Kunst: waar kopen?

15-08-2020 17:24 30 berichten
Ik zoek een beschilderd canvas (geen foto op doek). Bij meubelzaken is het aanbod te beperkt. Online wil ik niet kopen, wil het eerst zien. Waar kan ik het best heen voor een ruim aanbod aan canvassen? Stijl mag modern minimalistisch zijn.
Alle reacties Link kopieren
Farizia schreef:
15-08-2020 20:02
Hoeveel betaal je dan ongeveer voor zo'n werk?
Dat hangt natuurlijk af van wat je precies koopt en hoe bekend de kunstenaar is. Ik heb o.a. werk van Corneille gekocht en dat is uiteraard duurder dan werk van een onbekende of minder bekende kunstenaar. Maar mijn duurste werk was volgens mij 1100 euro. Goedkoopste rond de 400 euro.
Am Yisrael Chai!
Op www.kunstkopie.nl kun je voor minder dan € 1000,- een handgeschilderde kopie in olieverf laten maken van je favoriete schilderij.
elfjetwaalfje wijzigde dit bericht op 16-08-2020 13:53
1.49% gewijzigd
Love is the meaning of life
elfjetwaalfje schreef:
16-08-2020 05:26
Op www.kunstkopie.nl kun je voir minder dan € 1000,- een handgeschilderde kopie in olieverf laten maken van je favoriete schilderij.
Ja heb het gezien maar de schilder moet 70 j dood zijn ivm auteursrecht.. ik heb een werk gezien dat ik prachtig vind maar net geen 3000 euro kost, ik vind het teveel denk ik. Schilder leeft nog dus laten naschilderen zou plagiaat zijn, dat gaan ze niet doen
elfjetwaalfje schreef:
16-08-2020 05:26
Op www.kunstkopie.nl kun je voor minder dan € 1000,- een handgeschilderde kopie in olieverf laten maken van je favoriete schilderij.
Als je toch behoorlijk wat geld uit gaat geven dan zou ik gaan voor iets origineels. Verschrikkelijk, zo'n kopie. Dan heb ik nog liever een mooie print. Er is genoeg moois te koop. Je kunt ook altijd nog op Etsy kijken.
Etsy heeft toffe dingen inderdaad!

Zucht gisteren heel de dag rondgereden op zoek naar een canvas... Vandaag ga ik naar een meubelwinkel om een bureaulamp. Ben per ongeluk 3 canvassen tegengekomen die ik wil... 1 direct gekocht, het ander bekijk ik morgen nog ns. Vind m geweldig maar is mogelijks te flets (licht canvas op witte muur) waardoor ie niet tot z'n recht komt. Zou wel overwegen om m'n muur in een andere kleur te steken zodat ik hem toch kan hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven