lekkere recepten

12-07-2010 16:55 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo met deze warme dagen is het fijn niet zo lang in de keuken te staan. Is er iemand met een lekker en makkelijk recept. (als het kan ook nog een beetje gezond en zonder fruit).

Ik heb voor jullie er vast een die hier erg in de smaak valt:

bakje champignons, 1 rode paprika, en 2 grote uien snijden en bakken samen met 2 teentjes knoflook. 1 of 2 blikjes tonijn erbij. Potje creme fraise erbij. Op smaak brengen met peper en zout. Penne koken en er doorheen roeren en klaar.
In de index van Eten staan ook koude gerechten

En anders staan ze vast wel wat boven aan in de lijst van Eten.
quote:Kroes schreef op 12 juli 2010 @ 17:17:

In de index van Eten staan ook koude gerechten

En anders staan ze vast wel wat boven aan in de lijst van Eten.

Waar is mijn tekst?

Nou nog een keer.

Klopt Kroese, alles staat in de index op een paar na, die zal ik er nog even inzetten. Er zijn van de week nog 2 geopend over koud eten met dit warme weer, voor koude gerechten. Die 2 staan nog bovenaan bij de etenpijler. Zal die meteen vanavond even bij de Index toevoegen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
- zak voorgekookte krieltjes

- 2 varkenshaasjes

- 4 flinke (of 8 kleine) plakken Italiaanse ham

- trostomaatjes

- olijfolie

- 1 teentje knoflook, fijgehakt

- rozemarijn (vers of potje)

- zout en peper

Overn voorverwarmen op 200 graden, bakplaat invetten of bekleden met bakpapier. Krieltjes mengen met schep olijfolie, peper en zout (gaat handig in een plastic zakje) en 20 minuten in de oven. Ondertussen de varkenshaasjes halveren, insmeren met mengsel van knoflook, rozemarijn en 1 el olijfolie en omwikkelen met Italiaanse ham (vastzetten met cocktailprikkertje of keukentouw). Nog 15 bij aardappeltjes in oven leggen. Tot slot nog 5 minuten een paar plukjes trostomaatjes erbij leggen. Et voila - geen werk, geen afwas en errug lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven