Kwaliteit dekbedden Pip Studio

19-06-2010 09:25 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al enige tijd fan van de dekbedden van Pip studio en wil er binnenkort 1 gaan kopen. Nu vraag ik me of of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de kwaliteit van deze dekbedden. Hoe houden ze zich na een aantal wasbeurten? Ze zijn natuurlijk niet heel goedkoop....
Je vindt ze niet heel goed maar wil weten hoe ze zich houden na een aantal wasbeurten? Niet heel goed lijkt me dan?
quote:Work schreef op 19 juni 2010 @ 09:25:

Ik ben al enige tijd fan van de dekbedden van Pip studio en wil er binnenkort 1 gaan kopen. Nu vraag ik me of of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de kwaliteit van deze dekbedden. Hoe houden ze zich na een aantal wasbeurten? Ze zijn natuurlijk niet heel goed....Niet heel goedkoop bedoel je. Ik heb er een aantal voor mijn dochter en die zijn nog steeds prachtig, ik was ze op 60 graden, binnenstebuiten maar ze zijn nog steeds als nieuw.
Ik heb er ook een paar,wel duur maar na een aantal jaren en veel wassen zij ze nog wel mooi(ietsiepietsie lichter geworden).

Ik stop ze ook in de droger en hoef ze daarna ook niet te strijken!

Ik vind ze het geld echt waard!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Sorry Esra, daar moet staan goedkoop... Zal het even aanpassen.
Bedankt voor jullie reactie. Lijkt goed dus!
Heel leuk! Wel als je onder de 14 bent..
Haha, ieder z'n ding xxx.Voor de slaapkamer vind ik het een heel leuk stijltje.
Je hoeft niet onder de 14 te zijn om ze leuk te vinden hoor xxx

De kwalitiet is prima! Ze slapen ook heerlijk omdat het een hele soepele/zachte stof is.
Ik vind de kwaliteit ook supergoed en voor alle leeftijden hoor.

Deze vind ik erg mooi ook:

Ja, die is mooi idd! Dat is ook wel een beetje het probleem, het is lastig kiezen.
Ik heb ook 2 dekbedden van Pip, ze zijn inderdaad niet goedkoop maar.....

als je ze voor gebruik even een nacht in een emmer koud water met azijn zet (blijven de kleuren mooi) en ze in het vervolg binnenste buiten wast dan kan je er heel lang plezier van hebben!

En alleen voor onder de 14? Ehm....zal maar niet zeggen hoe oud ik ben hahaha! Maar goed, het moet je smaak zijn!
Ik heb er ook een en vind het een topding! Wassen op 60 graden en in de droger. Blijft mooi en is lekkere stof!

Kost wat, maar dan heb je ook wat
quote:xxx schreef op 19 juni 2010 @ 10:23:

Heel leuk! Wel als je onder de 14 bent..En vrijgezel bent. Mijn man zou acuut op de bank gaan slapen als er zoiets op ons bed zou liggen.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
quote:Dejavu schreef op 21 juni 2010 @ 12:59:

[...]

En vrijgezel bent. Mijn man zou acuut op de bank gaan slapen als er zoiets op ons bed zou liggen.Haha...MitMan was ook niet echt blij met het dekbedovertrek. En dat is een enrom understament. Maar inmiddels is hij er een heel klein beetje aan gewend....
Hahaha! Zo denkt mijn man er ook over.

Binnenkort ga ik een logeerkamer inrichten. Met Pip.

[...]

En vrijgezel bent. Mijn man zou acuut op de bank gaan slapen als er zoiets op ons bed zou liggen.Dan zou man fijn mogen opdonderen naar de logeerkamer als hij wat te miepen heeft. Tot nu toe heb ik trouwens geen klachten gehad van het mannelijke ras over mijn pip-dekbedden.

[...]

En vrijgezel bent. Mijn man zou acuut op de bank gaan slapen als er zoiets op ons bed zou liggen.Dat zou mijn vriend nou echt niets interesseren. Als het dekbed en kussen wat erin zit maar o.k. is.
Tsja... mijn man slaapt het liefste onder zijn Kuifje-in-Egypte-dekbedovertrek.

Dan valt PiP nog wel mee

Zelf hou ik van simpel en strak, dus het is mijn smaak niet.
Bedankt voor jullie reacties. Mijn vriend vind het wel druk maar heeft er verder geen moeite mee. Grappige is dat ik normaal vn strak en rustig hou en dit het tegenovergestelde is. Vind juist daarom leuk denk ik. Eff helemaal wat anders. Voor de slaapkamer kan dat best.
TO, dan er gewoon voor gaan! En mannen mogen niet klagen, alsof ze zoveel gelukkiger worden van hun eigen dekbed. En vaak gaan ze liggen en gaan de ogen dicht, so... Ik ga binnenkort ook voor Pip (bloemetjesgek), zeker nu ik weet dat de kwaliteit goed is!
Kan aan mijn verstandhouding met man liggen maar Ik heb er nog nooit aangedacht hem te vragen wat hij van het dekbedovertrek vind, het zal hem een zorg zijn als hij er maar ondermag. Als is het helemaal roze met konijntjes of barbiepoppen, volgens mij ziet het niet eens.

Anders is het als ik voor zoon een roze oevrtrek koop, dat mag dan weer niet van man (en ook niet van zoon trouwens).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven