Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
maandag 25 maart 2013 om 21:31
Hallo alle creatievelingen hier,
Ik heb snel wat gelezen in dit topic en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik jullie hulp goed kan gebruiken. Tenminste ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik even inbreek..
Ik ben student (pabo) en ben nu voor 4 maanden op erasmus in het buitenland. Ik wil graag een foto album maken, maar dan niet zo'n digitale, maar echt een ouderwetse. Nu ben ik eigenlijk totaal niet creatief, wat schandalig is met zo'n opleiding haha, dus kan ik wel wat tips gebruiken.
Conclusie: ik wil graag een foto album maken van al mijn mooie herinneringen hier. Ik heb al een aantal dingen bewaard, bonnentjes enzo. Maar hoe verwerk ik dit tot een mooi boek?
Ik heb snel wat gelezen in dit topic en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik jullie hulp goed kan gebruiken. Tenminste ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik even inbreek..
Ik ben student (pabo) en ben nu voor 4 maanden op erasmus in het buitenland. Ik wil graag een foto album maken, maar dan niet zo'n digitale, maar echt een ouderwetse. Nu ben ik eigenlijk totaal niet creatief, wat schandalig is met zo'n opleiding haha, dus kan ik wel wat tips gebruiken.
Conclusie: ik wil graag een foto album maken van al mijn mooie herinneringen hier. Ik heb al een aantal dingen bewaard, bonnentjes enzo. Maar hoe verwerk ik dit tot een mooi boek?
maandag 25 maart 2013 om 22:08
Welkom Claut.
Dus je wilt een soort scrapbooking maken? Koop karton voor de kaften doe er een mooi papier omheen.
Verder leuk papier wat bij de foto's past. Een paar actionstickers (must have winkel op dit topic) oid erbij. En niet te vergeten tekst erbij zetten.
Misschien dat de andere nog tips hebben.
Akakia, het gaat al veel beter dankzij vitamines en kamillethee.
Bootje, wat leuke foto's. Dat postbakje ziet er leuk uit, wat vrolijk. En die kussens wat origineel zeg.
Dus je wilt een soort scrapbooking maken? Koop karton voor de kaften doe er een mooi papier omheen.
Verder leuk papier wat bij de foto's past. Een paar actionstickers (must have winkel op dit topic) oid erbij. En niet te vergeten tekst erbij zetten.
Misschien dat de andere nog tips hebben.
Akakia, het gaat al veel beter dankzij vitamines en kamillethee.
Bootje, wat leuke foto's. Dat postbakje ziet er leuk uit, wat vrolijk. En die kussens wat origineel zeg.
dinsdag 26 maart 2013 om 09:20
dinsdag 26 maart 2013 om 14:59
Bijlezen en plaatjes kijken, zie ik! Leuk!
Welkom Claut. Zulke dingen deed ik vroeger in een plakboek. Daar kon alles in: bonnetjes, kaarten, noem maar op. Tekst schrijven, tekenen.. wat maar in je opkomt. En natuurlijk, wat je vroeger niet had en nu wel: stickers van de Action. Must-have!
Gisteren was het een test op de computer, anderhalf uur lang. Ging wel redelijk, jammer genoeg geen tijd genoeg om alle uitslagen te bekijken. Kort afsluitend gesprekje met een docent van de opleiding, en nu een afspraak voor een gesprek met drie op 8 april. Daar zal het gaan over motivatie, werkplek en dat soort dingen. Spannend! Maar ik wil echt verder!
Welkom Claut. Zulke dingen deed ik vroeger in een plakboek. Daar kon alles in: bonnetjes, kaarten, noem maar op. Tekst schrijven, tekenen.. wat maar in je opkomt. En natuurlijk, wat je vroeger niet had en nu wel: stickers van de Action. Must-have!
Gisteren was het een test op de computer, anderhalf uur lang. Ging wel redelijk, jammer genoeg geen tijd genoeg om alle uitslagen te bekijken. Kort afsluitend gesprekje met een docent van de opleiding, en nu een afspraak voor een gesprek met drie op 8 april. Daar zal het gaan over motivatie, werkplek en dat soort dingen. Spannend! Maar ik wil echt verder!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dinsdag 26 maart 2013 om 18:48
dinsdag 26 maart 2013 om 21:37
Kussens zijn gaaf bootje, en papierbakje is cute!
En even voor de goede orde: papierrolletjes zijn eerlijk gejat van Pinterest hè, is niet mijn knutsel. Ik ben best opgeschoten maar nu drukke week met extra dag werken, dus ga met Pasen weer verder. Dus voor nu alleen een snelle
En even voor de goede orde: papierrolletjes zijn eerlijk gejat van Pinterest hè, is niet mijn knutsel. Ik ben best opgeschoten maar nu drukke week met extra dag werken, dus ga met Pasen weer verder. Dus voor nu alleen een snelle
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
woensdag 27 maart 2013 om 19:43
Hierbij weer eens een knutsel van mij.
Ongeglazuurd:
En helemaal af:
In de oven is een trede van de ladder afgebroken, dus die moet ik nog even lijmen. Het eindresultaat is niet helemaal wat ik er van hoopte (door die donkere vlekjes rondom het deurtje), maar verder ben ik er wel blij mee. Zodra het weer wat beter wordt verhuist hij naar de tuin.
Ongeglazuurd:
En helemaal af:
In de oven is een trede van de ladder afgebroken, dus die moet ik nog even lijmen. Het eindresultaat is niet helemaal wat ik er van hoopte (door die donkere vlekjes rondom het deurtje), maar verder ben ik er wel blij mee. Zodra het weer wat beter wordt verhuist hij naar de tuin.
woensdag 27 maart 2013 om 21:34
donderdag 28 maart 2013 om 18:37
Kanon, wat leuk die huisjes. Knap gemaakt.
Bootje, veel beterschap en sterkte.
Gisteren op de automatische piloot gastlessen gegeven, gelukkig samen met een collega, en daarna weer onder de dekens want ik heb WEER griep. Dus niets gemaakt aan de tas. (heb tegen mijn vriend maar gezegd dat ik zielig ben, maar uiteraard wel vaatwasser leeggeruimt, gekookt).
Bootje, veel beterschap en sterkte.
Gisteren op de automatische piloot gastlessen gegeven, gelukkig samen met een collega, en daarna weer onder de dekens want ik heb WEER griep. Dus niets gemaakt aan de tas. (heb tegen mijn vriend maar gezegd dat ik zielig ben, maar uiteraard wel vaatwasser leeggeruimt, gekookt).
donderdag 28 maart 2013 om 20:05
Eindelijk kan ik ook weer eens iets relevants posten. Dit is het cadeautje wat ik voor een lieve vriendin, die 50 werd, heb gemaakt. Afgelopen zaterdag heb ik het haar gegeven, dus ik kan het nu eindelijk hier laten zien. Dingen zaten tegen, zoals een kapotte soldeerbout (jullie herinneren het je vast nog wel) maar uiteindelijk is alles goedgekomen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
donderdag 28 maart 2013 om 20:05
Ik heb geen FB bootjuh, dus kan niet kijken.
Steph, jij ook al geveld? Het schiet niet op met die stomme griepepidemie... en de lente blijft ook steeds maar op zich wachten. Beterschap voor jou !
Bootje, voel jij je al wat beter?
Na twee intensieve, mooie studiedagen kan ik mijn dansje al doen:
vier heerlijke dagen vrij, met elkaar, zonder wekker, zaaaalig!
Steph, jij ook al geveld? Het schiet niet op met die stomme griepepidemie... en de lente blijft ook steeds maar op zich wachten. Beterschap voor jou !
Bootje, voel jij je al wat beter?
Na twee intensieve, mooie studiedagen kan ik mijn dansje al doen:
vier heerlijke dagen vrij, met elkaar, zonder wekker, zaaaalig!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
donderdag 28 maart 2013 om 20:07