Naam voor Bobtail pup
vrijdag 15 juli 2011 om 20:15
Nog 6 weken en dan hebben we de pup in huis!!
We zouden eigenlijk voor een reu gaan, en daar hebben we al een naam voor, maar aangezien er maar 1 reutje is geboren in het nestje, en derest allemaal teefjes zijn, zit de kans erin dat we toch een teefje krijgen.
We zijn namelijk nr 4 op de lijst, dus grote kans dat de reu al weg is. (Toch ook leuk, een extra vrouw in huis, met al die mannen om me heen!!) Maar goed.
Kan maar geen leuke naam bedenken.
Het is natuurlijk een groot ras. Het moet iets stoers zijn, een krachtige naam. Niet iets Engels. Ga zelf meer de Nederlandse en Scandinavische kant op.
Iemand een idee?
Vond zelf Guus(je) of Sjors wel leuk. Kan ook voor een teefje toch? Maar dat vind man weer niet leuk.
Voor een reutje had ik overigens ook Guus
We zouden eigenlijk voor een reu gaan, en daar hebben we al een naam voor, maar aangezien er maar 1 reutje is geboren in het nestje, en derest allemaal teefjes zijn, zit de kans erin dat we toch een teefje krijgen.
We zijn namelijk nr 4 op de lijst, dus grote kans dat de reu al weg is. (Toch ook leuk, een extra vrouw in huis, met al die mannen om me heen!!) Maar goed.
Kan maar geen leuke naam bedenken.
Het is natuurlijk een groot ras. Het moet iets stoers zijn, een krachtige naam. Niet iets Engels. Ga zelf meer de Nederlandse en Scandinavische kant op.
Iemand een idee?
Vond zelf Guus(je) of Sjors wel leuk. Kan ook voor een teefje toch? Maar dat vind man weer niet leuk.
Voor een reutje had ik overigens ook Guus
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
zaterdag 16 juli 2011 om 22:04
Ja, ze krijgt iets met een S mee. Net als onze vorige Bobtail trouwens.
Die heette officieel Princes Shannon of the Elbe-Urstromtal nogwat.
Dat werd door mijn man afgekort tot Sandy. (Niet mijn keuze, maar toen was ik nog niet in beeld zeg maar )
Ze komen toch niet checken hoe je je hond thuis noemt... Dus ik ga me niks aantrekken van die beginletter.
Die heette officieel Princes Shannon of the Elbe-Urstromtal nogwat.
Dat werd door mijn man afgekort tot Sandy. (Niet mijn keuze, maar toen was ik nog niet in beeld zeg maar )
Ze komen toch niet checken hoe je je hond thuis noemt... Dus ik ga me niks aantrekken van die beginletter.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
zaterdag 16 juli 2011 om 22:10
Noujah, ik heb nog 6 / 7 weken (ligt eraan wanneer we terug zijn van vakantie). Ze zijn pas 2 weken. Ben benieuwd welke naam de fokker gaat geven. Misschien kan ik daar iets aan sleutelen tot een leuke roepnaam. Hij is niet zo scheutig met informatie op dit moment.
Hij vertelde eerst de honden wat rust te gunnen. (Logisch) En na een paar weken iedereen (op de wachtlijst) te bellen en uit te nodigen om te komen kijken.
Heeft t heel druk met de pups, dus de site is ook niet echt up to date. Jammer hoor
Hij vertelde eerst de honden wat rust te gunnen. (Logisch) En na een paar weken iedereen (op de wachtlijst) te bellen en uit te nodigen om te komen kijken.
Heeft t heel druk met de pups, dus de site is ook niet echt up to date. Jammer hoor
maandag 15 augustus 2011 om 09:05
Tegen al mijn verwachtingen in.... wordt het MOLLY
Haha, Engels en een Y. Wat ik niet wilde... maar goed.
Op de een of andere manier past deze naam.
Als je der ziet, is het gewoon een Molly!
Mollig, pluizig, zacht en lief.
maandag 15 augustus 2011 om 09:08
quote:Spininhoek schreef op 15 augustus 2011 @ 09:05:
Leuk, ik schreef die naam en dacht dat je er niet voor zou gaan. Mijn hamster heette Molly .
Veel plezier met je hond!!!
Leuk, ik schreef die naam en dacht dat je er niet voor zou gaan. Mijn hamster heette Molly .
Veel plezier met je hond!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 15 augustus 2011 om 09:11
Dankjewel!
Tja, zo maf is dat, als je het beestje ziet, is het gewoon een Molly en dan past de naam. En hoewel je in eerste instantie denk, mwoahh, denk je later JA! Het is een Molly!
En passen al die leuk bedachte originele zweedse namen toch niet helemaal
Tja, zo maf is dat, als je het beestje ziet, is het gewoon een Molly en dan past de naam. En hoewel je in eerste instantie denk, mwoahh, denk je later JA! Het is een Molly!
En passen al die leuk bedachte originele zweedse namen toch niet helemaal