Naam voor Bobtail pup
vrijdag 15 juli 2011 om 20:15
Nog 6 weken en dan hebben we de pup in huis!!
We zouden eigenlijk voor een reu gaan, en daar hebben we al een naam voor, maar aangezien er maar 1 reutje is geboren in het nestje, en derest allemaal teefjes zijn, zit de kans erin dat we toch een teefje krijgen.
We zijn namelijk nr 4 op de lijst, dus grote kans dat de reu al weg is. (Toch ook leuk, een extra vrouw in huis, met al die mannen om me heen!!) Maar goed.
Kan maar geen leuke naam bedenken.
Het is natuurlijk een groot ras. Het moet iets stoers zijn, een krachtige naam. Niet iets Engels. Ga zelf meer de Nederlandse en Scandinavische kant op.
Iemand een idee?
Vond zelf Guus(je) of Sjors wel leuk. Kan ook voor een teefje toch? Maar dat vind man weer niet leuk.
Voor een reutje had ik overigens ook Guus
We zouden eigenlijk voor een reu gaan, en daar hebben we al een naam voor, maar aangezien er maar 1 reutje is geboren in het nestje, en derest allemaal teefjes zijn, zit de kans erin dat we toch een teefje krijgen.
We zijn namelijk nr 4 op de lijst, dus grote kans dat de reu al weg is. (Toch ook leuk, een extra vrouw in huis, met al die mannen om me heen!!) Maar goed.
Kan maar geen leuke naam bedenken.
Het is natuurlijk een groot ras. Het moet iets stoers zijn, een krachtige naam. Niet iets Engels. Ga zelf meer de Nederlandse en Scandinavische kant op.
Iemand een idee?
Vond zelf Guus(je) of Sjors wel leuk. Kan ook voor een teefje toch? Maar dat vind man weer niet leuk.
Voor een reutje had ik overigens ook Guus
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
vrijdag 15 juli 2011 om 21:07
Misschien heel offtopic, (mag dat in een eigen topic? haha) mare, Mal, je kent me niet, maar ik heb je wel een beetje gevolgd, dat je zwanger was van je 2e. En dat je daar best wel lang op moest wachten, nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat t is geworden?
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
vrijdag 15 juli 2011 om 21:11
quote:Spininhoek schreef op 15 juli 2011 @ 21:07:
Misschien heel offtopic, (mag dat in een eigen topic? haha) mare, Mal, je kent me niet, maar ik heb je wel een beetje gevolgd, dat je zwanger was van je 2e. En dat je daar best wel lang op moest wachten, nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat t is geworden?
Het is een jongetje! Hij is nu al 3 maand en echt een liefje
als je snel bent kun je even een linkje kijken haal ik hem zo weer weg
Het is een jongetje! Hij is nu al 3 maand en echt een liefje
als je snel bent kun je even een linkje kijken haal ik hem zo weer weg
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 15 juli 2011 om 21:19
quote:Maleficent schreef op 15 juli 2011 @ 21:16:
Ja, alles gaat goed. Het is een heel lief ventje
Zijn grote broer is ook erg gek op hem. Wil hem de hele dag kussen enzo.
Ben je al van het verboden voor zwangeren topic af Eva?
Fijn! Heerlijk van genieten!
Het verboden topic is doodgebloed, schrijf nu bij de prikbitches, helaas nog niet zwanger geworden, nu even pauze en dan gaan we beginnen met IVF.. Maar ik hou de moed erin!
Ja, alles gaat goed. Het is een heel lief ventje
Zijn grote broer is ook erg gek op hem. Wil hem de hele dag kussen enzo.
Ben je al van het verboden voor zwangeren topic af Eva?
Het verboden topic is doodgebloed, schrijf nu bij de prikbitches, helaas nog niet zwanger geworden, nu even pauze en dan gaan we beginnen met IVF.. Maar ik hou de moed erin!
vrijdag 15 juli 2011 om 21:20
vrijdag 15 juli 2011 om 21:23
quote:Eva82 schreef op 15 juli 2011 @ 21:19:
[...]
[...]
vrijdag 15 juli 2011 om 21:41
Jaaa, Ik had ook Klara op mn lijstje. Maar was ook weer niet leuk.
Klara en Asa van Linus...
Heb net mijn encyclopedie doorgebladerd, maar kom alleen leuke jongensnamen tegen...
Thor, Odin, Loki, etc.
Ow, hoor mijn man lachen bij 'trut' hahaha.
Die is daar wel voor in...
Klara en Asa van Linus...
Heb net mijn encyclopedie doorgebladerd, maar kom alleen leuke jongensnamen tegen...
Thor, Odin, Loki, etc.
Ow, hoor mijn man lachen bij 'trut' hahaha.
Die is daar wel voor in...