Niet attent?
vrijdag 24 augustus 2012 om 20:03
Ik ben niet zo'n kaartjes schrijver. Ik krijg wel geregeld kaarten met mijn verjaardag, kerst e.d. Maar dat is niemand verplicht. Ik doe het zelf alleen niet.
Met verjaardagen bel ik familie wel even om te feliciteren. Bij mijn neefjes en nichtjes ga ik op bezoek met een cadeautje.
Nu is het zo dat mijn neefje morgen zijn verjaardag viert, maar eergisteren jarig was. Morgen ga ik dus heen met een cadeautje. Maar schoonzus heeft nu tegen mijn vriend gezegd dat ze het erg onattent van ons vind dat we op de verjaardag zelf niets van ons hebben laten horen en dat het ook eens leuk zou zijn om een kaartje terug te ontvangen. Ik snap zelf de commotie eigenlijk niet zo goed. Wat vinden jullie?
Met verjaardagen bel ik familie wel even om te feliciteren. Bij mijn neefjes en nichtjes ga ik op bezoek met een cadeautje.
Nu is het zo dat mijn neefje morgen zijn verjaardag viert, maar eergisteren jarig was. Morgen ga ik dus heen met een cadeautje. Maar schoonzus heeft nu tegen mijn vriend gezegd dat ze het erg onattent van ons vind dat we op de verjaardag zelf niets van ons hebben laten horen en dat het ook eens leuk zou zijn om een kaartje terug te ontvangen. Ik snap zelf de commotie eigenlijk niet zo goed. Wat vinden jullie?
vrijdag 24 augustus 2012 om 23:32
Er zijn inderdaad ouders die de eerste verjaardag van hun eigen kind REUZE belangrijk vinden. Ik heb ooit nogmeens ruzie gehad omdat ik zei dat het kind er zelf niets van zou merken als dat op een andere dag geveird zou worden. ( ging om een gevalletje waar de vader van de spruit een jaar vooraf almeiste dat de vakantie van de grootouders van de spruit geannuleerd zou worden als het kind tussen die en die datum een jaar eerder geboren zou worden....)
Ikzelf heb de eerste en tweede verjaardag van mijn bloedeigen eerste neefje gemist. Omdat zijn ouders (mijn zus en haarpartner dus) datper se op de echte dag wilden vieren. Het kind heeft de pech dat ik in die periode niet zomaar vrij kan krijgen. Maar ik geloof niet dat hij me nou zo erg gemistbheeft. Ik stuurde dan weer wel een kaartje. Tegenwoordig wordt zijn verjaardag ook gewoon in een weekeinde gevierd, blijkt toch veel handiger te zijn voor de meesten in de familie.
Ikzelf heb de eerste en tweede verjaardag van mijn bloedeigen eerste neefje gemist. Omdat zijn ouders (mijn zus en haarpartner dus) datper se op de echte dag wilden vieren. Het kind heeft de pech dat ik in die periode niet zomaar vrij kan krijgen. Maar ik geloof niet dat hij me nou zo erg gemistbheeft. Ik stuurde dan weer wel een kaartje. Tegenwoordig wordt zijn verjaardag ook gewoon in een weekeinde gevierd, blijkt toch veel handiger te zijn voor de meesten in de familie.
zaterdag 25 augustus 2012 om 00:36
Jezus
Wat een zeurpiet.
Ik en mijn kinderen worden aan de lopende band vergeten.
Maar goed.
Ik mag niet zeuren want vergeet het zelf ook bij een ander.
De garantie die ik geef tijdens een vriendschap is.
*ik sta altijd voor je klaar.
*ik vergeet ieder jaar de verjaardagen van je kinderen.
*ik vergeet ieder jaar jou verjaardag.
Maar ik ben altijd trouw, en vraag hoe het met je gaat.
Als ik weet dat ze het moeilijk heeft, dan zal ik haar steunen en haar bellen.
Als ik weet dat ze jarig is bel ik maar ik vertel van te voren dat ik dat ga vergeten en ze me de dag ervoor het liefst nog moet vertellen.
Anders vergeet ik het.
Kallenders helpen niet/.
Ik ben een hopeloos geval.
Dus als een verjaardag zo belangreijk is, ben ik de meest waardeloze vriendin EVER, al zijn we 20 jaar bevriend.
Wat een zeurpiet.
Ik en mijn kinderen worden aan de lopende band vergeten.
Maar goed.
Ik mag niet zeuren want vergeet het zelf ook bij een ander.
De garantie die ik geef tijdens een vriendschap is.
*ik sta altijd voor je klaar.
*ik vergeet ieder jaar de verjaardagen van je kinderen.
*ik vergeet ieder jaar jou verjaardag.
Maar ik ben altijd trouw, en vraag hoe het met je gaat.
Als ik weet dat ze het moeilijk heeft, dan zal ik haar steunen en haar bellen.
Als ik weet dat ze jarig is bel ik maar ik vertel van te voren dat ik dat ga vergeten en ze me de dag ervoor het liefst nog moet vertellen.
Anders vergeet ik het.
Kallenders helpen niet/.
Ik ben een hopeloos geval.
Dus als een verjaardag zo belangreijk is, ben ik de meest waardeloze vriendin EVER, al zijn we 20 jaar bevriend.