negatieve enegergie cactus?

17-10-2009 12:08 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Laatst heb ik een plantje gehad, een schlumbergera heet het en het is een kerstcactus zonder steeksels. Maar er is mij altijd verteld dat het niet goed is om een cactus in huis te houden vanwege de negatieve energie die er vanaf komt. Ik weet niet of dat verhaal klopt, maar ik voelde zelf wel een verschil toen ik een best wel grote cactus weggooide. Ik vraag me af of een kerstcactus daar ook onder valt of alleen cactussen die prikken? Maffe vraag he :-)

Groetjes

PS ik zie net dat ik energie helemaal verkeerd heb geschreven, wat een blunder
Jezus wat een flauwekul dat feng shui! Wie gelooft daarin???
Zo zit ik ook een beetje met punt 4 in mijn maag.... als ik echt heel erg moet poepen, dan breekt het zweet me uit en krijg ik een rooie, hete kop. Dan stimuleer ik de energie in de wc... oepzzz!

Iemand een tip?? Iemand?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Zamirah schreef op 17 oktober 2009 @ 19:32:

Jezus wat een flauwekul dat feng shui! Wie gelooft daarin???Nogmaals, een paar miljard chinezen, Zamirah!! Je bent echt, echt in de minderheid heur!!
quote:Dana schreef op 17 oktober 2009 @ 19:32:

Poeh, 't is inderdaad best ingewikkeld allemaal.

'k Vind het trouwens ook wel leuk dat ik nu weet hoe mijn geluk eruit ziet en ruikt. 'k Zal er de volgende keer nog even naar zwaaien voor ik het wegspoel.
BTW Haaasje, wat een leuke nieuwe Avatar met bijpassend motto!
Alle planten zorgen voor negatieve energie hier in huis, want wat je ook doet, ze gaan altijd dood. Dus ze komen er niet meer in!

*hoopt op morele steun van Iry*
Heeft ze eigenlijk toegegeven of is ze nog steeds bewust plantvrij?
Volgens mij waren de onderhandelingen nog steeds gaande maar leek haar vriend aan de winnende hand. Dus ze heeft nog steeds steun nodig.
Iry was toch overstag gegaan op plantgebied?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
[quote]Liselotte4 schreef op 17 oktober 2009 @ 18:47:

ah... dus dat ik een kerstcactus. Wat een lelijk ding. Daar word je idd niet vrolijk van. Hij is nog erger dan de xanxaveria. (ook al zo'n stekelig ding).

ja en daar zeggen ze van dat het kwalijke ziektes uit je huis houdt, nou had mijn moeder altijd zo een plant en noem een ziekte op en ze heeft het.

koop gewoon een plant die je mooi vind,

een stekkie van een dierbaar iemand kan ik me voorstellen dat het een emotionele waarde heeft!!

Ik ben helemaal idolaat van palmen, ik woon er nu tussenin, overal om me heen zie ik ze, inclusief in mijn eigen tuin , ik word daar heel gelukkig van , planten kunnen wel een bepaald gevoel geven vind ik, dus nogmaals koop wat je mooi vind.

Planten kunnen wel een allergie veroorzaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven