Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
donderdag 5 december 2013 om 18:23
Ik wacht op je foto's
Bij mij duurt het nog een tijdje hoor, die foto's, want vier cijfers mozaïeken klinkt simpel, maar is in werkelijkheid een hoop werk. Je moet héél veel knippen en het moet mooi met de ronding meelopen. Gaat echt veel tijd in zitten. De 2 en 0 zijn nu wel klaar, de 1 gedeeltelijk.
Bij mij duurt het nog een tijdje hoor, die foto's, want vier cijfers mozaïeken klinkt simpel, maar is in werkelijkheid een hoop werk. Je moet héél veel knippen en het moet mooi met de ronding meelopen. Gaat echt veel tijd in zitten. De 2 en 0 zijn nu wel klaar, de 1 gedeeltelijk.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
donderdag 5 december 2013 om 19:12
quote:Akakia schreef op 04 december 2013 @ 21:16:
Dat zal wel een heel prettig idee zijn Steph, dat je je sjaals veilig en wel afgeleverd hebt! En dat je je geld (voor het goede doel was het toch?) binnen hebt. Goed werk!
En die ene sjaal, die gaat nog wel lukken de komende week?
Ik ben foto's aan het uploaden, maar de apparatuur hier in huis werkt even niet zoals ik het wil...
Jammer dat apparatuur soms niet zo wilt.
Maar komt goed.
Vorig jaar heb ik twee of drie sjaals gemaakt en die mensen heb ik een doegoodie gevraagd voor Unicef.
Omdat het dit jaar 15 (nu dus 16) jaals zijn heb ik het geld voor mijzelf gehouden. Ik kan het nl goed gebruiken. Die ene sjaal is al half af.
EV, met Snjokorn gaat het goed. Niet zo knutsel momenteel. Op zaterdag nog steeds bij de molen. En het werk gaat het ook prima.
Dat zal wel een heel prettig idee zijn Steph, dat je je sjaals veilig en wel afgeleverd hebt! En dat je je geld (voor het goede doel was het toch?) binnen hebt. Goed werk!
En die ene sjaal, die gaat nog wel lukken de komende week?
Ik ben foto's aan het uploaden, maar de apparatuur hier in huis werkt even niet zoals ik het wil...
Jammer dat apparatuur soms niet zo wilt.
Maar komt goed.
Vorig jaar heb ik twee of drie sjaals gemaakt en die mensen heb ik een doegoodie gevraagd voor Unicef.
Omdat het dit jaar 15 (nu dus 16) jaals zijn heb ik het geld voor mijzelf gehouden. Ik kan het nl goed gebruiken. Die ene sjaal is al half af.
EV, met Snjokorn gaat het goed. Niet zo knutsel momenteel. Op zaterdag nog steeds bij de molen. En het werk gaat het ook prima.
vrijdag 6 december 2013 om 07:00
Nou, Sinterklaas is voorbij, dus mag hier ook de kerst beginnen. Zondag de boom opzetten en nu al aan het zoeken naar leuke kerstkaartideeën.
Ik denk dat ik deze ga maken:
Ik kwam via google images op twee leuke blogs uit met dit soort kaartjes. Voor wie interesse heeft: 1 en 2
Heb net al een paar sets knopen besteld, nieuw. Ik kijk ook of ik op marktplaats een grote zak met verschillenden kan scoren.
Dan nog op zoek naar dat tape (Hema heeft dat wel, maar heel duur) en een (of meer) perlenpen.
Ik denk dat ik deze ga maken:
Ik kwam via google images op twee leuke blogs uit met dit soort kaartjes. Voor wie interesse heeft: 1 en 2
Heb net al een paar sets knopen besteld, nieuw. Ik kijk ook of ik op marktplaats een grote zak met verschillenden kan scoren.
Dan nog op zoek naar dat tape (Hema heeft dat wel, maar heel duur) en een (of meer) perlenpen.
vrijdag 6 december 2013 om 10:10
Leuk, foto's! Ja, nu al mooi en sfeervol. Ik houd van lichtjes!
Kerstkaarten maken doe ik allang niet meer. Of ik moet nog ineens inspiratie krijgen. Wel jarenlang gedaan trouwens. Maar nu geen zin hoor. Succes Wendy! leuk dat je meeschrijft.
Net gestemd voor de TOP2000. Doet hier ook iemand mee?
En straks nog mijn surprise in de lesgroep!! Ben benieuwd hoe het ontvangen wordt!
Kerstkaarten maken doe ik allang niet meer. Of ik moet nog ineens inspiratie krijgen. Wel jarenlang gedaan trouwens. Maar nu geen zin hoor. Succes Wendy! leuk dat je meeschrijft.
Net gestemd voor de TOP2000. Doet hier ook iemand mee?
En straks nog mijn surprise in de lesgroep!! Ben benieuwd hoe het ontvangen wordt!
vrijdag 6 december 2013 om 12:42
vrijdag 6 december 2013 om 20:09
Geen tips van mij, helaas.
Surprise was leuk. Goed ontvangen! En ook heel leuk om mijn gedicht te horen voorlezen. Hij was blij met de cadeautjes. Zelf heb ik een geluksbuddha en een geluksvlinder gekregen. Deze persoon gunt mij echt veel geluk ik vind het lief bedacht. Leuke middag was het!
Surprise was leuk. Goed ontvangen! En ook heel leuk om mijn gedicht te horen voorlezen. Hij was blij met de cadeautjes. Zelf heb ik een geluksbuddha en een geluksvlinder gekregen. Deze persoon gunt mij echt veel geluk ik vind het lief bedacht. Leuke middag was het!
vrijdag 6 december 2013 om 21:36
zaterdag 7 december 2013 om 00:14
zaterdag 7 december 2013 om 20:08
zaterdag 7 december 2013 om 23:02
quote:Elmervrouw schreef op 06 december 2013 @ 20:11:
Uitslag van de Top 2000 dit jaar:
3. Stairway to heaven - Led Zeppelin
2. Hotel California - Eagles
1. Bohemian Rhapsody - Queen
Alwéér........
Ik zou er in ieder geval iets inzetten van Muse, U2, Muse, Jamiroquai, Muse, Jimmi Hendrix, Muse, dEUS, Manu Chao, Lenny Kravitz... En had ik Muse al genoemd?
Uitslag van de Top 2000 dit jaar:
3. Stairway to heaven - Led Zeppelin
2. Hotel California - Eagles
1. Bohemian Rhapsody - Queen
Alwéér........
Ik zou er in ieder geval iets inzetten van Muse, U2, Muse, Jamiroquai, Muse, Jimmi Hendrix, Muse, dEUS, Manu Chao, Lenny Kravitz... En had ik Muse al genoemd?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zondag 8 december 2013 om 10:16
zondag 8 december 2013 om 10:17
zondag 8 december 2013 om 11:09
Marco Borsato - Marguarita
Emily Sandé - Next to me
Black Eyed Peas - Where is the love
Coldplay – Fix you
Andre Hazes – Kleine Jongen
Adele – Set fire to the rain
Gavin DeGraw - Not over you
No Blues – Ya Dunya
Gabriella’s Song – As it is in heaven
Keane – Everybody’s changing
Kings of Leon – Use somebody
Blof – Omarm me
Patrick Bruel – Casser la voix
Metallica – Nothing Else Matters
Beach Boys – God only knows
Anouk – Nobody’s wife
Pink Floyd – Shine on you diamond
The Doors - Riders on the storm
Barry Ryan – Eloise
Freiheit – Keeping the dream alive
He-le-maal op gevoel, dit lijstje.
Emily Sandé - Next to me
Black Eyed Peas - Where is the love
Coldplay – Fix you
Andre Hazes – Kleine Jongen
Adele – Set fire to the rain
Gavin DeGraw - Not over you
No Blues – Ya Dunya
Gabriella’s Song – As it is in heaven
Keane – Everybody’s changing
Kings of Leon – Use somebody
Blof – Omarm me
Patrick Bruel – Casser la voix
Metallica – Nothing Else Matters
Beach Boys – God only knows
Anouk – Nobody’s wife
Pink Floyd – Shine on you diamond
The Doors - Riders on the storm
Barry Ryan – Eloise
Freiheit – Keeping the dream alive
He-le-maal op gevoel, dit lijstje.
zondag 8 december 2013 om 11:10
zondag 8 december 2013 om 11:16
zondag 8 december 2013 om 14:07
quote:steph schreef op 08 december 2013 @ 10:17:
[...]
*gaat even opzoeken wie Muse is*
Alhoewel we allemaal wel van knutselen houden, krijg ik het donkerbruine vermoeden dat we heeeeeeeeeeel verschillende muzieksmaken hebben
In jullie lijstjes vind ik enkele mooie nummers, maar het meeste is niet mijn kopje thee
[...]
*gaat even opzoeken wie Muse is*
Alhoewel we allemaal wel van knutselen houden, krijg ik het donkerbruine vermoeden dat we heeeeeeeeeeel verschillende muzieksmaken hebben
In jullie lijstjes vind ik enkele mooie nummers, maar het meeste is niet mijn kopje thee
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde