Meerwaarde aankoopmakelaar?
zondag 22 september 2019 om 08:33
Wij denken erover om een aankoopmakelaar in te schakelen om eerder op de hoogte te zijn van nieuw aanbod op de woningmarkt.
Wie heeft hier ervaring mee?
Kreeg je zo toegang tot aanbod voor het op Funda komt?
Wat bedroegen de kosten ongeveer?
Vond je het de moeite waard?
We zoeken een huis in het hogere segment; niet in de Randstad.
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Wie heeft hier ervaring mee?
Kreeg je zo toegang tot aanbod voor het op Funda komt?
Wat bedroegen de kosten ongeveer?
Vond je het de moeite waard?
We zoeken een huis in het hogere segment; niet in de Randstad.
Ik hoor graag jullie ervaringen!
maandag 23 september 2019 om 00:21
Wij hebben onlangs ons huis verkocht. Wij konden kiezen uit veel biedingen, en het was opvallend dat de mensen zonder makelaar veel lager boden dan degenen met makelaar. Ze hadden dus geen goed beeld van de marktwaarde van ons huis. Uiteraard hebben wij een bod geaccepteerd van een bieder met makelaar.
Ik zou dus zelf nu wel een aankoopmakelaar inschakelen. Maar dat ligt ook aan de markt. Wij wonen in een populaire stad in de Randstad dus je moet precies weten wat je doet, anders kom je er echt niet tussen.
Ik zou dus zelf nu wel een aankoopmakelaar inschakelen. Maar dat ligt ook aan de markt. Wij wonen in een populaire stad in de Randstad dus je moet precies weten wat je doet, anders kom je er echt niet tussen.