nieuwbouwhuis, tips?

17-10-2010 11:34 153 berichten
Het is zo goed als zeker, we gaan een nieuwbouwhuis kopen wat op dit moment gebouwd wordt! Dus we kunnen nu nog evt. wensen/veranderingen doorgeven.

We willen graag op elke (slaap)kamer een telefoon en sateliet aansluiting.

Extra wasmachine aansluiting op zolder (nu alleen in de badkamer).

Electriciteit in de garage.

Wie heeft er verder nog tips? Waar moeten we aan denken?
Alle reacties Link kopieren
Jaa wij zijn over!!! Heerlijk, gister was de dag. Het was een lange drukke dag maar met veel hulp van familie en vrienden hebben we het gered!

Vandaag nog even het andere huis schoon gemaakt en nu heerlijk hier.

Moeten nog wel veel doen kwa uitpakken en opruimen maar beneden en onze slaapkamer is al lekker ingericht!

Wij hebben een vrachtwagentje gehuurd a 80 euro en het sjouwen met spullen is goed gelukt, niks beschadigd in het nieuwe huis!

Gelukkig bleef het ook heel lang droog, aan het eind even wat regen.

Ik ben echt blij dat we het achter de rug hebben, vooral de laatste week vond ik vreselijk omdat ons oude huis toen echt een zooi was. We hadden een huurhuis en moesten alles eruit halen.

Midden maart schiet ook al op germawings!

500 euro valt mij nog mee had verwacht dat het duurder zou zijn.

Mosterd wij hebben ook banksparen van de Rabo. Even goed opletten dat ze je geen extra verzekeringen erbij aansmeren zoals arbeidsongeschiktheid. Is namelijk erg duur en er zitten veel voorwaarden aan.

Wij hebben ons huis in november 2009 gekocht en nu dus erin als ik zo terug kijk is het wel snel gegaan hoor. Je leeft helemaal met de bouw mee, gaat steeds kijken. En je moet natuurlijk heel veel uitzoeken waar je dan lekker veel tijd voor hebt!
Lekker Miekie!

Is het nwe huis ook al helemala klaar of moeten jullie daar nog wat aan doen?
Alle reacties Link kopieren
Het is zo goed als klaar, nog lampjes ophangen en dozen uitpakken maar dat is het dan ook. En de tuin maar dat komt van het voorjaar wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven