Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Oh ja, natuuuuuuurlijk! Nu je het zegt!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wederom weekend!

Bootje, lief dat je het vraagt, 's ochtends denk ik steeds: vanavond ga ik aan de knutsel, maar 's avonds - lees nu - ben ik toch teveel op om er echt mee aan de slag te gaan. Stom, omdat ik weet dat het ook veel energie oplevert. Toch kan ik het niet opbrengen... Geweldige Maxicosidoek trouwens, en hartstikke praktisch, weet ik uit ervaring! Leuk, vooral dat randje vinnik erg gaaf!

EV, mooi dat het lukt met je website (je zet iig door, en dat is al een goed begin!)
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde

Nou, ik heb het hele e-book doorgenomen en de grote lijnen van mijn site staan. Nu nog een ander template zoeken, en kijken hoe ik dan alles helemaal netjes ga invullen. Maar ik snap de grote lijnen van hoe het werkt, dat vind ik al heel wat!
Hoi allemaal,

ben nu nog aan het vechten met garen voor een sjaal maar dat garen draait de hele tijd in de knoop (na een tig keer draaien is het wel eruit maar irritant omdat het steeds moet). Heb weer op youtube gekeken naar loomknitting, goh da's verslavend. Ga er anders daar maar mee verder.

goh, ben wel aan het fröbelen zeg.

EV, hoe is het met het boek?
Succes met het garengevecht!

Ik heb van de week van mijn uitgever de definitieve bestanden van inhoud en cover in mijn mail gehad. Zo gaat het er dus uitzien. Heel gaaf!! Het zou half juli gedrukt moeten kunnen zijn. Ik weet nog niet wanneer hij de presentatie plant.. lastig is natuurlijk wel dat nu de vakantieperiode eraan komt en sommige mensen die ik er wel bij zou willen hebben, dan juist op vakantie zijn. Misschien dat hij het wel na de vakantie gaat plannen; eerlijk gezegd heb ik dus nog geen idee! (Ik had wel een voorstel gedaan: 18 juli, verjaardag van mijn dochter. Maar of dat nog lukt?)
Loomknitting? Nog nooit van gehoord.

Hier druk aan het tikken. Dan kan ik eindelijk mijn werkstuk inleveren en heb ik vakantie! Tentamen heb ik helaas niet gehaald, was zo zenuwachtig dat ik alleen gebrabbel uitkraamde.

Fijn dat het opschiet met je boek EV.

En Akakia, stom is dat he? Dat je je er niet toe kunt zetten maar dat je wel weet dat het juist energie geeft als je wel zou knutselen. Bij mij helpt het dan vaak om met de laptop op schoot naar voorbeeldjes te gaan zitten kijken.

Zelf weer van alles gekocht. Denk dat ik het maar even verstop, anders komt dat werkstuk niet af. Maar als dat eenmaal af is.....ga ik los! Jihoe! =
Even nieuwsgierig op Google loomknitting ingevuld, echt heel gaaf!
LP, jammer dat je je tentamen niet hebt gehaald maar nu volop storten op je werkstuk.

Loomknitting is enorm leuk.
Jammer van je tentamen, LP. Wanneer moet je je werkstuk afhebben?

Hier gefrustreerd.

Hoor niets meer van mijn uitgever (ga hem zo mailen, denk ik), en met de website lukt het ook al niet zoals ik wil.
Yes, werkstuk ingeleverd! En een mooie voldoende binnen voor een andere opdracht.

Na het typen van dit berichtje ga ik aan de knutsel. Weet niet waar ik beginnen moet want ik heb zoveel gekocht de laatste tijd. Ik heb deze week 40 pakken papier op de kop weten te tikken, zaterdag ga ik een speciale kast halen waar het in past (marktplaats). Leuke eye-catcher, dan wordt het echt een hobbykamer. Zag bij IKEA leuke opbergdozen maar die zijn helaas nergens meer op voorraad en gaan uit het assortiment. Dus op zoek naar iets anders. Ben uitgekeken op die saaie schoenendozen en plastic opbergdozen.

Hopelijk gaat het vakantiegevoel nu ook komen.

Balen EV, ken je niemand in je omgeving die goed is in websites bouwen? Er zijn ook studenten die tegen een laag tarief websites bouwen of je op weg kunnen helpen. En misschien heeft het te maken met de vakantie drukte dat de uitgever niets van zich laat horen? Ervaar het zelf ook de laatste dagen met mails en telefoontjes dat er wat trager wordt gereageerd dan anders.
Goed van je, LP! En nu op naar de knutselkamer c.q. hobbykamer. Leuk om dat allemaal in te richten, zo'n speciale kamer.

Wat de website betreft: ik ga gewoon door. Vandaag ook weer de helpdesk geraadpleegd, en die zijn gelukkig wel snel met antwoorden. Het ziet er nu redelijk uit, maar ik wil nog meer. Ha, dus ik ben voorlopig nog wel even aan het knutselen (en de helpdesk wordt waarschijnlijk gek van mij!).

Uitgever heb ik vanmorgen een mailtje gestuurd en zowaar, hij belde me net aan het eind van de middag. Alles doorgesproken, en yes, mijn boek zal begin volgende week gedrukt zijn!!!!!!!
LP, superdoorzetter dat je werkstuk af is. En nu je hobbykamer mooi maken, een leuk en creatief project.Kijk eens bij de hema of blokker voor opbergdozen.

EV, jij gaat goed met je site (laat de helpdesk maar gek worden, zij zijn immers een helpdesk). Eind volgende week al je boek hopelijk. Laat je even weten of het ook te koop is via bol.com of bij Bruna.

Als je het niet hierneer wilt zetten, je hebt mijn e-mailadres.

EV, fijn dat het boek nu echt echt wordt!

LP, balen van je tentamen, maar goed van je werkstuk!

Steph, hoeveel bomen heb je al 'bebreid'.

En verder naar iedereen die ik vergeet...

Ik vergeet jullie niet, maar heb niet de puf veel te reageren!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ha, het weekendrondedansje!

En nu ook vanwege het mooie weer, wat mij betreft.

Al een wasje buiten gehangen, lekker.

Ik weet begin volgende week meer, wat het boek betreft. En ik hou jullie op de hoogte. Wie mijn echte naam weet, mag natuurlijk ook mijn website (in wording weliswaar) in de gaten houden.
Akakia, nog geen bomen bebreid daar is het te warm voor. Plus ik kan de juist boom/bomen niet vinden.

Dadelijk lekker buiten liggen, zonnebrand uiteraard op mijn lichaam.

Hoe is het met iedereen??

LP, is je hobbykamer al klaar?

En EV's boek, bijna in de winkels?

Hier is het rustig, boek gisteren gekocht dus dat gaat even voor.
Goed!

Vandaag bericht van mijn uitgever gehad.

Deze week krijg ik mijn auteursexemplaren van mijn boek!!

Daarna gaat alles van start. Boeken in winkels, signeersessie, etc. etc. Spannend en leuk! Want al is het niet voor het eerst, je gedachtengoed in boekvorm zien, en dat voor de eerste keer zien en in je handen houden, is geweldig!!

Verder begint mijn website nu echt vorm te krijgen!
EV, ik wil wel een gesigneerde van jouw. Zeg maar waar wanneer ed.

Spannend voor je maar het is niet de eerste keer toch?

Én je website die ook nog eens vorm begint te krijgen
EV, ik heb jouw site alvast onder mijn favorieten staan
Wat leuk Steph!

Dadelijk weer verder met de site. Contactformulier-pagina vind ik niet netjes genoeg, maar het is lastig om dat aan te passen. Daar moet ik echt even voor gaan zitten. En ik wil nog meer dingen doen, en toevoegen, maar dat gaat vandaag niet meer gebeuren.

Net mijn auteursexemplaren van mijn boek ontvangen!!!!

Jippie!!!! Hoera! Champagne!

Het ziet er helemaal super uit, ik ben erg tevreden.
Ik ben hheel nieuwsgierig naar het boek en de website. Hobbykamer is af en ben veel aan het knutselen geweest. In de tuin, dat wel. En ook veel wasjes gedraaid en buiten opgehangen.
Hoe is je hobbykamer geworden, LP? Kun je er fijn zitten en bezig zijn? Heerlijk, zo'n eigen plek! Kun je 'm eens beschrijven? (Of een foto plaatsen?) Ben nieuwsgierig.

Eigen website kun je vinden op deze manier:

als je mijn blogspot weet te vinden (zoek op glaskunst schrijven blogspot, dan kom je er meteen), dan weet je mijn echte naam.

En dan is het:

www.echtenaam.nl

Dus!
Ziet er goed uit die website ev! Wat een aangrijpend verhaal zeg , pfoe.
Ja, het is idd wel een verhaal.

Website is nog niet zoals ik 'm wil hoor. En vandaag flink geschrokken, want ik had iets fout gedaan en alles was weg - gelukkig had ik eerder wél een backup gemaakt en kon de helpdesk de site weer terugzetten.

Maar poehh, wat was dat schrikken..!

De komende dagen durf ik niets meer te doen, denk ik!

Maar goed, ik wil daar nog een gastenboek, een plek om te bloggen, het contactformulier netjes maken, en zo nog wat dingetjes. Voorlopig ben ik nog wel aan het knutselen daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven