Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
donderdag 17 oktober 2013 om 18:18
Hé, dat is wel leuk zeg, zelf boekbinden. Nog nooit gedaan overigens. Ik heb hier intussen wel een A5 klappertje (map) gevonden, wat ik eventueel zou kunnen gebruiken. De voorkant is niet leuk (staat reclame op) dus die moet ik nog even aanpassen als ik besluit dit te gebruiken. En printen.. tja, als ik hier met zwart print, heb ik raar genoeg heel onduidelijke tekst. Met kleur is het resultaat beter. Ik denk dat het zwart bijna op is of zo.
Hier ook plensbuien vandaag, gelukkig wel 2x droog gebleven toen ik met de hond een eind ging lopen (toen herinnerde ik me opeens ook dat A5 mapje) en heen en terug naar de tandarts (brrrr) moest fietsen.
Hier ook plensbuien vandaag, gelukkig wel 2x droog gebleven toen ik met de hond een eind ging lopen (toen herinnerde ik me opeens ook dat A5 mapje) en heen en terug naar de tandarts (brrrr) moest fietsen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
vrijdag 18 oktober 2013 om 09:41
Wat een heisa Akakia als ik het terug lees over het wel/niet/helaas toch overlijden van een goede forumster. De mod's moeten ook vaker op het forum komen.
EV, hoe is het met het mozaïken?
En verder is iedereen goed bezig met knutselen, zelfs ik.
Laptop moet nog een week wegblijven, gelukkig vielen de reparatiekosten mee (vriend en ik hadden een bedrag afgesproken).
Voordeel, deken is af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben aan een nieuw, kleiner project bezig, Hexagon (google maar te lang om het uit te leggen) begonnen. En dadelijk naar de lokale garenwinkel om weer carnavalssjaals te maken. Heel makkelijk breien. Ook nog garen halen bij zeeman.
EV, hoe is het met het mozaïken?
En verder is iedereen goed bezig met knutselen, zelfs ik.
Laptop moet nog een week wegblijven, gelukkig vielen de reparatiekosten mee (vriend en ik hadden een bedrag afgesproken).
Voordeel, deken is af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben aan een nieuw, kleiner project bezig, Hexagon (google maar te lang om het uit te leggen) begonnen. En dadelijk naar de lokale garenwinkel om weer carnavalssjaals te maken. Heel makkelijk breien. Ook nog garen halen bij zeeman.
vrijdag 18 oktober 2013 om 14:26
zaterdag 19 oktober 2013 om 12:14
Dank voor dansje EV, fijn dat je de traditie in ere houdt. Zijn ivm vakantie weekend weg maar geen wifi in park. In de speeltuin waar ik nu zit wel, al forumt mobiel wat lastig.
Goed bezig Steph met je deken! Foto foto!
Heb gisteren, met dank aan jullie voor inspiratie, zitten doodlen. Heel rustgevend.
en dan nog:
Goed bezig Steph met je deken! Foto foto!
Heb gisteren, met dank aan jullie voor inspiratie, zitten doodlen. Heel rustgevend.
en dan nog:
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zaterdag 19 oktober 2013 om 19:36
quote:Elmervrouw schreef op 19 oktober 2013 @ 11:43:
Deken is af?
Wow! Foto......
Is ie naar je zin?
Het is weer weekend!!
Ik maak de foto als de laptop klaar is beloofd. Is niet helemaal naar mijn zin (te kort) maar ik was er klaar mee. Nu carnavalssjaals breien, eentje bijna af.
EV, jammer dat je niet meer gemozaïked hebt. morgen gaan we naar een creabeurs.
Deken is af?
Wow! Foto......
Is ie naar je zin?
Het is weer weekend!!
Ik maak de foto als de laptop klaar is beloofd. Is niet helemaal naar mijn zin (te kort) maar ik was er klaar mee. Nu carnavalssjaals breien, eentje bijna af.
EV, jammer dat je niet meer gemozaïked hebt. morgen gaan we naar een creabeurs.
maandag 21 oktober 2013 om 17:31
Up (we waren weggezakt naar pagina 3?!!!)
Ben weer thuis, dus weer fijn snel internet + forum.
Ben benieuwd wat je aangeschaft hebt Steph. Heb je je in kunnen houden of ben je helemaal los gegaan?
Hier ben ik eindelijk mijn verjaardagskalender aan het afronden. Zal foto plaatsen als-ie helemaal af is.
Ben benieuwd wat je aangeschaft hebt Steph. Heb je je in kunnen houden of ben je helemaal los gegaan?
Hier ben ik eindelijk mijn verjaardagskalender aan het afronden. Zal foto plaatsen als-ie helemaal af is.
maandag 21 oktober 2013 om 19:07
quote:Akakia schreef op 21 oktober 2013 @ 17:31:
Hier ben ik eindelijk mijn verjaardagskalender aan het afronden. Zal foto plaatsen als-ie helemaal af is.We hadden wel internet op een andere, vaste. computer in huis. Was alleen twee hoog. Vind de laptop toch makkelijker. Ik heb me ingehouden alleen twee bollen garen gekocht met patroon en breinaalden. Schoonma, crea 1 van ons twee, had helemaal niets gekocht Vriend, zijn broer, schoonzus en ik maakten ons al zorgen maar nu helemaal. Ach ze had iig een leuke middagje weg.
Hier ben ik eindelijk mijn verjaardagskalender aan het afronden. Zal foto plaatsen als-ie helemaal af is.We hadden wel internet op een andere, vaste. computer in huis. Was alleen twee hoog. Vind de laptop toch makkelijker. Ik heb me ingehouden alleen twee bollen garen gekocht met patroon en breinaalden. Schoonma, crea 1 van ons twee, had helemaal niets gekocht Vriend, zijn broer, schoonzus en ik maakten ons al zorgen maar nu helemaal. Ach ze had iig een leuke middagje weg.
woensdag 23 oktober 2013 om 11:56
zondag 27 oktober 2013 om 14:04
Klinkt erg leuk EV. Vordert je mozaïekproject een beetje?
Iedereen aan het genieten van zijn zondag? Hier lijkt hij eindeloos: we hoeven met zijn allen even niets, hebben lang geluierd in bed, en luieren gewoon door. En ondanks dat we al best wat gedaan hebben, is het pas 2 uur. Verrukkuluk!
Iedereen aan het genieten van zijn zondag? Hier lijkt hij eindeloos: we hoeven met zijn allen even niets, hebben lang geluierd in bed, en luieren gewoon door. En ondanks dat we al best wat gedaan hebben, is het pas 2 uur. Verrukkuluk!
zondag 27 oktober 2013 om 18:28
Ha, dat klinkt luiiiiiiii Akakia, en gezellig. Lekker zondagje!
Mozaïek vordert wel, maar niet snel. Kleine stukjes hé.
Maakt mij ook niet uit, het gaat me ook om de gezelligheid samen.
Thuisproject is ook nog niet af. Ik ben nu vooral bezig met mijn herstelverhaal; schrijven, bewerken en uitzoeken waar ik het kan laten printen en inbinden, zodat het een concreet en tastbaar iets wordt, en niet alleen maar een verhaal op de pc. Er zijn genoeg sites waar je bijv. werkstukken, verslagen e.d. kan laten printen; alleen even uitzoeken welke goedkoop is
Mozaïek vordert wel, maar niet snel. Kleine stukjes hé.
Maakt mij ook niet uit, het gaat me ook om de gezelligheid samen.
Thuisproject is ook nog niet af. Ik ben nu vooral bezig met mijn herstelverhaal; schrijven, bewerken en uitzoeken waar ik het kan laten printen en inbinden, zodat het een concreet en tastbaar iets wordt, en niet alleen maar een verhaal op de pc. Er zijn genoeg sites waar je bijv. werkstukken, verslagen e.d. kan laten printen; alleen even uitzoeken welke goedkoop is
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dinsdag 29 oktober 2013 om 19:49
En up...
Ik ben niet echt aan het knutselen, maar wel aan het schilderen voor zoon. Zijn kastdeurtjes van een nieuwe kast moeten in de grond- (dat is nu klaar) en gewone verf. Moet nog even denken over een kleurtje, maar heb genoeg staan dus dat lukt wel.
Daarna wil hij schilderingen erop, van allerlei specifieke Legofiguren.... ik ben nu nog aan het denken of ik dat echt ga schilderen, of dat ik een andere creatieve oplossing verzin. Behang is er niet (niet het juiste iig), dus ik zit nu te denken aan een aantal Zweedse lijstjes, die op de deur monteren en dan daar een uitgeprinte plaat indoen.
Deze zijn dan wel leuk:
Of iemand anders hier nog een creatief idee?
Ik ben niet echt aan het knutselen, maar wel aan het schilderen voor zoon. Zijn kastdeurtjes van een nieuwe kast moeten in de grond- (dat is nu klaar) en gewone verf. Moet nog even denken over een kleurtje, maar heb genoeg staan dus dat lukt wel.
Daarna wil hij schilderingen erop, van allerlei specifieke Legofiguren.... ik ben nu nog aan het denken of ik dat echt ga schilderen, of dat ik een andere creatieve oplossing verzin. Behang is er niet (niet het juiste iig), dus ik zit nu te denken aan een aantal Zweedse lijstjes, die op de deur monteren en dan daar een uitgeprinte plaat indoen.
Deze zijn dan wel leuk:
Of iemand anders hier nog een creatief idee?
donderdag 31 oktober 2013 om 11:43
Akakia, wat een lekkere kleur lijstjes zeg.
EV, ja mozaïken dat is een lang werk met kleine stukjes. Hopelijk helpt het herstel schrijven je wel (sorry al een tijd niet op je site geweest)
Ik meld me weer eens, ben nog aan het breien (sjaal verder kom ik niet). Heb 29 kaarten geschreven omdat de guldenzegels op moesten. En mijn laptop is nog, jaja steeds, kapot. Maar het bevalt me wel, heerlijk rustig en als ik wil computeren dan is het twee trappen op en daar heb ik niet zo snel zin in.
BREAKING NEWS Badkamer is echt, jawel, KLAAR.
Geen bouwstof meer.