Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
donderdag 18 juli 2013 om 17:30
zondag 21 juli 2013 om 10:48
Ja, vandaag vind ik het ook véél te warm, pff. 23 graden is mijn perfecte temperatuur. Lekker gewoon naar buiten zonder jas en je kunt nog wat doen zonder dat je drijft van het zweet.
Heel fijne vakantie Akakia!!!
Mini-meet: leuk, maar ik weet nog steeds niks van mijn uitgever over de signeersessie. Ik denk dat ik hem vandaag ga mailen, ik zit me er echt aan te ergeren dat er niet meer info van zijn kant komt terwijl ik er echt op zit te wachten, bij wijze van spreken. Het is zo raar om zelf het boek al anderhalve week in huis te hebben, en er gebeurt verder niks...!
Heel fijne vakantie Akakia!!!
Mini-meet: leuk, maar ik weet nog steeds niks van mijn uitgever over de signeersessie. Ik denk dat ik hem vandaag ga mailen, ik zit me er echt aan te ergeren dat er niet meer info van zijn kant komt terwijl ik er echt op zit te wachten, bij wijze van spreken. Het is zo raar om zelf het boek al anderhalve week in huis te hebben, en er gebeurt verder niks...!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dinsdag 23 juli 2013 om 10:40
Hier heeft het gisteravond een héél klein beetje geregend, Steph.
Mooie stapelwolken gezien. Maar echt afkoelen deed het niet.
Nu ook weer warm. Ik knutsel niet. Hoewel.. ik heb een t-shirtje 'verbouwd'. Mouwen stuk korter gemaakt, halslijn veranderd, onderkant ook. Erg leuk nu! En allemaal met de hand zitten doen, geen naaimachine hier namelijk.
Oh ja, wie mijn Blogspot nog zou willen zien: dat kan niet meer. Ik heb alle blogs opgeslagen, en 'm vervolgens verwijderd. Nu blog ik op mijn eigen site
Als het goed is hoort mijn uitgever vandaag meer over het signeren.
Mooie stapelwolken gezien. Maar echt afkoelen deed het niet.
Nu ook weer warm. Ik knutsel niet. Hoewel.. ik heb een t-shirtje 'verbouwd'. Mouwen stuk korter gemaakt, halslijn veranderd, onderkant ook. Erg leuk nu! En allemaal met de hand zitten doen, geen naaimachine hier namelijk.
Oh ja, wie mijn Blogspot nog zou willen zien: dat kan niet meer. Ik heb alle blogs opgeslagen, en 'm vervolgens verwijderd. Nu blog ik op mijn eigen site
Als het goed is hoort mijn uitgever vandaag meer over het signeren.
dinsdag 23 juli 2013 om 22:51
Jemig heb op internet in de lokake krant gelezen maar wat een ravage heeft het noodweer hier achtergelaten. Volgens het nieuws is het in drie plaatsen in Nederland enorm te keer gegaan. Ja, woon ik in één van die drie dus......... Daarom hebben wij een (gelukkig) dunne boom in onze tuin. Gelukkig is de val gebroken door een muur en de zeer sterke schutting, alleen ligt hij op de hottub...... Voorlopig geen schade te zien, morgen de gemeente bellen. Politie heeft de handenvol aan ergere schade vind ik.
dinsdag 23 juli 2013 om 23:01
Ik weet niet welke drie plaatsen bedoeld worden, maar hier (midden van het land) is het ook ontzettend tekeer gegaan. De regen kwam via de ventilatieroosters het huis binnen, het regende gewoon horizontaal
Laatste dagen veel werkgerelateerde dingen afgemaakt, nog even mijn tas uitruimen en dan ben ik echt helemaal klaar.
Knutseltechnisch hebben we gisteren stenen en dennenappels gezocht in het bos, ze beschilderd en er glitters op geplakt, zodat het nu een schat van robijnen en smaragden en diamanten is.
Ik vond het best creatief van mezelf, zeker in die hitte!!!
Laatste dagen veel werkgerelateerde dingen afgemaakt, nog even mijn tas uitruimen en dan ben ik echt helemaal klaar.
Knutseltechnisch hebben we gisteren stenen en dennenappels gezocht in het bos, ze beschilderd en er glitters op geplakt, zodat het nu een schat van robijnen en smaragden en diamanten is.
Ik vond het best creatief van mezelf, zeker in die hitte!!!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
donderdag 25 juli 2013 om 16:19
Akakia, ze noemde alleen noord-limburg en brabant. Maar ik geloof je als je zegt dat de regen bij jouw naar binnen kwam via de ventilatorroosters.
Wat creatief van je in deze hitte, leuk dennenappels met glitters.
Geen schade, netjes opgeruimd. Hadden de konijnen gratis eten, ik wilde een aantal takken houden voor hun.
Zojuist aan de achterkant gekeken, boom is opgeruimd. Die was afgebroken.
Wat creatief van je in deze hitte, leuk dennenappels met glitters.
Geen schade, netjes opgeruimd. Hadden de konijnen gratis eten, ik wilde een aantal takken houden voor hun.
Zojuist aan de achterkant gekeken, boom is opgeruimd. Die was afgebroken.
donderdag 25 juli 2013 om 17:26
Zoooo.. het forum is er weer!
Is er een post van mij verwijderd?
Ik had iets geschreven over het weer, volgens mij.
Nou ja. Dinsdagavond was dat, ik was niet thuis, en toen ik naar huis reed zag ik ook overal takjes en plassen water, en bij ons had de oprit half blank gestaan.
Oh wacht, nu weet ik het weer. Ik had op jouw post gereageerd, Akakia, over het knutselen. Ik vond het creatief!
Is er een post van mij verwijderd?
Ik had iets geschreven over het weer, volgens mij.
Nou ja. Dinsdagavond was dat, ik was niet thuis, en toen ik naar huis reed zag ik ook overal takjes en plassen water, en bij ons had de oprit half blank gestaan.
Oh wacht, nu weet ik het weer. Ik had op jouw post gereageerd, Akakia, over het knutselen. Ik vond het creatief!
vrijdag 26 juli 2013 om 09:34
Actueel nieuws op mijn website!
En zonder te knutselen, want ik weet nu hoe het allemaal moet. Tenminste, dat wat ik wil doen op de site. Ik wil het contactformulier nog netjes maken, maar nu niet (teveel aan hoofd). Leuk hoor, zo'n site!
Houden jullie het nog een beetje uit met de hitte?
Hier was het net erg bewolkt, nu begint het lichter te worden. Het is wel benauwd.
En zonder te knutselen, want ik weet nu hoe het allemaal moet. Tenminste, dat wat ik wil doen op de site. Ik wil het contactformulier nog netjes maken, maar nu niet (teveel aan hoofd). Leuk hoor, zo'n site!
Houden jullie het nog een beetje uit met de hitte?
Hier was het net erg bewolkt, nu begint het lichter te worden. Het is wel benauwd.
vrijdag 26 juli 2013 om 16:39
EV, het is hier (logisch) ook enorm benauwd. Ik doe zo weinig mogelijk. Eem fikse regenbui (zonder dat noodweer) die de warmte weghoud is welkom. Vrees dat we nog moeten wachten.
Vriend is vandaag aan een muur begonnen van de badkamer, helaas kwam hij er na vier lagen achter dat een gedeelte schuinliep (gelukkig een klein gedeelte) maar daardoor weer iets afbreken en dat is gewoon k****te. Hij is nu gestopt omdat hij ook last van zijn elleboog kreeg, gaat uiteraard niet naar de dokter voor zou iets wat de hele tijd terugkomt........
Hopelijk gaat het morgen weer.
Vriend is vandaag aan een muur begonnen van de badkamer, helaas kwam hij er na vier lagen achter dat een gedeelte schuinliep (gelukkig een klein gedeelte) maar daardoor weer iets afbreken en dat is gewoon k****te. Hij is nu gestopt omdat hij ook last van zijn elleboog kreeg, gaat uiteraard niet naar de dokter voor zou iets wat de hele tijd terugkomt........
Hopelijk gaat het morgen weer.
vrijdag 26 juli 2013 om 22:34
Pfffffffffffffffff benauwd ook hier.
Het rommelt en ruikt naar regen, maar daar blijft het ook bij. Afkoelen ho maar...
Ik heb van de week allerlei foto's gemaakt van speelgoed en knuffels van de kinders, en heb daar digitaal twee 'leesboekjes' van gemaakt, met onder de foto's de woorden. De oudste is 5 en begint steeds meer letters te kennen en leren. Misschien vindt-ie het leuk om zo een beetje te oefenen. En ach, de jongste kan niet achter blijven vind ik dan.
Verder gisteren ook twee schilden, zwaarden en riemen van papier geknutseld met de oudste. Die dus nu de hele dag ridder is!
Iedere dag bedenk ik 's ochtends dat ik verder wil knutselen (remember het papierrolletjesproject ), maar helaas, iedere avond te warm en lui.. Misschien morgen
Het rommelt en ruikt naar regen, maar daar blijft het ook bij. Afkoelen ho maar...
Ik heb van de week allerlei foto's gemaakt van speelgoed en knuffels van de kinders, en heb daar digitaal twee 'leesboekjes' van gemaakt, met onder de foto's de woorden. De oudste is 5 en begint steeds meer letters te kennen en leren. Misschien vindt-ie het leuk om zo een beetje te oefenen. En ach, de jongste kan niet achter blijven vind ik dan.
Verder gisteren ook twee schilden, zwaarden en riemen van papier geknutseld met de oudste. Die dus nu de hele dag ridder is!
Iedere dag bedenk ik 's ochtends dat ik verder wil knutselen (remember het papierrolletjesproject ), maar helaas, iedere avond te warm en lui.. Misschien morgen
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
vrijdag 26 juli 2013 om 22:40
vrijdag 26 juli 2013 om 23:46
zaterdag 27 juli 2013 om 11:39
Dank je voor het compliment Akakia, ik ben ook erg trots op mijn website! Leuk zeg, dat je zoiets hebt gemaakt voor je kinderen. Wat vinden de kindjes ervan? Ik vind het knutselen hoor, ook die schilden, zwaarden en riemen van papier! Goed bezig!
Steph, bedankt (voor de bestelling).
Strijken, daar krijg ik nou last van mijn elleboog van. Lastig trouwens hé, dat klussen meestal op méér werk uitdraait dan je dacht toen je aan een klus begon.
Het regent hier, onweer lijkt wel voorbij te zijn. Hor in raam, dat geeft tenminste wat verkoeling hier bij de pc.
Steph, bedankt (voor de bestelling).
Strijken, daar krijg ik nou last van mijn elleboog van. Lastig trouwens hé, dat klussen meestal op méér werk uitdraait dan je dacht toen je aan een klus begon.
Het regent hier, onweer lijkt wel voorbij te zijn. Hor in raam, dat geeft tenminste wat verkoeling hier bij de pc.
zaterdag 27 juli 2013 om 14:54