Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
LP, knutselen in de tuin telt ook hoor. Gelukkig is de hobbykamer ook af.

Het verhaal van EV is idd heftig.

EV, ik wilde er vandaag al op maar dat ging niet (stond forbidden) maar gelukkig is hij gemaakt. Heb me al ingelogd! Succes er verder mee.

Je boek is er

Heb vandaag op het werk gebreid en tegelijkertijd gezongen (tja daar zijn wij vrouwen goed in, twee dingen....). De vrouw waarvan het breiwerk was vond het wel aardig van mij omdat zij het niet meer zo goed kan.
Breien en zingen, wat gezellig!

Manlief is nu mijn boek aan het lezen, voor het eerst, want hij mocht mijn manuscript niet lezen. Is nu 50 pgs. ver. En hoewel hij natuurlijk alles uit de eerste hand heeft meebeleefd, vindt hij het toch heftig om het zo te lezen. Ja, zwart op wit hé, dat maakt het heel echt allemaal.

Maar goed, ik beschouw het als een compliment, als een boek je raakt. Dan is het goed geschreven.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat de site betreft Steph: dat kwam dus door mijn domme fout. Ik moet niet aan mijn site werken als mijn hoofd te vol is met andere dingen. En gisteren was dat boek daar.. en nog wat anders gebeurde.. dus dan ben ik niet geconcentreerd genoeg. Les voor de volgende keer. En gelukkig, gelukkig is daar dan nog die reddende helpdesk!
voor het weekend

voor EV's boek

voor de werkstukken van LP

voor de multitasking van Steph

voor iedereen die ik vergeet
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ha, wat leuk Ak!

Hoe gaat het met jou?
Iedereen nog leuke knutselplannen voor dit weekend?
Moe EV, erg aan vakantie toe. Momenteel bestaat mijn leven uit al die dingen die je moet doen in je leven en slapen

Over een week eindelijk vrij. Dan hopelijk weer rust en energie om iets creatiefs te gaan doen.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Akakia, en daar is het weekend dan dusd (hoop ik voor je) kun je uitrusten.

LP, niets creatiefs hier. Misschien wat loomknitting dat schiet al iets op. En vechten met garen wat uitzichzelf draait.

EV, als je boek je man raakt dan is het goed geschreven.

Donderdag op werk wilde ik met een rolstoel achteruit gaan en ben ik door mijn knie gegaan (ach die deed het toch al niet super). Gisteren wilde ik de groene bak pakken om konijnen een schone kooi te geven weer door die knie gegaan. En hij deed toch pijn coldpack op gedaan (moest van vriend) maar had het beter in de magnetron kunnen doen ipv vriezer. Maar ben de nacht wel doorgekomen. Vandaag rustig aandoen.
Ik hoop dat je ook een beetje kunt uitrusten in het weekend, Akakia. Moeten, en moeten, daar word je ook moe van hé..

Steph, sterkte met je knie. Klinkt heftig, 2x zo achter elkaar. Je zegt dat ie het al niet super deed.. had je er al langer problemen mee?

Hier geen geknutsel, behalve website-geknutsel.

(Als ik durf.)

Mag ik even zeggen dat ik het leuk vind dat er meer geschreven wordt? Hoeft echt niet alleen over geknutsel te gaan, toch?
EV, ja dat mag je zeggen hoor. is ook leuker. Veel plezier met knutselen aan je site.

Ik heb al vanaf mijn 14de er last van, toen blesseerde ik mijn knie met voetballen (jaaa meisjesvoetballen), ik moest ermee stoppen. Daarna jazz-ballet gedaan, ging wel. En nu zumba. Binnensporten is geen probleem overigens. Hotpack heeft al iets gescheelt, dadelijk nog eens een keer en dan kijken of ik vanavond bij de konijnen schoon kan maken. (gelukkig ligt er niet veel).
Dat is al lange tijd zeg! Is er dan destijds niets aan gedaan? Maar het klinkt ook als iets 'waarmee je hebt leren leven', klopt dat? Meidenvoetbal is nu helemaal in trouwens, begrijp ik, de NL leeuwinnen, haha!

Ik heb gisteravond een gastenboek geïnstalleerd op mijn site - zei ze trots. Nu nog testen of het ook werkt en er iets geschreven kan worden.

*en zo knutselt ze weer verder*
Destijds was het gewoon stoppen met voetballen (jaren 80) en ja ik heb er mee leren leven. Hoort gewoon bij mij.

Ja, de NL leeuwinnen gaan nu ook goed.

Ga eens naar dat gastenboek van jouw.
Steph, even zo want mail kwam terug:

ja, het gastenboek werkt nog niet (terwijl het wel goed geïnstalleerd is), ik ben er nu mee bezig, maar ik kom er nog niet uit. Hoop het wel in de loop van vandaag op te lossen!

*haat/liefde-verhouding met Joomla*
Ik kreeg dus wél een melding in mijn mail. Dat wel.
Komt wel goed EV.

Ik ga dadelijk de shit van de konijnen opruimen anders word het daar zo vies. Die beesten moeten ook, net als wij, een goed leven hebben.
Natuurlijk!

Ik gebruik de nieuwste Joomla versie en daarin werkt dit gastenboek niet, dat bleek het probleem te zijn. Voorlopig (?) heb ik besloten af te zien van een gastenboek, na enig heen en weer gemaild met de helpdesk, omdat er toch wel heel veel spam op je af komt. En dáár zit ik niet op te wachten, pc- en sitevervuiling..

Nu eindelijk eens andere dingen gaan doen!

Oké, ik heb wel net gegeten en met de hond gelopen, maar ik heb wel even genoeg van de pc voor nu.
Elmervrouw, dank je wel!
Waar zit de any-key?
Ik kom weer even zwaaien, ik leef nog. Meelezen doe ik altijd hoor

Hier geen geknutsel, zware weken achter de rug met een erg zieke opa (incl. ziekenhuisopname), gelukkig volgende week op vakantie.
Bootje, heel veel sterkte met je opa Dat hij nog lang onder jullie mag zijn. Alvast fijne vakantie.

Houston, hoe gaat het met je?
Houston, graag gedaan. Af-en-toe meelezerT hier.

Sterkte met je opa, Bootje. Ik wens je ook alvast een fijne vakantie, waar ga je heen als ik vragen mag?

Hoe is het met de konijnen, Steph?
EV, de konijnen liepen eerst in de weg tijdens het schoonmaken (doen ze altijd) maar vriend wist ze af te leiden met wat onkruid. Het gaat dus goed met de mannen.

Hoe is het met je boek, waar, wanneer, hoelaat???
Ja, dat werkt natuurlijk altijd goed, afleiden met onkruid.

Een geweldige afleiding, onkruid. Dat ik dat niet eerder wist.

Nu het boek.

Als het goed is volgende week zaterdag een signeersessie hier in naburige plaats, gevolgd door nog twee andere in andere plaatsen.

Wanneer het precies in de winkel ligt, weet ik nog niet. Dat gaat wél allemaal deze week gebeuren. Ik heb met de uitgever afgesproken dat dé officiële datum van uitkomen 18 juli is. De verjaardag van mijn dochter. Vond ik wel heel speciaal, en nu kan het ook wat timing e.d. betreft.
Sterkte met je opa Bootje. Gaat het al iets beter met hem?

Wat spannend allemaal Ev. Het is bijna zover!

En voor de mensen die ik vergeten ben een zwaai.
Oh en Steph, sterkte met je knie!
Even juichen!

Mijn site is zo ongeveer af nu, zo gaaf dat ik dat zelf gedaan heb!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven