de kamers van de kinderen en zolder zijn weer aardig opgeruimd (en dan écht, dus ook spullen weggegooid enzo).
En dan, omdat het beneden lag, ook maar meteen een UFO weggewerkt, de verjaardagskalender is af. Foto's zijn gemaakt, post ik straks.
Eigenlijk vanuit het niets een grote opruimactie gedaan, de kamers van de kinderen en zolder zijn weer aardig opgeruimd (en dan écht, dus ook spullen weggegooid enzo).
En dan, omdat het beneden lag, ook maar meteen een UFO weggewerkt, de verjaardagskalender is af. Foto's zijn gemaakt, post ik straks.
dinsdag 5 november 2013 om 22:55
woensdag 6 november 2013 om 09:37
quote:Akakia schreef op 05 november 2013 @ 22:55:
Geen pagina's vol met leuke foto's hier? Het is toch ideaal knutselweer, met die koude wind en de regen die maar blijft vallen. Of spelletjesweer, dat hebben wij dus de hele avond zitten doen.
als mijn laptop meewerkt plaats ik er vandaag hier wat carnavalssjaals die ik eerder heb gemaakt. Oja, en de zomerdeken!
BELOOFD (schrijft het in haar agenda op).
Zometeen eerst een leuke vergadering (echt waar).
Geen pagina's vol met leuke foto's hier? Het is toch ideaal knutselweer, met die koude wind en de regen die maar blijft vallen. Of spelletjesweer, dat hebben wij dus de hele avond zitten doen.
als mijn laptop meewerkt plaats ik er vandaag hier wat carnavalssjaals die ik eerder heb gemaakt. Oja, en de zomerdeken!
BELOOFD (schrijft het in haar agenda op).
Zometeen eerst een leuke vergadering (echt waar).
woensdag 6 november 2013 om 18:52
woensdag 6 november 2013 om 20:43
Oh, dat ziet er heel gaaf uit. Ik weet nog dat ik ooit vroeger lang geleden een poppenjurkje heb gebreid van garen met streepjes, wat een heel leuk effect gaf. Is wat anders dan dit, maar hierdoor moest ik er weer aan denken. Pop heb ik allang niet meer en de vele kleertjes die ik toen breide/haakte/naaide met de hand ook niet meer. Eigenlijk best wel jammer.
Niks knutselen hier, maar uithuizig en vriendinnen bezoeken! En morgen jarig, het zal me benieuwen of ik iets van mijn kinderen hoor.
Niks knutselen hier, maar uithuizig en vriendinnen bezoeken! En morgen jarig, het zal me benieuwen of ik iets van mijn kinderen hoor.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos