Matrassen test

27-10-2012 10:21 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen allemaal...

Een kleine 10 jaar geleden hebben we onze latex matrassen de deur gewezen en nieuwe koudschuim matrassen gekocht.

Beide bevielen prima, maar koudschuim gaat minder lang mee en dat wordt nu merkbaar.

Doordat we het afgelopen jaar erg veel onkosten hebben gehad, kunnen we geen hele dure matrassen veroorloven.

Nu mijn vraag;

Volgens Google heeft de consumentenbond dit jaar matrassen getest en die test zou ik graag willen hebben.

Is er hier iemand die mij daaraan zou kunnen helpen?
Alle reacties Link kopieren
Beste koop: Beter Bed Easy pocket ¤100
Wij stonden 2 weken geleden ook voor de keus. Vroeger een latex matras gehad en 8 jaar geleden op stevige pocketvering met latex afdekking overgegaan. Voor man (ruim boven 100kg) de ideale matras, omdat hij ook veel transpireert. Ik heb het gauw koud en de matras lag veel te hard voor mij. Maar dat zou wennen zei men, nou mooi niet! De laatste jaren veel rugklachten gehad en ik kwam 's morgens gebroken uit bed. Dus op zoek naar andere matrassen. Dagenlang internet afgespeurd naar recensies en bedrijven gebeld. Ik wilde in ieder geval slaapgarantie en niet dat met de bedden weer doorverkoopt (zoals bij IKEA, want er staat nergens dat ze vernietigd worden). Uiteindelijk met een goed gevoel bij partnerslaapsystemen (kun je op internet opzoeken) naar de showroom geweest. Deze meneer zei dat het niet belangrijk was hoe je in bed stapt, maar hoe je er uit stapt en dat is voor ieder anders. Uiteindelijk heb ik een traagschuim/koudschuim) gekocht en mijn man een koudschuim. Mij bevalt die prima, ik kom weer goed mijn bed uit, mijn man kreeg rugpijn. Hij gaat nu dus een pocket met koudschuim proberen. Je mag de tijk afristen en houden en de binnenkant wordt dus vervangen. De matrassen hebben allemaal een standaard hoogte en zijn dus uitwisselbaar, ja mag max 14 dagen proefslapen. Misschien is dat wat voor jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven